Резюме від 28 травня 2024 PRO

Iрина

Бухгалтер-калькулятор, обліковець з первинної документації в syrve (iiko)

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер калькулятор, з ведення первинного обліку в Syrve (iiko)

з 06.2022 по нині (2 роки)
Мережа кав'ярень та фаст фудів, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Оприходування товарів бару та кухні.
2. Заведення ттк в систему.
3. Зведення інвентаризації.
4. Зведення фактичного p&l, cash flow.
5. Контроль оплати комунальних рахунків, накладних, послуг.
6. Списання товарів, посуду, інвентарю по витратних рахунках. Переміщення між підрозділами.
7. Реєстрація всіх фінансових транзакцій, що відбуваються в ресторані, таких як витрати на закупівлю продуктів, оплату персоналу, комунальні послуги тощо.
8. Створення актів приготування, переробки, розбору.
9.Управління готівкою та безготівковими платежами з р/р (фіксація в базі).

Заступник начальника виробництва ОР ЛФМ

з 09.2014 по 08.2022 (7 років 11 місяців)
ТОВ "Адвент Інвест", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Організація і контроль процесів виробництва лакофарбових матеріалів відповідно до встановлених планів;
Планування виробництва, видача змінних завдань та щоденний контроль виконання;
Планування обсягів та термінів забезпечення виробництва сировиною та супутніми матеріалами;
Ведення управлінського та частково бухгалтерського обліку у розділі "Виробництво";
Ведення складського обліку сировини, матеріалів та готової продукції;
Проведення інвентаризацій;
Організація та контроль роботи відділу технічного обслуговування та ремонту обладнання виробничого цеху;
Підготовка документації Системи управління якістю продукції відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015. Актуалізація та адаптація процесів виробництва до вимог СУЯ. Участь у підготовці і проведенні контрольних та сертифікаційних аудитів у складі робочої групи;
Контроль дотримання якості виробництва продукції на всіх її етапах, починаючи від вхідного контролю сировини і до її упаковки і відвантаження;
Контроль роботи персоналу виробничого підрозділу (25-30чол.);
Проведення регулярних інструктажів з охорони праці та забезпечення дотримання вимог ОП та ПБ на виробництві;
Кадровий облік персоналу виробничого підрозділу;
Ведення табелю обліку робочого часу;
Участь у розробці плану впровадження нових продуктів та контроль за дотриманням його виконання на базі Виробництва.

Менеджер-управитель з адміністративних питань

з 08.2012 по 08.2014 (2 роки)
ТОВ "Окана", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи підприємства;
Ведення управлінського обліку та підготовка звітності для Засновників підприємства;
Ведення табелю обліку робочого часу та кадрового обліку персоналу;
Участь у розробці та реалізації планів щодо закупівель товарів;
Пошук постачальників в Україні та за її межами. Ведення переговорів в межах своєї компетенції. Забезпечення дотримання усіх необхідних вимог щодо ввезення продуктів харчування та їх подальшої реалізації в секторі HoReCa;
Взаємодія з логістичним відділом та митним брокером щодо планування та організації безперебійного постачання товарів;
Контроль роботи складу. Участь у проведенні інвентаризацій;
Контроль роботи фінансового відділу. Проведення платежів через систему клієнт-банк. Взаємодія з банківськими та державними установами;
Контроль роботи відділу продажів. Організація виставок, майстер-класів, тематичних зустрічей для технологів, кондитерів та шеф-кухарів існуючих та потенційних клієнтів.

Заступник головного бухгалтера

з 09.2009 по 03.2012 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "Камелія Холдинг", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення первинної документації підприємства;
Взаємодія з логістичним відділом та відділом продажів;
Підготовка документації та звітності на вимогу Головного бухгалтера та Директора;
Ведення табелю обліку робочого часу персоналу підприємства;
Проведення платежів в системі клієнт-банк.

Освіта

Національний університет харчових технологій

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Національний університет харчових технологій

Енергетика, електропостачання промислових підприємств, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Бюро Верітас

2018, 3-денний курс внутрішніх аудиторів СУЯ ISO9001:2015

Висоцький Консалтинг груп

2012, тренінг для Топ-менеджерів та власників бізнесу

Знання і навички

MS Office Робота з оргтехнікою Email Iiko Google Docs Google IikoOffice Користувач 1С MS Excel

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Бажано робота дистанційно або на часткову зайнятість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: