Резюме від 2 червня 2024 Файл

Денис

Зернотрейдер

Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Озеров Денис Олександрович
Маю досвід в забезпеченні безперебійної роботи елеватора з загальним одноразовим зберіганням 6,5 тис. тон (ячмінь, пшениця, кукурудза, соняшник). Знаю основні лабораторні показники цих культур, умови їх зберігання.
Річний оборот за три роки (від початку роботи підприємства) виріс до 400 млн. грн в рік.
Маю досвід в створенні логістичного відділу з залізнодорожних перевезень (вагонний парк з 20 вагонів).
Загальний досвід роботи на посаді директора елеватора більше 5 років.
Постійний моніторинг портових та світових цін на зерно.
м. Харків (готовий до переїзду)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ “Невель”, м. Зміїв, Харківська область – директор елеватору
серпень 2017 –поточний час
1. Планування, організація і контроль роботи елеватора, аудит стану об'єктів елеватора, організація і управління роботами за спеціальними проектами, управління плановим технічним обслуговуванням, контроль відвантаження, приймання, транспортування і зберігання зерна, робота з контролюючими організаціями. Збільшив площу зберігання для 1000 тонн зерна, керував роботами з монтажу обладнання по завантаженю контейнерів.
2. З 2018 року виникла необхідність в створенні невеликої логістичної компанії (20 вагонів) для елеватора. Організовував та контролював процеси від закупівлі вагонів до організації безперебійної їх роботи.
3. Планування і контроль за відділом закупівель зернових і олійних культур в Харківській обл. Планування продажів зернових та олійних культур. Пошук потенційних покупців. Ведення перемовин та укладання договорів про продаж зернових та олійних культур в порт.
4. Складання що місячної фінансової звітності про фінансово-господарську діяльність підприємства.
5. Загальний персонал під управлінням складає: 15 осіб робітники елеватора та 6 осіб робітники офісу.
ТОВ “Санлайт”, м. Харків – менеджер з закупівель
серпень 2014 – серпень 2017
1. Закупівля зернових та олійних культур в Харківській обл.
2. Пошук обсягів, перевірка обсягів, відбір зразків, аналіз, ведення переговорів про умови закупівель з постачальниками в інтересах фірми, укладення договорів закупівлі с.г. продукції (зернова група), контроль відвантаження, відвантаження авто і ж транспортом, документальний супровід.
3. Робота з елеваторами, укладення договорів, контроль і збір складських документів.
4. Пошук транспорту. Розрахунок витрат на логістику. Розрахунок маршрутів доставки сировини на елеватор.
5. Звітність про витрачені кошти, кількість закупівель. Первинна бухгалтерія
ТОВ “Реал-Ком”, м. Харків – менеджер з закупівель
січень 2014 – серпень 2014
1. Закупівля зернових та олійних культур в Харківській обл.
2. Пошук обсягів, перевірка обсягів, відбір зразків, аналіз, ведення переговорів про умови закупівель з постачальниками в інтересах Фірми, укладення договорів закупівлі с.г. продукції (зернова група), контроль відвантаження, відвантаження авто і ж транспортом, документальний супровід.
3. Продаж азотних добрив (КАС, селітра) сезонно.
4. Пошук транспорту. Розрахунок витрат на логістику. Розрахунок маршрутів доставки сировини на елеватор.
5. Звітність про витрачені кошти, кількість закупівель. Первинна бухгалтерія.
ТОВ “Сангрант плюс”, м. Харків – менеджер з закупівель
серпень 2013 – грудень 2013
1. Закупівля зернових та олійних культур на елеватор РОМОДАН (Хліб України). Полтавської обл. (Миргородський, Хорольський, Лубенський, Пирятинський, Лохвицький р-н)
2. Пошук обсягів, перевірка обсягів, відбір зразків, аналіз, ведення переговорів про умови закупівель з постачальниками в інтересах Фірми, укладення договорів закупівлі с.г. продукції (зернова група), контроль відвантаження, відвантаження авто і ж транспортом, документальний супровід.
3. Організація робот з ремонту та безперебійного сушіння.
4. Пошук транспорту. Розрахунок витрат на логістику. Розрахунок маршрутів доставки сировини на елеватор

ТОВ “Граківські комбікорми”, сел. Граківське, Харківська обл. – начальник відділу оптових закупівель
серпень 2008 – серпень 2013
1. Закупівля зернових та олійних культур згідно, запланованого плану виробництва комбікормів. Велика база діючих контактів зерновиробників по Харківській області (близько 300)
2. Закупівля шротів, макухи, олії для виробництва комбікорму. База великих і дрібних виробників (близько 30)
3. Закупівля необхідних добавок для комбікорму: премікси, амінокислоти. Контакти тільки з основними імпортерами в Україну та виробниками в Україні.
4. Закупівля протеїновмісних складових для комбікорму: М'ясо-кісткове борошно, солодові паростки, глютен кукурудзяний і т.д. Спілкування на рівні керівників заводів.
5. Закупівля мінеральних складових для комбікорму: фосфати, вапняк, сіль. База основних імпортерів в Україну, основних кар'єрів в Україні. Спілкування на рівні керівників заводів.
6. Пошук обсягів, перевірка обсягів, відбір зразків, аналіз, ведення переговорів про умови закупівель з постачальниками в інтересах Фірми, укладення договорів закупівлі с. г. продукції (зернова група), контроль відвантаження, відвантаження авто і ж транспортом, документальний супровід. Оперативне реагування на інформацію, що надходить від постачальників, і доведення її до відома керівника фірми, мотивація постачальників на роботу з Фірмою.
7. Пошук транспорту. Розрахунок витрат на логістику. Розрахунок маршрутів доставки сировини на завод. База постачальників транспортних послуг у Харківській області (близько 10)
8. Контроль складських залишків, інвентаризація складів, підтримка мінімальних залишків на складі.
9. Моніторинг закупівельних цін зернових і олійних культур. Є база телефонів основних трейдерів України та основних виробників комбікорму.
10. Розрахунок рентабельності угод купівлі-продажу, аналіз, ведення переговорів про умови продажу, укладення контрактів закупівлі-продажу с.г. продукції, контроль за оформленням документації.
11. Обробка і супровід договорів, наявність бази продавців в регіоні с.г. продукції, активний пошук нових клієнтів, ведення клієнтської бази, робота з елеваторами, робота з постачальниками.
12. Основні досягнення: Організація поставок сировини на завод для його безперебійної роботи. Зниження собівартості сировини на 5% в порівнянні з іншими виробниками комбікормів.

Інший досвід:

КС “Срібні джерела” - голова правління
ТОВ “Рапакс” - директор підприємства
ПП Железняк - супервайзер
ЗАТ “Надія” - керівник зміни
ОСВІТА
Одеський національний технологічний університет, м. Одеса – Технологія зберігання зерна - підвищення кваліфікації
березень 2024
Українська Народна Академія, м. Харків – Економіка підприємства/бакалавр
вересень 2005 – квітень 2007
НТУ ХПІ, м. Харків – Інженер-електрик/спеціаліст
вересень 1992 – лютий 1999
ДОДАТКОВА ОСВІТА
Навчання “Системи НАССР для елеватора, АФ” – Стандарт інновейшн груп
Курс “IRONTRADE. Власний експорт” – Аграрна онлайн-платформа “Культіварій”
Тренінг “Успішне ведення переговорів” – Арсенал Консалтинг
Тренінг “Проблемні комунікації” – Інститут прикладної психології
Тренінг-практикум “Школа оперативного управління” – OLOS-Academy
Тренінг-практикум “Технології ведення складних перемовин” – OLOS-Academy
НАВИЧКИ

• Навички роботи з комп'ютером, ПЗ
• Впевнений користувач ПК, Offis, 1C, поштові програми
• Уміння вести переговори. - Експерт, використовую в даний час, 20 років досвіду.
• Ведення і розширення клієнтської бази - Середній, використовую в даний час, 25 років досвіду.
• Телефонні переговори, приймання та опрацювання замовлень - Середній, використовую на даний час, 25 років досвіду.
• Складання та укладання договорів - Середній, використовую в даний час, 20 років досвіду.
• Первинна бухгалтерія. Контроль оформлення документів - Середній, використовую в даний час, 10 років досвіду.
• Контроль відвантаження і доставки товару - Експерт, використовую в даний час, 15 років досвіду.
• Водіння авто - категорія В, стаж 20 років
• Іноземні мови - англійська, pre-intermediate.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Наявність легкового автомобіля: Так
Готовність до відряджень: Так
Готовність до переїздів: Так
Ключові навички та досягнення: Успішне ведення переговорів, укладання договорів, ведення документації. Знання офісної техніки. Впевнений користувач ПК. Досвід роботи у відрядженнях.
Хобі: займаюся аматорським бігом на довгі дистанції. Брав участь у змаганнях: забіг на 10 км - найкращий час 00:49:23; на 21,097 км - найкращий час 01:52:38; на 42,195 км - 4:23:13.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: