Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Дмитро

Керівник відділу, напрямку, заступник керівника, спеціаліст із закупівлі

Вік:
36 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дмитро Фомицький
Керівник відділу, Керівник напрямку, Заступник керівника,

Спеціаліст із закупівлі

33 000 – 45 000, грн

Повна зайнятість

Вік: 37 років

Місто: Черкаси

Одружений: так

Діти: є

Володіння та наявність авто: так

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвіт роботи

04.2018 – 12.2023 ТОВ «Юрія-фарм»

Керівник відділу закупівлі пакувальних і друкованих матеріалів

Основні обов’язки: ведення складних переговорів/проведення зустрічей з виробниками
(постачальника); організація та проведення планових та позапланових аудитів виробників у
складі комісії; управління та контроль за виконанням безпосередніх обов’язків персоналу
(підлеглих); контроль за виконанням плану виробництва з боку забезпечення; робота над
затримками та форм-мажорами із поставками матеріалів з метою збереження
виконання плану виробництва; робота із технічним відділом по розробці нових видів
пакувальних матеріалів та зміна діючих; контроль цінової політики в закупівлі (ціна, якість,
умови); планування роботи відділу на фінансовий рік; планування бюджету закупівлі на
місяць/рік; забезпечення персоналу всім необхідним для виконання закріплених обов’язків;
організація зовнішніх та внутрішніх навчань; підтримка персоналу у складних ситуаціях
пов’язаних із закупівлею та забезпеченням матеріалів а також інші обов’язки в рамках
встановлених компетенцій

Додаткове навчання:

 Свідоцтво про навчання «Розробка та впровадження системи управління
безпечністю. ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.
Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу»
 Сертифікат проходження вебінару «Управління постачальниками»
 Інші внутрішні навчання в компанії

04.2013 – 12.2018 ТОВ «Юрія-фарм»

Менеджер з постачання

Основні обов’язки: ведення (адміністрування) процесу закупівлі; підтримка/оформлення
договірної документації з постачальниками/виробниками (договори, контракти,
специфікації, угоди з якості тощо); проведення звірки та взаєморозрахунків з
контрагентами; оформлення та ведення замовлень з постачальниками/виробниками;
проведення переговорів із українськими та зовнішньоекономічними контрагентами щодо
покращення умов співпраці (ціна, відтермінування оплати, зменшення терміну поставки);
пошук та впровадження нових та альтернативних постачальників/виробників; моніторинг та
контроль діючих і конкурентних цін; планування закупівлі; створення бюджету закупівлі;
оформлення звітності щодо фактичних фінансових витрат; підтримка документації
постачальників/виробників в актуальному стані (ISO, сертифікат системи якості
майданчика виробника); контроль, аналіз та підтримка оптимальних залишків на складах
з розрахунку потреби та повторного поновлення; визначення, встановлення та підтримка
буферних запасів, контроль за терміном придатності матеріалів які знаходяться на
складах; аналіз плану виробництва на місяць/рік та формування плану закупівлі на
місяць/рік; приймання участі у групах з випуску нових продуктів та інші обов’язки в рамках
посадової інструкції

Додаткове навчання:

 Сертифікат про проходження тренінгу «Основи наставництва», «Тайм-
менеджменту», «Ефективне ведення переговорів»

03.2013-04.2014 «Юрія-фарм»

в.о. майстра дільниці приготування та розливу розчинів

08.2010-04.2013 «Юрія-фарм»

Розливальник стерильних розчинів дільниці приготування та розливу розчинів

09.2009-02.2010 ТОВ «Благоземсервіс»

Системний адміністратор

08.2008-09.2008 ПП Побудрібко Ярослав Борисович

Системний адміністратор

Освіта

2004-2009 Спеціаліст

Київський національний університет технологій та дизайну, факультет ринкових,
інформаційних та інноваційних технологій, спеціальність «Спеціалізовані комп’ютерні
технології»

Знання/навички

Знання в роботі 1С, ERP, CRM, документообіг, сервіси Microsoft (teams, planner, Microsoft
outlook 365, excel, word), M.E. Doc, офісна оргтехніка

Знання мов

Українська – вільно

Англійська – базова
Рекомендації

Є можливість в наданні рекомендації, за необхідністю

Про себе

Мета - професійний та особистий розвиток, вмію доводити завдання до результату, вміння
працювати в стресових ситуаціях, не конфліктний, вмію проводити переговори на свою
користь, відокремлювати та розставляти проблеми/задачі на «термінові/важливі» і на «не
термінові/не важливі», вміння керуватись поняттям «безвихідна ситуація» та долати
проблему «частинами», цілеспрямований, відповідальний, дипломатичний, вмію
працювати в команді на результат, володіння обмеженим часом. Позитивно ставлюся до
відрядження

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: