Anastasiia
Бухгалтер по первичной документации
- Вік:
- 39 років
- Місто проживання:
- Кам'янка
- Готовий працювати:
- Кам'янка, Кропивницький, Сміла, Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10665402
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
23 квітня 1985 р
Тел.: [
e-mail: [
Освіта
2001-2007 – повна вища, Східноєвропейський університет економіки та менеджменту (Черкаси), менеджер туризму та отельно-ресторанного бізнесу.
Курси WEB DESIGNE 11/09/17-15/12/17
Володіння мовами
Українська – вільна;
Російська – вільна;
Англійська – середня;
Досвід роботи:
Січень 2023 – по теперішній час: Керівник та співвласниця кафе «БуDNI», м.Кам’янка.
Обов’язки:
• Контроль розрахунків з контрагентами;
• Складання P&L звіту та руху грошових коштів;
• Робота з ПРРО;
• Складання податкової звітності;
• Контроль розрахунків з податків (звірка з кабінетом платника податків);
• Нарахування, виплата заробітної плати;
• Робота з паперовою первинною документацією (перевірка, контроль наявності) прибуткові, видаткові.
• складання технологічних та калькуляційних карт;
• обробка результатів інвентаризації;
Квітень 2020 – Грудень 2022: Фізична особа-підприємець
Напрямки:
• Туристична діяльність;
• Продаж сувенірної продукції власного виробництва;
• Фотопослуги;
Вересень 2019 – Березень 2020: мотельно-ресторанний комплекс «Хуторок», м.Сміла, керуюча мотельно-ресторанним комплексом.
Обов’язки:
Організація і контроль роботи персоналу. Підбір та підвищення кваліфікації співробітників. Ведення питань щодо кадрового складу. Контроль системи закупівель. Облік матеріальних засобів. Організація і проведення банкетних заходів. Складання меню та калькуляції страв. Розвиток і зміцнення відносин з відвідувачами, партнерами і постачальниками.
Контроль касової дисципліни, робота з 1С. Організація роботи харчового блоку, контроль за якістю виходу готових страв.
Листопад 2017- по Березень 2019: Холдинг «Carte-l», менеджер ресторанів
«Veranda Lounge-Zone», VODA club, SALO, Filvarok.
Обов’язки:
Контроль персоналу, організація і контроль роботи закладу, контроль якості обслуговування і дотримання стандартів, спілкування з гостями, вирішення конфліктних питань.
Березень 2014 – Листопад 2017: СТОВ «Шполаагро», комерційний директор.
Обов’язки:
Організація і керівництво матеріально-технічним постачанням підприємства, діяльність із зберігання, транспортування і збуту продукції (продажу товарів, надання послуг). Координація розробки та складання перспективних і поточних планів матеріально-технічного забезпечення і збуту продукції, фінансових планів.
Рекомендації та консультації менеджерам і фахівцям з фінансового планування, збуту, продажу; контроль їх роботи. Своєчасне складання кошторисно-фінансових та інших документів, розрахунків, звітів про виконання планів матеріально-технічного постачання, зі збуту готової продукції, фінансової діяльності. Контроль за фінансовими та економічними показниками діяльності підприємства, витрачанням фінансових коштів. Проведення переговорів від імені підприємства з контрагентами підприємства у господарських і фінансових операцій, висновок від імені підприємства, господарські та фінансові договори, забезпечення виконання договірних зобов'язань.
А так же: участь від імені підприємства в ярмарках, торгах, на біржах, виставках по рекламі і реалізації продукції.
Жовтень 2014 – Червень 2015: мережа «Carte’l», Буковель, івент-менеджер, адміністратор лаунж-бару.
Обов’язки:
- Івент менеджер - Виконання завдань компанії з метою організації зовнішніх заходів відповідно до її маркетинговою стратегією; організація PR-заходів і спонсорських проектів, спрямованих на позиціонування компанії серед клієнтів і партнерів. Прийом і організація банкетів від 10 до 500 чол., з різними локаціями. Написання банкетного меню, прорахунок продуктів по внутрішній програмі. Повне закриття банкетів, зведення залишків, підведення підсумків і результатів.
- Адміністратор - контроль персоналу, організація і контроль роботи закладу, контроль якості обслуговування і дотримання стандартів, спілкування з гостями, вирішення конфліктних питань.
Вересень 2012 – лютий 2014: кафе «ОК», м. Ялта, керуюча-адміністратор.
Обов’язки:
-Ведення документації;
- робота з постачальниками;
- контроль роботи кухні, бару та залу;
-набір персоналу;
- реклама закладу;
-проведення тренінгів;
- навчання персоналу;
-прийом і організація банкетів, фуршетів, корпоративів;
- ведення бухгалтерії.
Липень 2012 – вересень 2012: Масандровський пляж, ресторан «Siat Paradise та Malibu Lounge Beach Club», адміністратор.
Обов’язки:
-Розміщення гостей;
- контроль персоналу;
- ведення документації;
-прийом і організація банкетів;
Березень 2012 – липень 2012: нічний клуб «OFF-бар», м. Ялта, адміністратор нічного клуба.
Обов’язки:
Забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов. Консультувати відвідувачів з питань наявності наявних послуг, що проводяться спеціальними акціями, наявністю бонусних програм і т.д. Вести запис на прийом банкетів, ведення клієнтської бази. Вживати заходів для попередження і ліквідації конфліктних ситуацій, розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів. Забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях, контролювати роботу прибиральниць.
Контроль дотримання працівниками організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни. Інформувати керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживати заходів до їх ліквідації. Виконувати окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.
Січень 2012 – червень 2012: Fusion(променад) – кафе «Апельсин», м.Ялта, адміністратор.
Обов’язки:
- Розміщення гостей;
- контроль персоналу;
- ведення документації;
- прийом і організація банкетів;
Березень 2011 – січень 2012: мотельно-ресторанний комплекс «Хуторок», м.Сміла, керуюча мотельно-ресторанним комплексом.
Обов’язки:
Організація і контроль роботи персоналу. Підбір та підвищення кваліфікації співробітників. Ведення питань щодо кадрового складу. Контроль системи закупівель. Облік матеріальних засобів. Організація і проведення банкетних заходів. Складання меню та калькуляції страв. Розвиток і зміцнення відносин з клієнтами, партнерами і постачальниками.
Контроль і організація всіх структур ресторану. Контроль закупівель. Організація і проведення банкетних заходів в тому числі весіль від 30 до 100 персон. Контроль касової дисципліни. Організація роботи харчового блоку, контроль за якістю виходу готових страв.
Жовтень 2010 – березень 2011: ПП «Ремгазсервіс» м. Черкаси, менеджер-єкономіст.
Обов’язки:
-складання документації;
- прорахунок вартості виконаної роботи;
-повсякденне керівництво;
- контроль і безпосередню участь у вирішенні виробничих і технічних завдань діяльності підприємства;
-створення працездатного колективу;
- проведення комерційних переговорів з клієнтами;
- укладання договорів;
- консультація клієнтів з питань оплати;
Січень 2010 - жовтень 2010: кафе «Амстердам», м. Київ, адміністратор-касир.
Обов’язки:
- організація і контроль роботи кафе;
- робота з касою;
- робота на барі;
- складання звітної документації;
Квітень 2009 - січень 2010: паб- кафе «Бірхаус» м. Київ, бармен-касир-офіціант.
Обов’язки:
- Сервіровка столу, обслуговування гостей;
- приготування коктейлів;
- розлив напоїв;
- розрахунок офіціантів по касі;
- організація і контроль роботи кафе;
- замовлення всієї продукції;
Березень 2008 - лютий 2009: університет ім. Каразіна, м. Харьків, бухгалтер 1-ї категорії.
Жовтень 2007 - березень 2008: фехтовальний клуб «Уніфехт», менеджер.
Січень 2005 – жовтень 2007: ПП «Тріан-Сервіс» м. Сміла, головний бухгалтер.
Лютий 2004 – січень 2005: Туристична агенція, менеджер.
Захоплення та інтереси:
Спорт (легка атлетика, фітнес, верхова їзда), читання, плавання, тварини, подорожі.
Водійське посвідчення:
Категорія – В.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
11000 грн, Черкаси
Бухгалтер по первичной документации
Черкаси
Зав складом, бухгалтер по первинній бухгалтерії, обліковець бухгалтерс
Черкаси
Бухгалтер з первинної документації
18000 грн, Черкаси
Бухгалтер по первичной документации
Черкаси, Дистанційно
Бухгалтер з первинної документації
10000 грн, Кропивницький