Резюме від 15 травня 2024 PRO

Alina

Фахівець з відкритих закупівель

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціалість з підготовки відкритих закупівель

з 11.2014 по нині (9 років 6 місяців)
ФОП, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Освіта

МАУП

Міжнародна економіка управління персоналом, Київ
Незакінчена вища, з 2006 по 2010 (4 роки)

бакалавр економіка управління персоналом

МВПУ звязку

Секретар керівника, Київ
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (3 роки)

Діловодство і організація роботи керівника підприємства

Знання і навички

Пунктуальність MS Excel Ведення переговорів з постачальниками Інвентаризація Закупівля канцелярії Укладання угод Уміння аналізувати Ведення переговорів Користувач 1С Планування маршрутів Самостійне прийняття рішень – досвід роботи з клієнтами презентації Комерційні пропозиції – навички Інтернет продажу через маркетплейси та інші ресурси; – досвід в сфері оптових і роздрібних продажів; Навички ведення документообігу: вичитка і складання договорів – грамотна письмова та усна мова; – навички управління персоналом до 10 чоловік; – вміння вільно вести переговори – Участь і організація в міжнародних виставках товарів.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Французька — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Функціональні обов’язки:
– оптовий і роздрібний продаж продукції а також через державні закупівлі(тендера) через Prozorro, DZO, Prozorro market
– Повний супровід і участь в тендерній закупівлі (від підготовки кваліфікаційних документів, до логістичного супроводу до постачальника)
– Первична бухгалтерія (Створення рахунків, видаткових, вичитка і створення договорів та міжнародних контрактів, оплата платежів банківським установам) робота з 1с для ФОП.
– створення і комунікація бази офіційних постачальників контракти з ними на ексклюливні можливості.
– пошук нових клієнтів та постачальників;
– моніторинг ринку та конкурентів;
– контроль відвантажень (логістика) товару і правильності заповнення супровідних документів;
– забезпечення взаємодії між усіма ланками процесу через безпосередню участь вньому.
– ведення переговорів з клієнтами і постачальниками;
– обробка вхідної кореспонденції;
– контроль виконання обов’язків клієнтів та постачальників;
–робота зі складом (інвентерізація, відгрузка, прихід нового товару;
– робота з паперовими та електронними каталогами.
– просування ексклюзивного товару;
– контроль ведення документації;
– відстеження платіжних документів;
– контроль товарних залишків;
– організація оптових продажів.

Водійські права категорії В, наявність власного автомобілю. Досвід водіння 8 років

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: