Резюме від 12 травня 2024 Файл

Олег

HRD, HR бізнес-партнер

Вік:
58 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Керівник управління бізнес процесами.

СЕРБУЛЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Вік: 59 років.

Освіта: Вища. (Диплом з відзнакою).
Київське вище військово-морське політичне училище.
Фахівець по роботі з людьми - «інженер людських душ»!

Місто: Черкаси. Київ.
Тел. | Вабер: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
створення оптимальної організації бізнес-процесів на підприємстві
для задоволення попиту
його:

1. Власників
на створення цінності (продукт або послуга), яка:
- задовольняє на 100% запити споживачів;
- є найкращою пропозицією на ринку;
- не містить зайвих витрат - мінімальна собівартість;
- має високу дохідність - максимальний прибуток.

2. Співробітників
на роботу, яка:
- відповідає розумовим здібностям і фізичним можливостям;
- задовольняє матеріальні і моральні потреби;
- враховує прагнення і далекоглядні цілі.

3. Споживачів
на повне задоволення бажань, а саме:
- вирішення поточних потреб;
- відповідність вимогам професіоналізму і порядності;
- формування інтуїтивної переваги в збереженні постійної виняткової співпраці у май-
бутньому.
Напрямок
1. Вивчення поточної діяльності на підприємстві - «Як Є?»;
2. Проведення аналізу фактичного стану справ з виявленням недоліків;
3. Підготовка, погодження і затвердження плану заходів для впровадження необхідних
змін - «Як Буде!»
4. Впровадження змін;
5. Відстеження і оптимізація результату для досягнення стандарту.

Умови
1. Підтримка керівництвом;
2. Сприятливі умови праці;
3. Позитивний морально-психологічний клімат.

Обов'язки
1. Управління та оптимізація адміністративних процесів для забезпечення ефективної
роботи підприємства;
2. Підбір та навчання фахівців, для створення продуктивного робочого середовища.
3. Співпраця з вищим керівництвом для розробки та реалізації стратегічних ініціатив,
забезпечуючи їхню відповідність цілям організації.
4. Аналіз даних та підготовка звітів, щоб отримати інформацію, яка допоможе приймати
рішення для підвищення операційної ефективності.
5. Розробка та контроль втілення спеціальних проектів, від планування до реалізації,
для забезпечення своєчасної реалізації та успішних результатів.

Відповідність
1. Фахова освіта;
2. Великий практичний досвід;
3. Сильні аналітичні, комунікативні навички, та навички між-особового спілкування на
всіх організаційних рівнях;
4. Жвавий розум який забезпечує стратегічне мислення та здатність вирішувати складні
проблеми і дозволяє самостійно швидко навчатися для постійного самовдосконалення;
5. Високий рівень організаторських, управлінських та наставницьких здібностей як осно-
ва для забезпечення виняткових лідерських якостей.
6. Добрий фізичний стан що забезпечує стресостійкість і можливість активно працювати
в інтенсивних умовах багатозадачності;
7. Вік до 60 років, не як недолік а як перевага, тому що:
- свідчить про багатий життєвий досвід;
- дозволяє ще довго і результативно працювати, як мінімум 10 років
( для прикладу - вік керівника найпотужнішої країни світу США - Президента Д.Байдена
81рікі (станом на 2023р.)).
Трудова діяльність

ТОВ «Богдан АГ»
м. Черкаси, вул. Чигиринська 60/1
Керівник філії
05.2023 - 11.2023. ( 7 місяців)

- Адміністрування й управління майновим комплексом власни-
ка в якості офіційно уповноваженого представника;
- Контроль за підтриманням належного стану будівель,
приміщень, інженерних мереж;
- Укладання і супровід договорів з комунальними службами й
орендарями;
- Організація і проведення ремонтних робіт (планових, аварійних) силами підрозділу,
підрядних організацій, контроль за якістю їх виконання;
- Забезпечення порядку на території та в приміщеннях відповідно до вимог чинного за-
конодавства, норм та інструкцій з охорони праці, санітарії, протипожежної безпеки;
- Облік, інвентаризація, ремонт, відшкодування, списання ТМЦ;
- Аналіз потреб в закупівлях, робіт, послуг для забезпечення діяльності, планування і
проведення визначеного згідно з фінансування;
- Організація та управління роботою підлеглих працівників технічного персоналу;
- Організації охорони, пропускного та внутрішньооб'єктового режиму;
- Організація та здійснення побутового забезпечення: прибирання приміщень і
підтримання їх в належному санітарному стані; розподіл і видача для потреб
працівників придбаних товарно-матеріальних цінностей, в тому числі канцтоварів;
здійснення заходів з підтримання в належному експлуатаційному стані замків, кранів,
дверей, вікон, проведення робіт з упорядкування, озеленення та прибирання території;
- Виконання доручень керівництва, організація взаємодії з іншими структурними
підрозділами і представниками інших установ і організацій.

ДП «Нафтогазова компанія «Фактор»
м. Черкаси, пр. Перемоги 9/7
Керівник АГНКС
10.2020 - 09.2021. ( 11 місяців)

- Забезпечення повсякденної роботи автомобільної газової
компресорної станції;
- Укладання і супровід договорів з постачальниками, сервісни-
ми й комунальними службами,
- Забезпечення безаварійної експлуатації обладнання;
- Організація і управління навчанням і роботою персоналу;
- Забезпечення обліку отримання, зберігання і продажу палива (газ метан);
- Контроль за станом пожежної безпеки й охорони праці на АГНКС;
- Робота з контролюючими та перевіряючими органами і службами;
- Ведення технічної документації, звітності і бухгалтерського обліку торгової діяльності;
- Проведення інвентаризації, вжиття заходів щодо дотримання фінансової дисципліни;
- Проходження навчання з Електробезпеки, отримання посвідчення 4 групи допуску.
Черкаський міський Палац молоді
м. Черкаси, вул. Сумгаїтська 12
Заступник директора з АГЧ
12.2019 - 05.2020 ( 6 місяців)

- Контроль за технічним станом будівлі та обладнання;
- Організація експлуатації та технічного обслуговування
приміщень (дрібний ремонт, сантехнічні та електро роботи, ре-
монт меблів, офісної та побутової техніки);
- Робота з комунальними службами - Водоканал, РЕМ та Енер-
гозбут, Теплокомуненерго, Служба чистоти;
- Організація роботи з питань Охорони праці, Пожежної та Електро безпеки
(інструктажі, навчання, перевірка знань, стажування та допуск до роботи);
- Організація та здійснення закупівель матеріалів та обладнання (збір та аналіз за-
явок, закупівля, видача, контроль за витратою та залишками);
- Організація обліку, інвентаризації та списання майна та товарно-матеріальних
цінностей;
- Організація та управління роботою підлеглих – сторожа, прибиральниці, двірник,
працівник з комплексного обслуговування будівлі (складання графіків, проведення
зборів, вирішення трудових спорів та конфліктів, створення мотиваційної робочої ат-
мосфери);
- Розв'язання поточних проблем та питань, пов’язаних з господарством;
- Проходження навчання з Охорони праці, здача іспиту й отримання посвідчення;
- Проходження навчання з Електробезпеки, отримання посвідчення 2 групи допуску.

Фаховий досвід
ТОВ «УралУкрТорг», м. Черкаси - Імпорт обладнання і товарів з Росії, Болгарії, Ка-
Директор нади, Монголії, Японії;
2002 - 2014 - Гуртова торгівля.
ТОВ «ТопТранс», м. Київ - Гуртова торгівля харчовими продуктами.
Керівник торгового відділу
1998
Кафе «Восток», м. Черкаси - Управління закладом громадського харчування
Завідуючий національної кухні Узбекистану.
1997
Фабрика гігровати, м. Черкаси - Керування відділами промислового
Начальник відділу постачання підприємства: постачання, збут, маркетинг.
1991- 1995
Північний флот, м. Полярне - Організація і управління комсомольською і
Заступник командира корабля партійно-політичною роботою на кораблях
1987 - 1990 Північного військово-морського флоту СРСР.
Додаткова інформація
В основі роботи:
- розумна організація, бездоганний порядок, сумлінність та людяність;
- високий професіоналізм, творчий підхід, винахідливість;
- гнучкість та швидкість у прийнятті рішень, досконалість та прагнення бути кращим;
- швидке навчання, ініціативність і наполегливість;
- військова дисципліна, флотський порядок, старанність та відповідальність;
- чесність, порядність, надійність.

Знання та навички:
- мови українська, російська, англійська (базовий рівень);
- впевнений користувач ПК;
- посвідчення водія категорії А, В, С.

Захоплення:
- музика - гармонь.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: