Резюме від 17 травня 2024 Файл

Оксана

Аналітик, економіст, бухгалтер із заробітної плати

Вік:
40 років
Місто проживання:
Боярка
Готовий працювати:
Боярка, Вишневе (Київська обл.), Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

М’яновська Оксана Арнольдівна

Дата народження: 25.04.1984 / 39 років
Сімейний стан: заміжня, двоє дітей
Дом. адреса: м. Боярка Київська обл.
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Посада фінансового аналітика, економіста, бухгалтера по з/п.
Бажаю працювати в дружньому колективі стабільної компанії з перспективами кар’єрного та професійного росту.

ДОСВІД РОБОТИ:

«АТ Дельта Банк», Управління стягнення боргів:
Керівник проектів і програм з питань звітності 2016-2020 рр (4 роки)
Начальник відділу звітності та діловодств 2015-2016 рр (1 рік 6 місяців)
Обов’язки:
-облік проблемних кредитів, ведення звітності по проблемним активам;
-здійснення аналізу та надання пропозицій по пріоритетності роботи з відповідними активами;
-відображення в звітності результатів судових засідань;
-організація ведення звітності з позовного та виконавчого провадження;
-ведення обліку по списанню проблемних активів;
-аналіз та тестування автоматизованої системи ведення звітності.

АТ «УкрСиббанк», Управління стягнення боргів:
Начальник відділу Моніторингу та обліку 2009-2012 (3 роки),
Начальник сектору 2008-2009 рр (5 місяців)
Провідний спеціаліст 2007-2008 рр (1 рік 2 місяці)
Обов’язки:
-виявлення та облік проблемних кредитів, ведення звітності по проблемним активам;
-аналіз портфеля проблемних активів фізичних та юридичних осіб;
-формування пропозицій та прийняття рішень по пріоритетності роботи з відповідними активами;
-організація ведення звітності з позовного та виконавчого провадження;
-ведення обліку по списанню проблемних активів, по померлих боржниках та ін.;
-моніторинг справ про банкрутство.

Центральна районна поліклініка Печерського району, бухгалтерія:
Бухгалтер з нарахування зарплати 2002-2007 (5 років)
Обов’язки:
-нарахування і розрахунок заробітної плати, відпусток та лікарняних листків;
-підготовка і здача звітів у Фонди соціального страхування та Податкову;
-підготовка документації для супроводження відкриття/закриття карткових рахунків по обслуговування зарплатного проекту;
-формування та видача довідок співробітникам поліклініки;
-ведення кассової книги, здійснення операцій з готівкою.

ОСВІТА:

Київський університет права
Вища, спеціальність «Правознавство»
2011-2015 рр
Київський Національний Економічний Університет
Вища, спеціальність «Економіка та управління»
2002-2007 рр
Київський технікум електронних приладів
Спеціальність «Економіка підприємства», диплом з відзнакою
1999-2002 рр

Додаткові знання:
Досвідчений користувач таких програм ПК: MS Office (Word, Power Point, Excel (формули) Access (початковий рівень)), SAP (свій напрямок роботи), SQL, Power BI (курс відеоуроків на YuoTube).
Вільно орієнтуюся в інтернет ресурсах.
Знайома з 1С Бухгалтерією 7.7 (Сертифікат від 2006 року).

Знання мов:
Українська, російська – вільно;
Англійська – pre-intermediate.

Особисті якості:
Сумлінність, працелюбність, відповідальність, комунікабельність, ініціативність, стресостійкість. Вмію працювати в команді, досягати поставлених цілей, швидко навчаюсь, маю почуття гумору, відкрита до нової інформації.

Бажана зарплата: 20000 грн

Дякую, що ознайомились з моїм резюме. Буду рада подальшій співпраці.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: