Резюме від 14 травня 2024 Файл

Марина

Юрист, керівник напрямку

Вік:
49 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Кременчук, Одеса, Харків, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Особисті дані


ПІБ
Волько Марина Михайлівна

Вік / дата народження
49 років / 15.11.1974

Телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Громадянство / місто проживання:
Україна / м. Краматорськ/Харків

Сімейний стан:
Одружена, діти.


Ключова інформація
Загальний трудовий стаж 33 роки, з яких понад 25 років юридичного досвіду в різних напрямках (юр. послуги, виробництво, рекламна діяльність, оптова/роздрібна торгівля, податкова служба, банківська діяльність, комунальні послуги). Глибокі знання цивільного, господарського, трудового та адміністративного законодавства, корпоративне та податкове право на достатньому рівні. Досвід оптимізації та опису бізнес-процесів, розробки проектів нормативних актів. Успішне керівництво юридичними службами: наразі понад 30 працівників в підпорядкуванні. Організаційна побудова структури юридичної служби підприємства та успішний досвід управління.
Досягнення
• Виграні складні судові спори: з ДПС (з ціною позовів на десятки та сотні млн.грн.); в судовому порядку зняті арешти з рахунків підприємства; численні трудові спори за різними підставами (відновлення, розрахунки при звільненні, регрес і т.п.); спори зі страховими компаніями; спори з мінімальною ймовірністю виграшу (АО «Укртрансгаз» (ціна позовів майже 10млрд.грн.), ПАТ по газопостачанню та газифікації «Донецькоблгаз», НАК «Нафтогаз України» (зменшення суми боргу, визнання договорів укладеними, врегулювання небалансу (обидві сторони – треті особи)));
• Результативне супроводження перевірок контролюючими органами; супроводження процесу тимчасового доступу до документів та матеріалів, обшуку; успішне оскарження неправомірних рішень в адміністративному та судовому порядку;
• Скорочено терміни стягнення заборгованості, збільшено відсоток покриття дебіторської заборгованості судовим стягненням на 83% в порівнянні з періодом роботи до мого керівництва. Налагоджена робота з органами виконавчої служби, збільшено кількість закінчених виконавчих проваджень виконанням на 67% в порівнянні з періодом роботи до мого керівництва;
• В декілька разів скорочені терміни узгодження договірної документації, покращено якість договірної роботи - оптимізовані маршрути узгодження, розмежовані області відповідальності, розроблені типові договори;
• Організація процесу тендерних закупівель, розробка локальних нормативних актів, що регламентують процес закупівлі, виконання функцій заступника голови тендерного комітету, а після відповідних змін закупівельного комітету, участь у навчальних семінарах, організація роботи уповноваженої особи.
Практичний досвід роботи
09.01.2019 - теперішній час - директор з правового забезпечення - заступник генерального директора обласного комунального підприємства «Донецктеплокоммуненерго» (найбільше теплопостачальне підприємство області, забезпечує теплом 33 населених пункти області, понад 3тис.працівників)
Основні функції/завдання:
• загальне керівництво роботою юридичної служби (юридичний відділ, відділ претензійно-позовної роботи, тендерно-договірний відділ) + організаційно-функціональне керівництво роботою юридичних служб у відокремлених підрозділах підприємства;
• підтримання ефективної та прозорої системи корпоративного управління, встановлення та налагодження горизонтальної та вертикальної систем управління;
• розробка та узгодження локальних нормативних актів за всіма напрямками роботи підприємства;
• консалтинг (в т.ч. в сфері податкового планування);
• вдосконалення тендерного/закупівельного процесу, організація тендерних процедур;
• побудова взаємин з органами державної влади, розробка змін до чинного законодавства; захист інтересів підприємства через звернення до ради бізнес-омбудсмену;
• вибір стратегії супроводу судових спорів, підготовка і аналіз процесуальних документів, безпосередній супровід судових спорів (господарські, трудові, кримінальні, цивільні, адміністративні справи) в судах всіх інстанцій;
• взаємодія з ОМСУ з питань, що належать до компетенції підприємства;
• участь в комісіях з розслідування нещасних випадків, пов'язаних з виробництвом;
• аналіз результатів роботи юридичної служби з метою прийняття управлінських рішень, спрямованих на поліпшення показників, інше.
26.10.2016 - 04.01.2019 - заступник начальника юридичного відділу філії - Донецьке обласне управління АТ «Ощадбанк»:
• успішний судовий супровід спорів у справах, не пов'язаних зі стягненням кредитної заборгованості;
• підготовка висновків з питань, що виникають в галузі цивільного, господарського, трудового, адміністративного та кримінального (виїмка, супровід орд) права;
• правовий супровід банківських операцій;
• розробка локальних нормативних актів;
• консультаційно-роз'яснювальна робота з юристами відділень;
01.09.2008 - 17.10.2016 - співробітник управління юридичного супроводу Обласного відділення ПАТ Промінвестбанк в м Донецьк (з 01.12.2014г. - в м Краматорськ); з 01.09.2008 - 09.11.2010 - на посаді головного юрисконсульта; з 09.11.2010 - начальник відділу супроводу спорів (не пов'язаних зі стягненням проблемної заборгованості і банкрутством); з 01.12.2014 - начальник юридичного відділу:
• організація і контроль претензійно-позовної роботи;
• правовий супровід банківських операцій;
• консультаційно-роз'яснювальна робота з юристами відділень;
• правовий супровід перевірок контролюючими органами, оскарження неправомірних рішень в адміністративному та судовому порядку;
Березень 1998 - вересень 2008
• Робота юристом на різних виробничих, торгових (торгівельна мережа «Биттехніка», після злиття – «COMFY»), рекламних підприємствах, ДПА в Донецькій області: корпоративне право, договірна та претензійно-позовна робота, супровід перевірок, оскарження податкових повідомлень-рішень, консалтинг, інше (повний правовий супровід діяльності підприємства).
Освіта:
Вища: 1992-1998 - Таганрозький державний педагогічний інститут ( «Учитель російської мови і літератури»)
1998 - 2002 - ДонНУ, Економіко-правовий факультет ( «Правознавство»). Диплом з відзнакою. Рекомендована до аспірантури. Здано кандидатський мінімум. Тема роботи: «Правове регулювання оціночної діяльності в Україні».
Додаткове: Учасниця багатьох семінарів та тренінгів з питань цивільного, господарського, податкового, земельного права та командній взаємодії, а також в тренінгах з особистісного росту. Самонавчання - вдосконалюю знання англійської.
Додаткова інформація:
Володіння мовами: Російська, українська – вільно, включно – спеціалізовані тексти. Англійська – intermediate, інтенсивно продовжую навчання.
Володіння програмними продуктами:
Базові програми: MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook, Internet Explorer.
Спеціалізовані програми: Ліга Закон, 1C-документообіг.
Особисті якості, компетенції:
Аналітичне мислення, креативність, адаптація до змін, орієнтація на результат, вміння працювати в команді, організованість, комунікабельність, гнучкість, лояльність, цілеспрямованість, відповідальність, здатність і бажання якісно і ефективно працювати, постійна потреба отримання нових знань і вдосконалення навичок; вміння зберігати конфіденційну інформацію. Швидко вникаю в нові напрямки діяльності, стаю експертом у відповідному регулюванні. Люблю і можу працювати в команді. Володію лідерськими і організаторськими здібностями, порядна, чуйна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: