Резюме від 31 травня 2024 PRO

Oleh

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Голова представництва

з 05.2020 по 01.2023 (2 роки 8 місяців)
Helenic Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Розробка та впровадження фінансової стратегії Компанії;
- Планування та бюджетування;
- Аналіз облікової політики Компанії та реалізація необхідних змін;
- Контроль виконання бюджету та прогнозування фінансових результатів;
- Підготовка фінансової звітності та аналіз її результатів;
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
Аналіз фінансових ризиків Компанії та розробка заходів щодо їх зменшення;
- Виявлення та пошук нових можливостей для бізнесу;
-Розробка та впровадження стратегії банку в Україні;
-Розробка та впровадження маркетингових компаній банку в Україні.

Результати:
- Суттєве збільшення присутності банку на ринку України

Генеральний директор

з 09.2018 по 03.2020 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Вітал-Тер» (Україна), Київ (Харчова промисловість)

Основні обов’язки:
-Загальне управління компанією
-Впровадження змін в системи керування та стратегію компанії
-Залучення нових клієнтів
-Заміна управлінської команди основних підрозділів компанії
Результати:
- Залучені нові клієнти: SG Production (TET, Grace, G!), Retail Group (ТМ №1, Хіт Продукт)
- Збільшено асортимент продукції з 10 до 30 SKU
- Сформована нова управлінська команда
- Компанія вийшла на беззбитковий рівень операцій
- Виконано перехід з 1C:7 to 1C:8.

Старший консультант з Корпоративних Фінансів

з 01.2018 по 06.2018 (5 місяців)
Finance Solutions Group (Україна), Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Основні обов’язки:
-Розробка систем планування, бюджетування, та управлінського обліку
- Фінансове моделювання та розробка бізнес-планів
-Розробка облікових політик та процедур
-Розробка рекомендацій щодо оптимальної юридичної структури компанії
Результати:
1. Розробка та акредитація в ЄБРР продукту «Впровадження системи планування та бюджетування»
2. Закінчив три проекти з впровадження системи планування та бюджетування на фарм виробництві,
виробництві свічок, та компанії з дистрибуції продуктів харчування.

Старший аудитор

з 10.2013 по 01.2018 (4 роки 3 місяці)
Взаємодія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Основні обов’язки:
-Аудит
-Аналіз достатності та відповідності систем фінансового контролю
-Участь у перевірках клієнтів податковими органами
Результати:
Клієнти у сферах дистрибуції харчових продуктів, та виробництва

Енергоаудитор

з 05.2012 по 02.2013 (9 місяців)
2К Engineering, Інші країни (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Проектна робота.
Основні обов’язки:
-Енергоаудит
-Розробка 5 річного плану оптимізації витрат на енергоносії
-Підготовка енерго-паспортів
- Робота із клієнтами, проведення енерго - аудиту

Старший Консультант, Департамент по роботі з фінансовими установами

з 12.2011 по 04.2012 (4 місяці)
Accenture PLC, Інші країни (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Проектна робота.
Основні обов’язки:
-Розробка та впровадження системи навчання працівників банку роботі в новій корпоративній ІТ системі банку на
базі Oracle
Результати:
Систему успішно впроваджено, всі працівники пройшли відповідне навчання та готові до роботи в новій системі

Менеджер зі Стратегії та Розвитку Бізнесу

з 01.2010 по 08.2011 (1 рік 7 місяців)
Fortis Страхування Життя (Україна), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов’язки:
-Оцінка вартості бізнесу компаній- потенційних цілей для поглинання
-Фінансове моделювання та перевірка актуарних розрахунків
-Перегляд стратегії по кожному з існуючих чотирьох каналів продажу
-Оцінка можливості заходу в ринок пенсійних фондів
-Інтеграція компанію поглинутих підрозділів
Результати:
1. Зроблено оцінку вартості бізнесу двох компаній - потенційних цілей для поглинання
2. Інтегровано в структуру компанії 50 офісів продажів
3. Розроблено рекомендації по оптимальній юридичній структурі компанії

Освіта

Vienna international University

Business Administration, Відень
Вища, з 1999 по 2003 (4 роки)

Знання і навички

Планування бюджету Управління підприємством MS Excel Знання МСФЗ Контроль Cash flow Управління бюджетами Управління виробництвом Ведення управлінського обліку Впровадження системи KPI Розвиток бази клієнтів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: