Резюме від 9 травня 2024 Файл

Наталія

Помічник агента з митного оформлення, декларанта

Вік:
41 рік
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Ужгород, Чоп

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
ПОМІЧНИКА АГЕНТА З МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ/ДЕКЛАРАНТА

Доброго дня, мене звати Наталія Б. Народилася і живу в місті Ужгороді Закарпатської області. Мені 41 рік. Маю вищу юридичну освіту і тривалий стаж роботи юристом.
Наразі закінчила професійний курс «Митний брокер» (в т.ч. по програмі MD Declaration), і являюся початківцем у митній справі. Шукаю роботу помічником агента з митного оформлення/декларанта (або молодшого спеціаліста за вказаним напрямком), з можливістю наступного кар’єрного зростання. Заробітна плата обговорюється. Для зв’язку:
- електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
- тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Особисті якості та ключові навички: активна, комунікабельна, цілеспрямована, стресостійка, відповідальна. Люблю навчатися і розвиватися, знайомитися з новими людьми, подорожувати. Маю аналітичний склад розуму, а також значний досвід роботи у великому колективі, володію високою корпоративною етикою та діловими якостями.

Освіта: У 2005 році закінчила Ужгородський Національний Університет (УжНУ), юридичний факультет, за спеціальністю – правознавство, маю диплом Спеціаліста. Середню освіту отримала в Класичній гімназії Ужгородської міської ради Закарпатської області.

Професійний досвід:
З травня 2012 року - по червень 2022 року працювала в ТОВ "ІВІК ХОЛДИНГ-ГРУП" (головна управляюча компанія, сфера діяльності підконтрольних компаній – будівельний підряд, монтажні роботи, сервісне обслуговування та продаж кліматичного обладнання) на посаді провідного юрисконсульта.
Виконувані обов'язки: представлення та захист інтересів основного ТОВ та групи компаній у державних органах, банках, у нотаріусів тощо, надання усних та письмових консультацій працівникам по основній діяльності, юридичний супровід діяльності групи компаній та їх філій, отримання документів дозвільного характеру, супровід у сфері корпоративного права (протоколи ЗЗУ, розробка та підготовка статутних документів, іншої корпоративної документації), експертиза договорів, додаткових угод, контрактів, участь у веденні перемовин з контрагентами; представлення та захист інтересів ТОВ і працівників у судах різних рівнів та інстанцій, складання позовів, претензій, скарг, відгуків, надання юридичних висновків по рішенням державних та контролюючих органів (участь у процедурах обшуків та виїмок документів правоохоронними органами; підготовка рекомендацій у справах по допиту директорів компаній; оскарження рішень податкових органів про донарахування ПДВ чи податку на прибуток, нарахування штрафів), виконання інших обов'язків.
З вересня 2010 року – по травень 2012 року працювала в АТ «Фабрика «Комбі» (сфера діяльності – легка хімічна промисловість, виробництво та збут косметичної продукції) на посаді начальника канцелярії/кадровика/юрисконсульта.
Виконувані обов'язки: на рівні з повним юридичним супроводом діяльності підприємства, виконувала обов'язки кадровика (підбір та працевлаштування співробітників компанії, ведення кадрового діловодства, оформлення особових справ працівників, документальне оформлення прийому на роботу, надання відпустки, звільнення, скорочення кадрів тощо).
З лютого 2008 року - по липень 2010 року працювала в ТОВ "МПМ" (сфера діяльності - надрокористування) на посаді юрисконсульта.
Виконувані обов'язки: Складання та ведення корпоративної документації ТОВ, розробка та підготовка статутних документів, розробка та експертиза Договорів, Контрактів, робота з Ліцензіями та Спеціальними дозволами, представлення та захист інтересів ТОВ і працівників у судах різних інстанцій, складання позовів, скарг, відгуків, підготовка висновків у справі про банкрутство ТОВ, ведення кадрового діловодства: складання наказів, наповнення трудових книжок; активна робота з державними органами, підготовка довіреностей від нерезидентів, інші обов'язки.
З листопада місяця 2001 року – по лютий 2008 року працювала у Господарському суді Закарпатської області на посаді помічника судді.
Виконувані обов'язки: повна підготовка та виготовлення проектів судових процесуальних документів (ухвал, ухвал, рішень, наказів), систематизація законодавства, підготовка висновків про можливість застосування норм закону при вирішенні спорів, листування з державними органами, прокуратурою, відповіді на запити та листи, забезпечення судового документообігу та розгляду судових справ, активне спілкування та взаємодія з представниками різних органів та підприємств. Активна робота у сфері судового процесуального права, земельного та податкового, фінансового, адміністративного, цивільного, господарського права тощо.
З жовтня 2000 року – по лютий 2001 року працювала в аудиторській фірмі ТОВ «Респект-Конфіденц» на посаді спеціаліста юридичного відділу Товариства.
Виконувані обов’язки: робота з державними органами; підготовка висновків про можливість законодавчого врегулювання поточних питань діяльності Товариства; державна реєстрація юридичних осіб; робота з договорами, контрактами; підготовка первинних документів для звернення в судові інстанції різних рівнів; підготовка апеляційних та касаційних скарг на рішення судів перших інстанцій; складання звернень, заяв, запитів, претензій, листів; систематизація законодавства; робота з програмою «Ліга Закон».

Мови: українська та російська мови досконало, англійська на розмовному рівні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: