Резюме від 1 травня 2024 Файл

Ирина

Керівник відділу

Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Городище, Корсунь-Шевченківський, Сміла

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Качур Ірина Сергіївна

Д
Дата народження: 27.05.1990 р.
Проживання: м. Городище
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: Керівник відділу продаж
Освіта:
• вересень 2007 р. – червень 2011 р., Університет Економіки та права «КРОК» м. Київ» диплом бакалавра, спеціальність Менеджмент зовнішньої економічної діяльності за напрямком Логістика (денна форма навчання).
• вересень 2011 р. – червень 2013 р., Університет Економіки та права «КРОК» м. Київ» диплом магістра за спеціальністтю Логістика (денно - заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Інженер відділу обробки технічної документації та за сумісництвом Технік фінансово-економічного відділу
квітень 2010 р. – жовтень 2016 р. Аеропорт Київ (Жуляни):
• ведення бази даних авіакомпаній та бортових номерів;
• облік повітряних суден на пероні;
• аналіз денного денного плану польотів.
• обробка заявок від авіакомпаній;
• розрахунок аеропортових зборів та послуг з наземного та пасажирського обслуговування за Формою А;
Начальник відділу підтримки виробництва ТОВ «Мастер Авіа» та за сумісництвом Технік фінансово-економічного відділу в КПМА «Київ» (Жуляни):
жовтень 2016 р. – по теперішній час. ТОВ «Мастер Авіа», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
• розробка, оновлення, узгодження керівних документів відділу: положення відділу, посадові інструкції, технологію по роботі відділу, інструктажі з хорони праці на робочому місці, журнали з охорони праці та пожежної безпеки;
• робота з договорами та контроль за своєчасним наданням змін договірних умов та цінової політики до відділу;
• аналіз та планування робочого дня (обробка заявок від авіакомпаній та денного плану роботи) та контроль за якісним виконанням;
• контроль за своєчасним та якісним введенням бази даних ПС та Авіакомпаній;
• контроль за своєчасним та якісним проведенням розрахунків аеропортових зборів та послуг з наземного та пасажирського обслуговування;
• контроль з касовими апаратами;
• контроль за балансом Авіакомпаній;
• взаємодія з суміжними службами, що стосуються обслуговування ПС та з Авіакомпанії в межах своєї компетенції;
• проведення переговорів з суміжними службами;
• проведення переговорів/зустрічей з представниками авіакомпаніями;
• ведення звітності (фінансової та облікової);
• контроль за забезпеченням відділу усім необхідним для якісного та своєчасного виконання робочих обов’язків.
Менеджер з логістики в ТОВ Гофротара «Придніпровський»
Функціональні обов’язки:
• напрацювання бази перевізників;
• пошук авто;
• контроль за надходженням документів від перевізником;
• робота з реєстром оплат;
• аналіз та контроль цін на перевезення;
• робота з суміжними службами (відділ виробництва,відділ планування, менеджер з продаж та працівниками складу);
• звітність.
По роботі готовї продукції:
• аналіз щоденного плану відвантажень;
• формування заявки – договору з перевізником та контроль за її підписанням;
• ведення авто від точки завантаження до точки вивантаження;

По роботі з доставкою сировини:

• аналіз плану замовлення сировини на виробництво;
• замовлення сировини (імпорт) - подача заявки, щодо авто необхідного формату сировини на відповідний завод;
• контроль за правильним завантаженням згідно заявки та надання необхідного пакету документів для подальшого транспортування;
• робота з брокером, щодо замитненн, розмитнення та проходженням кордону;
• супровід авто від точки завантаження до точки вивантаження.
Професійні навички:
• володіння ПК;
• володіння програмами 1С7, 1С8 та DCB (автоматизована програма);
• навички ведення договірної роботи;
• вміння проводити переговори.
Знання мов: українська — рідна; російська – вільно; англійська – нижче середнього рівня.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей, бистро навчаюсь новому, орієнтовність на результат, комунікабельність, легко знаходжу спільну мову з колективом, вміння оперативно приймати рішення в нестандартних ситуаціях, аналітичний склад розуму.
Дисциплінованість, комунікабельність, легко знаходжу спільну мову з колективом
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня. Діти: син, 9 років.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: риболовля, музика. Захоплення: Люблю подорожувати до країн Азії.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: