Резюме від 16 травня 2024 Файл

Виолетта

Юрист, інспектор з кадрів, адміністративний помічник керівника

Вік:
45 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Літінська Віолетта Олександрівна

Претендую на заняття вакантної посади. Очікувана з/п від 28 тис.грн.

Особисті відомості:
Дата та місце народження: 02 березня 1979 р., м. Одеса.
Вік: 45 років,маю доньку 23 роки та сина 9 років.
Адреса: м. Одеса, вул. Левітана, 103\607, тел. моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта – вища за фахом:
1997-2000г.г. – Кіровоградський інститут регіонального управління та економіки.
2000-2004г.г. – Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди.
Спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист.

Додаткова освіта:
1) Свідоцтво про проходження курсу навчання за темою : «Державні закупівлі в Україні», видане Українським університетом фінансів і права при Тендерній палаті України.
(Св-во № МЖН-0434 від 05.10.2007р.)
2) Свідоцтво про проходження навчання за програмою підвищення кваліфікації державних службовців (посадових осіб місцевого самоврядування в Миколаївському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, держ.підприємств, установ і організацій).(Св.-во № 7471 від 26.10.2007р.)
3) Сертифікат від «Ліга-ЗАКОН» від 30.09.10р. «Перевірки контролюючих органів»

Досвід роботи:

- 06.01.2021р. по 27.03.2024р.
Адміністративний помічник директора (за суміщенням - інспектор відділу кадрів) Державне підприємство «ТВК»

- 04.08.2020р.-05.01.2021р.
Юрист ТОВ Юридична компанія «Радник №1» (в т.ч. помічник народного депутата ВРУ)

- 14.11.2011р. – 31.10.2013
Провiдний юрисконсульт Товариство з обмеженоювiдповiдальнiстю «Промислово-iнвестицiйнакомпанiя «Денкер» (керуюча компанія групи підприємств в.т.с. ПАТ «Стальканат»)

- 01.09.2008г. – 27.07.2011
Начальник юридично - правового відділу ВАТ «Завод «Фрегат».
Голова Комісії з трудових спорів.

- 25.12.2007г - 01.09.2008р.
Юрисконсульт ВАТ «Завод «Фрегат».

- 11.07.2006р. – 10.12.2007р.
Головний спеціаліст юрисконсульт УПФУ в Первомайському районі.

- 07.04.2006р. – 25.04.2006
Провідний спеціаліст відділу з призначення пенсій УПФУ в м. Первомайську(на період декретної відпустки основного працівника).

- 30.11.2004р. – 29.12.2005р. – Юрисконсульт ВАТ «Завод «Фрегат»
Загальний стаж роботи за спеціальністю близько15 рокiв.

Функціональні обов’язки та здібності:
- планування та звітність щодо діяльності відділу (підконтрольних спеціалістів);
- контроль за виконанням поставлених завдань юридичними відділами підконтрольних підприємств, в т.ч.:
- забезпечення законності діяльності підприємства та захист його правових інтересів;
- пiдготовка протоколiв, положень, розробка статуту, вiдкриттярахункiв в цiнних паперах;
- робота з державними реєстраторами, органами статистики, ПФ, податкової, та ін..;
- проведення процедури змiни складу засновникiв, купівля-продаж часток, зміна статутного фонду,реорганiзац., припинення, банкрутство пiдпр-ва;
- контроль за відповідністю законодавству внутрішнього та зовнішнього документообігу, листування з будь якими опонентами (підготовка звернень та листів будь-якого рівня складності, в т.ч. органи влади – прокуратура, керівники фракцій ВР, аппарат Президента, т.п. );
- реєстрація прав на нерухоме майно;
-перевірка та візування кадрових документів (наказів тощо) та інших локальних документів на підприємстві;
- підготовка юридичних висновків та рекомендацій з будь яких питань, що виникають в процесі роботи підприємства;
- підготовка аналітичних висновків по відпрацюванню дебіторської та кредиторської заборгованності;
- оптимізація оподаткування при укладанні договорів;
- претензійна робота;
- підготовка та подача заяв, клопотань тощо до судів загальної та спеціальної юрисдикції (досвід апеляційного та касаційного оскарження рішень та ухвал судів);
-представлення інтересів підприємства в судах з трудових, господарських, адміністративних, цивільних спорів - завжди позитивний результат;
- контроль, та у разі необхідності ведення договірної роботи (підготовка проекту договору, листа узгодження, ведення реєстру договорів та т. ін.);
- розробка внутрішніх положень, протоколів органів управління, наказів, посадових інструкцій;
- стеження за змінами в законодавстві, робота в системі ЛІГА – Закон, НАУ;
- співпраця з органами нотаріату (повний супровід оформлення правочинів будь якої складності, пов’язаних з купівлею-продажем нерухомості та т. ін.), державної виконавчої служби, прокуратури, податкової інспекції, всіх фондів, успішне вирішення проблемних питань;
- підготовка та проведення загальних зборів акціонерів, загальних зборів учасників;
- керівництво роботою відділу;
- керівництво роботою КТС, розгляд трудових спорів;
- оформлення документів для оформлення кредитів (юридичне оформлення іпотеки, підготовка документів для банку, знання «проблемних» моментів);
- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника підприємства.
- організація проведення внутрішньої та зовнішньої комунікації керівника підприємства з виробничих питань, підготовка та організація зустрічей, перемовин, представництва будь якого рівня;
- контроль за своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надходять для виконання, перевірка правильність оформлення підготовлених проектів документів, що передаються керівнику на підпис, забезпечення якісного та вчасного реагування;
- робота з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник підприємства;
- підбор кадрів, співбесіди, ведення кадрового обліку працівників підприємства, його підрозділів згідно з формами первинної документації;
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників згідно норм чинного законодавства України, положеннями та наказами керівника підприємства, а також іншою встановленою документацією з кадрової роботи;
- формування та ведення особових справ працівників, змін до них, пов’язаних з трудовою діяльністю, ведення обліку та зберігання трудових книжок працівників, розрахунок трудового стажу.
- підготовка будь якої документації, пов’язаної з кадровим обліком, переміщенням, станом трудового колективу (накази, графіки, довідки, висновки, протоколи тощо);
- контроль стану трудової дисципліни в підрозділах підприємства і виконання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.

Маю великий досвід представлення інтересів підприємств в судах загальної та спеціальної юрисдикції, позитивні результати. Готова до відряджень.
Професйна спрямованість – на отримання результату.

Знання мов:Українська, російська – досконало, англійська – розмовна (спец. клас в ЗОШ)

Робота с комп’ютером:
Впевнений користувач: MSOffice (Word, Exсel, Access, PowerPoint, Outlook), досвід работи зInternet (MSExplorer) и E-mail(OutlookExpress), Ліга – Закон, Система НАУ.

Риси характеру: Доброзичлива. не конфліктна, відповідальна, комунікабельна, працелюбна, цілеспрямована. Маю організаторські здібності, здатна контролювати багато справ одночасно.

Рекомендації з попередніх місць роботи будуть надані за вимогою.

01.05.2024р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: