Резюме від 1 квітня 2024 Файл

Сергей

Топ-менеджер

Вік:
47 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ФЕДОРОВИЧ СЕРГІЙ
Цікавить гідна посада для перспективи розвитку своїх професійних
якостей, реалізації потенціалу, маю велике бажання працювати.

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Здобув досвід роботи в системі управління (планування, аналіз, контроль).
Безпосереднє управління флотом і плав.механізацією при перевалці вантажів біля
ОСОБИСТІ ДАНІ причалів ЧСЗ, морського порту, банки Трутаєва з такими компаніями як Bunge,
Громадянство: українець Сантрейд, Cofco, EVT-Грейн, Нібулон. Швартування/відшвартування,
Дата народження: 22.05.1977 навантаження/вивантаження суден, виконання сюрвеєрських вимірів,
Проживаю: м.Миколаїв, Україна навантаження/вивантаження вагонів та автотранспорту. Логістика та
диспетчеризація. Формування щомісячних звітів, складання бюджету, проведення
інвентаризації. Вмію управляти персоналом (готовий стати лідером команди).
Здобув аналітичний склад розуму: здатний працювати з великими масивами
інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки. Навички ефективної комунікації
КОНТАКТИ — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати
Телефон UA: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») професійні відносини з підлеглими та контрагентами. Володію комунікативними
(Viber / Telegram / WhatsApp) навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію
Пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь у великих обсягах
інформації, можу виділяти головне, робити висновки. Вмію працювати в колективі,
володію здатністю контактувати з людьми, активністю і цілеспрямованістю. Маю
бажання працювати і розвиватися, готовий працювати в тісному співробітництві з
НАВИЧКИ іншими фахівцями в режимі багатозадачності. В трудовій діяльності завжди
Системний підхід до роботи відрізняюся своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань. Ініціативний,
Здатність критично мислити та працюю на результат, не відступаю перед труднощами.
ефективно вирішувати проблеми
Навички роботи з логістикою
Вміння проявляти такт і толерантність ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД РОБОТИ
Планування і самоорганізація
Технічна грамотність (усна і письмова) 02.2001 – 04.2021 рр.
Ініціативність, зібраність та завзятість ДП « МИКОЛАЇВСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ» АСК « УКРРІЧФЛОТ»
Високий ступінь відповідальності https://urf.ua/
Працюю в режимі багатозадачності
Вмію виконувати поставлені завдання
в зазначений термін
Легко знаходжу спільну мову з різним 02.2009 – 04.2021 рр.
колом людей Посада: начальник управління флотом та диспетчеризації
Уважність та наполегливість Обов'язки:
Дисциплінованість • Організація та контроль портової діяльності.
Орієнтація на результат • Планування та контроль виконання планових показників.
Володію хорошими організаторськими • Ведення переговорів із потенційними клієнтами.
якостями • Укладання договорів та контроль виконання договірних зобов'язань.
Психологічна стабільність в екстрених • Закупівля, постачання та контроль витрат палива та інших ПММ.
ситуаціях • Організація виробництва, а також дотримання правил, нормативів,
Націленість на результат, як власний, наказів та розпоряджень по компанії, контроль за дотриманням правил
так і командний тех.безпеки та ОП.
• Управління виробничим процесом навантаження суден (до 200 людей).
• Управління портовим флотом (4 буксири), плав механізацією (5
плав.кранів 16 тн), несамохідні баржі (від 5 до 12 один залежно від
сезонності роботи).

ДОДАТКОВО Управління персоналом (підбір, навчання, формування системи
мотивації).
Робота з комп'ютером:
• Виконання обов'язків заступника директора філії «Миколаївський
Microsoft Office (Word, Excel)
річковий порт».

• Розвиток відносин із партнерами.
• Робота та внесення даних до системи 1С (процеси виробництва, обробка
Водій категорії «В,С,D», готовий до
суден, витрати палива, наряд-замовлення, рахунки, заявки на
відряджень
витрачання коштів, внутрішні замовлення, тощо).
• Формування первинної документації, складання актів, довідок, звітів за
допомогою офісних програм (Word, Exсel,тощо).

ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
Англійська – А1 04.2006 – 12.2008 рр.
Українська – рідна Посада: начальник вантажного району
Обов’язки:
• Управління плановим та аварійним ремонтом портальних кранів та малої
механізації.
• Розвиток відносин із партнерами.
ЗАХОПЛЕННЯ • Робота з длкументами, звітність.
Активний відпочинок на природі
Саморозвиваюся
03.2003 – 06.2004 рр.
Посада: зам.начальника вантажного району
Обов’язки:
РЕКОМЕНДАЦІЇ • Виконання планових показників на порту.
Готовий надати за вимогою • Управління виробничим процесом навантаження суден та вивантаження
вагонів.
• Робота з первинною документацією.

02.2001 – 03.2003 рр.
Посада: змінний помічник начальник вантажного району (стивідор)
Обов’язки:
• Виконання планових показників на порту.
• Управління виробничим процесом навантаження суден та вивантаження
вагонів, роботи плав.механізації (5 плав.крана 16 тн та 2 -5 тн).
• Управління плановим та аварійним ремонтом портальних кранів та малої
механізації.
• Формування первинної документації.

ОСВІТА
Українська Державна Академія Залізничного Транспорту (колишній
ХІІТ) https://kart.edu.ua/en/
Факультет: будівельно-дорожні та вантажно-розвантажувальні машини
Спеціальність: інженер-механік
Роки навчання: 1996 – 2002

Середньотехнічний (диплом з відзнакою)
Миколаївський Технікум Залізничного Транспорту
http://192.168.0.1/webpages/upgrade.html?url=http://www.mtzt.mksat.
net/
Факультет: механізація та автоматизація вантажно-розвантажувальних робіт
Спеціальність: інженер-механік
Роки навчання: 1992 – 1996

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: