Резюме від 6 травня 2024 Файл

Anastasiia

Бухгалтер по первичной документации

Вік:
39 років
Місто проживання:
Кам'янка
Готовий працювати:
Кам'янка, Кропивницький, Сміла, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кулаковська Анастасія Андріївна
23 квітня 1985 р

Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
2001-2007 – повна вища, Східноєвропейський університет економіки та менеджменту (Черкаси), менеджер туризму та отельно-ресторанного бізнесу.
Курси WEB DESIGNE 11/09/17-15/12/17

Володіння мовами
Українська – вільна;
Російська – вільна;
Англійська – середня;
Досвід роботи:
Січень 2023 – по теперішній час: Керівник та співвласниця кафе «БуDNI», м.Кам’янка.
Обов’язки:
• Контроль розрахунків з контрагентами;
• Складання P&L звіту та руху грошових коштів;
• Робота з ПРРО;
• Складання податкової звітності;
• Контроль розрахунків з податків (звірка з кабінетом платника податків);
• Нарахування, виплата заробітної плати;
• Робота з паперовою первинною документацією (перевірка, контроль наявності) прибуткові, видаткові.
• складання технологічних та калькуляційних карт;
• обробка результатів інвентаризації;

Квітень 2020 – Грудень 2022: Фізична особа-підприємець
Напрямки:
• Туристична діяльність;
• Продаж сувенірної продукції власного виробництва;
• Фотопослуги;
Вересень 2019 – Березень 2020: мотельно-ресторанний комплекс «Хуторок», м.Сміла, керуюча мотельно-ресторанним комплексом.

Обов’язки:

Організація і контроль роботи персоналу. Підбір та підвищення кваліфікації співробітників. Ведення питань щодо кадрового складу. Контроль системи закупівель. Облік матеріальних засобів. Організація і проведення банкетних заходів. Складання меню та калькуляції страв. Розвиток і зміцнення відносин з відвідувачами, партнерами і постачальниками.
Контроль касової дисципліни, робота з 1С. Організація роботи харчового блоку, контроль за якістю виходу готових страв.

Листопад 2017- по Березень 2019: Холдинг «Carte-l», менеджер ресторанів
«Veranda Lounge-Zone», VODA club, SALO, Filvarok.
Обов’язки:
Контроль персоналу, організація і контроль роботи закладу, контроль якості обслуговування і дотримання стандартів, спілкування з гостями, вирішення конфліктних питань.

Березень 2014 – Листопад 2017: СТОВ «Шполаагро», комерційний директор.

Обов’язки:

Організація і керівництво матеріально-технічним постачанням підприємства, діяльність із зберігання, транспортування і збуту продукції (продажу товарів, надання послуг). Координація розробки та складання перспективних і поточних планів матеріально-технічного забезпечення і збуту продукції, фінансових планів.
Рекомендації та консультації менеджерам і фахівцям з фінансового планування, збуту, продажу; контроль їх роботи. Своєчасне складання кошторисно-фінансових та інших документів, розрахунків, звітів про виконання планів матеріально-технічного постачання, зі збуту готової продукції, фінансової діяльності. Контроль за фінансовими та економічними показниками діяльності підприємства, витрачанням фінансових коштів. Проведення переговорів від імені підприємства з контрагентами підприємства у господарських і фінансових операцій, висновок від імені підприємства, господарські та фінансові договори, забезпечення виконання договірних зобов'язань.
А так же: участь від імені підприємства в ярмарках, торгах, на біржах, виставках по рекламі і реалізації продукції.

Жовтень 2014 – Червень 2015: мережа «Carte’l», Буковель, івент-менеджер, адміністратор лаунж-бару.
Обов’язки:
- Івент менеджер - Виконання завдань компанії з метою організації зовнішніх заходів відповідно до її маркетинговою стратегією; організація PR-заходів і спонсорських проектів, спрямованих на позиціонування компанії серед клієнтів і партнерів. Прийом і організація банкетів від 10 до 500 чол., з різними локаціями. Написання банкетного меню, прорахунок продуктів по внутрішній програмі. Повне закриття банкетів, зведення залишків, підведення підсумків і результатів.
- Адміністратор - контроль персоналу, організація і контроль роботи закладу, контроль якості обслуговування і дотримання стандартів, спілкування з гостями, вирішення конфліктних питань.

Вересень 2012 – лютий 2014: кафе «ОК», м. Ялта, керуюча-адміністратор.
Обов’язки:
-Ведення документації;
- робота з постачальниками;
- контроль роботи кухні, бару та залу;
-набір персоналу;
- реклама закладу;
-проведення тренінгів;
- навчання персоналу;
-прийом і організація банкетів, фуршетів, корпоративів;
- ведення бухгалтерії.
Липень 2012 – вересень 2012: Масандровський пляж, ресторан «Siat Paradise та Malibu Lounge Beach Club», адміністратор.
Обов’язки:
-Розміщення гостей;
- контроль персоналу;
- ведення документації;
-прийом і організація банкетів;

Березень 2012 – липень 2012: нічний клуб «OFF-бар», м. Ялта, адміністратор нічного клуба.

Обов’язки:

Забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов. Консультувати відвідувачів з питань наявності наявних послуг, що проводяться спеціальними акціями, наявністю бонусних програм і т.д. Вести запис на прийом банкетів, ведення клієнтської бази. Вживати заходів для попередження і ліквідації конфліктних ситуацій, розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів. Забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях, контролювати роботу прибиральниць.
Контроль дотримання працівниками організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни. Інформувати керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживати заходів до їх ліквідації. Виконувати окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.

Січень 2012 – червень 2012: Fusion(променад) – кафе «Апельсин», м.Ялта, адміністратор.

Обов’язки:

- Розміщення гостей;

- контроль персоналу;

- ведення документації;

- прийом і організація банкетів;

Березень 2011 – січень 2012: мотельно-ресторанний комплекс «Хуторок», м.Сміла, керуюча мотельно-ресторанним комплексом.

Обов’язки:

Організація і контроль роботи персоналу. Підбір та підвищення кваліфікації співробітників. Ведення питань щодо кадрового складу. Контроль системи закупівель. Облік матеріальних засобів. Організація і проведення банкетних заходів. Складання меню та калькуляції страв. Розвиток і зміцнення відносин з клієнтами, партнерами і постачальниками.
Контроль і організація всіх структур ресторану. Контроль закупівель. Організація і проведення банкетних заходів в тому числі весіль від 30 до 100 персон. Контроль касової дисципліни. Організація роботи харчового блоку, контроль за якістю виходу готових страв.

Жовтень 2010 – березень 2011: ПП «Ремгазсервіс» м. Черкаси, менеджер-єкономіст.

Обов’язки:

-складання документації;

- прорахунок вартості виконаної роботи;

-повсякденне керівництво;

- контроль і безпосередню участь у вирішенні виробничих і технічних завдань діяльності підприємства;

-створення працездатного колективу;

- проведення комерційних переговорів з клієнтами;

- укладання договорів;

- консультація клієнтів з питань оплати;

Січень 2010 - жовтень 2010: кафе «Амстердам», м. Київ, адміністратор-касир.
Обов’язки:
- організація і контроль роботи кафе;

- робота з касою;

- робота на барі;

- складання звітної документації;

Квітень 2009 - січень 2010: паб- кафе «Бірхаус» м. Київ, бармен-касир-офіціант.
Обов’язки:
- Сервіровка столу, обслуговування гостей;
- приготування коктейлів;
- розлив напоїв;

- розрахунок офіціантів по касі;

- організація і контроль роботи кафе;

- замовлення всієї продукції;

Березень 2008 - лютий 2009: університет ім. Каразіна, м. Харьків, бухгалтер 1-ї категорії.
Жовтень 2007 - березень 2008: фехтовальний клуб «Уніфехт», менеджер.
Січень 2005 – жовтень 2007: ПП «Тріан-Сервіс» м. Сміла, головний бухгалтер.
Лютий 2004 – січень 2005: Туристична агенція, менеджер.

Захоплення та інтереси:

Спорт (легка атлетика, фітнес, верхова їзда), читання, плавання, тварини, подорожі.

Водійське посвідчення:

Категорія – В.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: