Резюме від 22 травня 2024 Файл

Владимир

Керівник відділу продажу

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ВОЛОДИМИР БОГАТИРЕНКО

ДОСВІД РОБОТИ


ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім'я
Володимир Богатиренко
Адреса
м. Київ
Номер телефону
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
серп 2023-груд 2023

серп 2022-серп 2023

бер 2021- серп 2022
Начальник торгового відділу ТОВ «Едельвейс-ТВ»
Інтернет магазин silverclean.com.ua м. Київ (Виробництво, імпорт та дистрибуція товарів для прибирання, гігієна, упаковка для готових страв, одноразовий посуд, канцелярія )
Основні функціональні обов'язки:

• Забезпечити реалізацію продукції згідно планових показників
• Контроль виконання покупцями договірних зобов`язань, стратегічне планування
• Підготовка рекомендацій щодо нових товарних груп, моніторинг ринку, конкурентний аналіз
• Брати участь в ціноутворенні, розробка впровадження та аналіз проведення маркетингових заходів
• Організація оперативного обліку та контроль динаміки розвитку робочої бази клієнтів,
• Здійснення контролю за діяльністю складського господарства щодо умов складування, зберігання, побудова логістичних маршрутів ;
• Керувати працівниками відділу, 5 менеджерів з гуртового продажу, 2 менеджера роздрібних продаж
Провідний економіст з матеріально-технічного забезпечення відділу договірної роботи служби організації та проведення закупівель
регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця», м. Київ
Основні функціональні обов'язки:
перевірка і погодження проектів договорів про закупівлю в складі документації
підготовка і погодження проектів договорів, що укладаються по результатам процедур закупівлі
проведення аналізу договірних відносин з контрагентами та проведення маркетингових досліджень
введення інформації по договорам до автоматичних систем «АРМ-договір», «Фобос», «Enterprise»
проводити контроль в автоматичних системах «АРМ-договір», «Фобос», «Enterprise», за термінами проходження та узгодження документів на укладання договорів
адміністрування укладених договорів в частині внесення до нього змін шляхом оформлення додаткових угод, оформлення розірвання договорів
забезпечення та ведення звітності по господарським договорам на закупівлю матеріально-технічних ресурсів по Службі та Філії
проводити перевірку облікових номерів на продукцію та приводити до відповідності згідно з галузевим класифікатором МТР УЗ та Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015
виконувати окремі доручення начальника Служби, заступника начальника Служби та начальника відділу договірної роботи

Начальник відділу невиробничих матеріально- технічних ресурсів Департаменту категорійного управління
АТ "Укрзалізниця", м. Київ
Основні функціональні обов'язки:

забезпечення формування номенклатури категорії, з врахуванням
вимог замовників щодо самого предмету за купівель
умов, термінів, обсягів, графіків постачання, кваліфікаційних критеріїв та інших істотних чинників; розробка (оновлення, актуалізація);
визначення заходів та інструментів для реалізації категорійних стратегій за купівель номенклатури;
забезпечення виконання категорійних планів за купівель за визначеною номенклатурою;
планування, координування та проведення зустрічей з постачальниками за визначеною номенклатурою;
приймати участь у перевірках з питань дотримання нормативно-правових актів номенклатури за визначеними керівництвом ЦКТУ показниками;
забезпечення ефективності зустрічей з постачальниками по іншим питанням, що відносяться до компетенції відділу;
забезпечення дотримання правил документообігу, ведення діловодства в відділі та належне зберігання документів

лис 2012 - бер 2021
Директор з продажу (Україна)
ТОВ «Астра Дистриб`юшн», м. Київ (Імпорт, продаж, дистрибуція товарів House Hold, сезонних товарів, до національних мереж продуктових супермаркетів гіпермаркетів, локальних мереж супермаркетів, )
Основні функціональні обов'язки:
управління відділом продажів;
підбір, навчання, контроль виконання та мотивація співробітників;
контроль виконання та постановка планів з продажу,
контроль надходжень оплати від клієнтів;
проведення переговорів з клієнтами, представниками торговельних мереж, створення домовленостей про участь в сезонних заходах протягом року;
оновлення, поліпшення умов роботи з клієнтами;
Досягнення:
• створення відділу продажів , організація та проведення за купівель та поставки товарів імпорту, побудова операційної системи управління складськими запасами
• створення домовленостей про поставку та підписання договорів з національними, та локальними торгівельними мережами, товарів підвищеного попиту виробництва України в тому числі на товари власного імпорту;
• приріст обороту компанії біля 37% за рахунок розвитку продажів за новими товарними групами.
трав 2009 - лис 2012
Директор з продажу (Україна)
«Національна Мультимедійна Компанія» м. Київ (Видавництво, продаж, ліцензування та дистрибуція фільмів, мультиплікаційних фільмів, музики, відеомузики, ігри комп`ютерні на носіях CD, DVD)
Основні функціональні обов'язки:
• постановка планів продажів і надходжень коштів;
-формування контроль та управління відділом 4 керівника
• напряму, 32 менеджера, 12 регіональних менеджерів, 16 продавців медіа відділів, в безпосередньому підпорядкуванні;
• контроль і регулювання дебіторської заборгованості;
• контроль наявності звірок і документації по клієнтам;
• контроль відвантажень клієнтам в разі невиконання клієнтами зобов'язань за платежами;
• оновлення, поліпшення умов роботи з клієнтами

жов 2005 - кві 2009
Начальник торгового відділу філії корпорації «Рошен» (м.Київ та Київська обл.)
Корпорація «Рошен» м. Київ (Виробництво, експорт та дистрибуція кондитерських виробів)
Основні функціональні обов'язки:

• складання планів і вжиття заходів щодо виконання планових показників підприємства по регіону
• управління розвитком регіону, стратегічне планування
• моніторінг ринку, конкурентний аналіз
• розробка впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів
• контроль динаміки розвитку робочої бази клієнтів
• ведення контролю та обліку взаєморозрахунків по укладених договорів, пов'язаними з реалізацією товарів і послуг фірми‑ логістика маршрутів доставки продукції;
• кадрова комплектація і облікова чисельність відділу, 5 супервайзерів, 24 менеджера з продажу, 5 мерчандайзерів, 3 оператора, в безпосередньому підпорядкуванні.

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ

вер 1997 - чер 2001

спеціаліст
Київський торгово-економічний інститут, м. Київ
Товарознавець та організатор торгівлі продовольчими товарам

вер 2005 - чер 2010
спеціаліст
Київський Національний Університет харчових технологій, м. Київ
Інженер ‑технолог з переробки, зберігання та консервування м'яса і м'ясопродуктів

НАВИЧКИ

Word, Exсel, Outlook 1С Підприємство АС Моніторинг АРМ, Фобос, Enterprise

ДОДАТКОВА ОСВІТА: курси тренінги

«Математика продажів» (липень 2006)
«Математика продажів» (липень 2007)
"10 кроків успішних продажів" NEW (лютий 2007)
«Екстрім – тренінг «Все неможливе – можливо» (червень 2008)
"Системний підхід до продажу" (вересень 2008р.)
"Організація роботи супервайзера" (вересень 2009)
«Ефективні переговори» (березень 2010р.)
«Екстрім – тренінг» (липень 2010)
«Секрети управління часом та основні навички делегування»
(травень 2011)
«Системний підхід до продажу» (травень 2014)
«Управління персоналом по Адізесу» (червень 2019р.)
«Теплі дзвінки, прийом дзвінків, та передзвін по заявкам, дзвінки
по старим базам клієнтів у військовий час» (серпень 2023)
тренер Олександр Соколов

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: