Резюме від 28 травня 2024 PRO

Сергiй

Директор з розвитку компанії, системи продажів та маркетингу, 109 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Вінниця, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Одеса, Рівне, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор зі стратегічного розвитку компанії та просування на зовнішніх ринках

з 04.2008 по нині (16 років 2 місяці)
Група Компаній «Верес» – лідер у галузі виробництва продуктів харчування, (Виробництво продуктів харчування - консервовані проду, Київ (Харчова промисловість)

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
•Аналізував інвестиційну привабливість сегментів продовольчого ринку (плодоовочева консервація, продукти швидкого приготування, заморожені продукти).
•Розробляв нові групи товарів (ПБП)•Займався проектним менеджментом за низкою проектів як керівника чи експерта в робочих групах
•Безперервно відстежував зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на операційних ринках і робив прогноз на поточний рік.
•Постійно проводив аналіз конкурентної позиції компанії у галузі•Сформував загальну маркетингову стратегію та стратегію розвитку компанії на 5 років.•Створив відділ стратегічного маркетингу щодо впровадження маркетингової стратегії.
•Сформував концепцію мультинаціональної виробничої бази з виносом виробництв у сусідні країни – Індію, Молдову, Росію, Китай, Румунію
•Сформулював концепцію вертикально диференційованого холдингу для групи компаній (ГК) та займався формуванням департаменту агрогосподарської діяльності ГК
•Здійснював повномасштабний у стратегічному та операційному маркетингуКерував системою лояльності кінцевих споживачів та просуванням сайтів
•Розробив та контролював проведення національних маркетингових заходів та РК в Росії, Україні, Білорусі
•Розробляв та виводив на ринок нові бренди
•Підготував та реалізував просування свіжих овочів та грибів
ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
•Розробив і впровадив систему планування виробництва за участю маркетингової служби і департаменту стратегічного розвитку
•Розробив і впровадив процес стимулювання збуту та систему оцінки його ефективності та захистив проект з розробки виробництва напівфабрикатів та продуктів швидкого приготування ТМ "Сiли поїли"
•Організував департамент для управління с/г угіддями ЦК. Об'єднав 40 000 Га. у 5 господарствах з бюджетом €15.000.000
•Добився заняття до 40% часток ринку в категоріях продуктів соусів, консервації та бакалії
•Підготував кошторисну документацію для купівлі 3х підприємств у Молдові, Росії, Індії на суму понад €40.000.000
•Вивiв ринок 3 нових бренду ТМ "6 соток", "Geos", "Катигорошко", зайнявши до 15% ринку у відповідних субсегментах
•Досяг заняття частки 15% свіжих грибів у продуктових РС України
•Розробив 5 бізнес-процесів та КПЕ (KPI) для служби операційного та стратегічного маркетингу

Заступник Генерального директора з розвитку та маркетингу

з 12.2006 по 04.2008 (1 рік 4 місяці)
Корпорація «Укрінтерпродукт», за участю компанії Lauffer NV (виробництво fmcg food, retail, HoReCa, дистрибуція b2b, рекламна ді, Донецьк (Харчова промисловість)

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
•Досліджував ринки хлібобулочної та кондитерської промисловості, HoReCa, олії, ковбасних та макаронних виробів; тенденції та прогноз розвитку сегментів ринку, його інфраструктури, конкурентів , партнерів, кінцевих покупців; вносив пропозиції
щодо їх корекції
•Просував існуючі та створював нові успішні бренди та нові продукти
•Розробляв рекламні кампанії для підприємств
•Керував проектом зі створення та розвитку власних роздрібних мереж («Калач», «Лучіано»)
•Розробив вимоги для створення відділу PR
•Керував комплексом маркетингу та продажу
•Розробляв стратегічні плани продажу, мотиваційні програми щодо збільшення обсягів збуту та координував їх виконання
•Управляв існуючими та розробляв нові канали збуту готових продуктів та сировини (b2b) в Україні та за кордон
•Розробляв системи лояльності Клієнтів•Оцінював ефективно продажів та оптимізував товарний портфель•Займався питаннями ЗЕД
•Розробляв систему мотивації для торгового персоналу
•Розробляв та контролював виконання бюджету
ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
•Організував та впровадив основні бізнес-процеси у структурах продажу, маркетингу та стратегічного розвитку•Зайняв 37 сегменті ХБІ
•Вив їв на ринок преміальну ТМ «Лучіано» і зайняв 22% у сегменті, відкрив 3 бутики - кафе шоколадно-кондитерських виробів.
•Забезпечив зростання продажів у 4 бізнесах +14% до плану. ТМ «Славолія» в Донецькій та Луганській областях і досяг впізнаваності бренду 95/100%
•Зайняв 26% ринку в низькоціновому сегменті соусів та майонезів у Східній Україні та +3% по всій Україні.
•Реорганізував департамент маркетингу та створив відділ PR
•Розробив з системою стратегічного та операційного маркетингового планування в Корпорації
•Утвердився на ринку, посівши 25% у сегменті продуктів швидкого приготування (перших та других страв)
•Вивів на ринок 2 нові категорії ПБП та суббренд «Мівіна Домашня», зайняв 41% ринку
•Завоював 14% в українському субсегменті ринку соєвих соусів (ТМ «Наварро»)
•Забезпечив маркетинговими діями +38% продажів до експорту продуктів швидкого приготування (перших та других страв) та снеків (ТМ «Bim Bim»)
•Організував національну РК з бюджетом в $Y млн

Директор департаменту маркетингу та розвитку Управляючого Центру компанії

з 12.2004 по 12.2006 (2 роки)
Торгова група (ТОВ "МедТерм", ТОВ "МІРС") - Торгівля оптова / Дистрибуція / Експорт (Дистрибуція), ексклюзивна дистрибуція, ліні, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
•Прогноз зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на внутрішніх та зовнішніх ринках.
Аналіз та прогнозування споживчого попиту, розробка та координація заходів управління товарним портфелем, брендингу, трейд-маркетингу, продажів
•Розробка стратегій та бізнес-планування, контроль та аналіз розвитку бізнесу.
•Перемовiни з виробниками, організація та маркетинг закупівель.
•Ведення звітної та облікової документації, підготовка звітів власникам
•Реструктуризація бізнесу, розвиток мережі філій (шоу-руми), роздрібної мережі (бутики, мережі «Серверо», "Стирол").
•Формування конкурентної, збутової, цінової політик, системи просування послуг та розвитку брендів, переговори з оптовими клієнтами.
•Маркетингове планування, розробка та впровадження маркетингових стратегій.
•Аналіз комплексу маркетингу (продажу, асортимент, закупівлі, інвестиції, аналіз каналів маркетингових комунікацій - реклама та просування в каналах збуту за напрямами бізнесу).
•Розробка систем управління функціонуванням маркетингових каналів.
•Розробка бізнес-процесів у структурах продажів, маркетингу та стратегічного розвитку.
•Медіа планування та медіа просування (робота з рекламними агентствами, організація та проведення рекламних кампаній, контроль рекламного бюджету, вибір ЗМІ для просування продукції) .
•Організація та контроль ATL&BTL заходів.
•Брендинг: формування стратегії просування ТМ (розробка бізнес-планування, організація крос-просування, розробка інноваційних та креативних рішень).
•Керівництво розробкою та наповненням сайту компанії
•Бюджетування
ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
•Забезпечив маркетинговими діями + продаж 11% до плану по Україні концерну «Arcelic AS» (Туреччина) – ТМ «Beko» та «Blomberg» .
•Брав діяльну участь та керував проектом M&A ТОВ «МедТерм» та мережі супермаркетів «Техноком» з маркетингових та стратегічних питань
•Забезпечив своїм керівництвом у front office збільшення продажів ТМ ROSENTHAL, WEDGWOOD, HAVILAND, WMF, WUSTHOF, SCHOTT, ZWIESEL 18 , ROBBE & BERKING + 19% до плану
•Досяг за рахунок особистих зусиль на переговорах та розробкою оригінальних POSM ТМ класу «преміум»: ROSENTHAL , BODUM, ROBBE & BERKING + 28% до сукупних бізнес-планів ($1,8.000.000.000 періоду)
•Оптимизував рекламний бюджет (-34%)
•Забезпечив приріст продажів у 70% товарних категорій +14% у роздрібній мережі (раніше склад. -16%)Добився уніфікації роздрібної мережі «Серверо» в одному форматі.
•Достиг за рахунок особистих зусиль на переговорах + 27% продажів за рахунок нових каналів збуту .
•Впровадив крос-продажі з винними бутіками. Досяг за рахунок розширених продажів +16% до сукупних планів продажів напрямів.
•Скоротив витрати на 23% по просуванню нових ТГ асортиментної матриці

Директор з маркетингу та розвитку Корпоративного центру ВТГ

з 06.2001 по 12.2004 (3 роки 6 місяців)
Виробничо-торгівельна група компаній «Технологія»,Київ - Київський Вітамінний завод, ТОВ "Ділмас", ТОВ "Фарматек" та ін. (виробн, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
•Досліджував ринки (продукти, конкуренти, постачальники, споживачі, тенденції, можливості тощо) . трейд-маркетингу, реклами
•Брав участь у розробці та впровадженні конкурентної , збутової, цінової політик, системи просування послуг та розвитку брендів, планів збуту, мотиваційних програм зі збільшення обсягів збуту, координував їх виконання
•Брав участь в управлінні політикою цін, оцінював рентабельність продукції•Брав участь у експортно- імпортної діяльності
•Займався брендингом, формував та реалізовував стратегії просування ТМ, виведення нових продуктів на український, білоруський та російські ринки
•Керував процедурами ребрендингу, редизайну, рестайлінгу існуючих продуктів
•Брав участь у розвитку та контролі над функціонуванням каналів збуту, контролював рекламний бюджет, аналізував ефективність РК, організував та провів розробку корпоративного стилю
•Вів переговори з VIP з підписанням та виконанням договорів
•Організовував та контролював підготовку та проведення BTL заходів
•Займався управлінням, навчанням та контролем роботи співробітників офісу та регіональних менеджерів• розробкою та контролем виконання бюджету
ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
•Досяг річного приросту в 43% (+13% до плану) + 47% продаж
•Запустив нові види продукції (пакувальний та ламінований картон, взуттєві коробки, поліграфічну продукцію)
•Досяг розширення асортименту + 11 найменувань продукції b2b
•Створив проектну групу з 126 осіб від 12 підрозділів + 2 НДІ + ДЦНЛЗ – підготував 106 нових для компанії генеричних продуктів. Забезпечив запуск у виробництво 13 продуктів ОТС і добився заняття асортиментом Компанії 6% частки ринку вітчизняних препаратів в Україні
•Досяг + 17% продажів у субсегменті вітамінів на фармацевтичному ринку,
•Обґрунтував доцільність, розробив структуру з обов'язками та сформував службу стратегічного розвитку (8 осіб) та департамент маркетингу (12 осіб) КВН, службу стратегічного маркетингу ПТГ (14 осіб)
•Організував 6 рекламних компаній в Україні•Забезпечив 30% приріст продажів сукупної продукції ВАТ за рахунок введення нових товарних категорій та їх рекламно-промоційної підтримки
•Добився підтримки понад 150 лідерів думки (академіки АМНУ, професора ВНЗ та НДІ, директора ЛПУ та НМЦ)

Бренд менеджер

з 05.1995 по 06.2001 (6 років 1 місяць)
Представництво транснаціональної компанії Zeneca (згодом – AstraZeneca) в Україні – Great Britain /Sweden (Наукоємні медикаменти, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
•Аналізував регіональні ринки та вивчав перспективи розвитку бізнесу
•Готував пропозиції для Корпорації про ринкові умови та перспективи бізнесу в Україні
•Здійснював постійний моніторинг та аналіз ринку•Розробляв стратегії, оперативні та тактичні плани продажу ,
•Розробляв стратегії просування, планування та організаціi
проведення рекламних компаній по Україні
•Формував клієнтську політику, проводив переговори та укладав контракти з оптовими покупцями по Україні
•Розробляв та здійснював плани просування та готував рекламні матеріали для ЦА та ринкових ніш
•Брав участь у розробці стратегій маркетингу та продажу в Україні.
•Проводив навчання персоналу представництва менеджменту продажу
•Організовував та проводив різні ділові конференції, семінари, виставки у регіонах Росії, України, країнах Європи
•Виступав у Великій Британії, на Кіпрі, у Чехії, країнах Балтії, у Росії зі звітами та презентаціями з досвіду просування продуктів в Україні
•Виступав з лекціями та презентаціями, навчав ЦА новим технологіям із застосуванням продукції
•Вів VIP-переговори, співпрацював з провідними фармдистриб'юторами України та Росії, аналізував ефективність взаємодій з клієнтами, розробляв пропозиції щодо інтенсифікації роботи
•Постійно підтримував зв'язок із ключовими людьми, менеджерами ринку, посадовими особами та клієнтами (b2a, b2g), супроводжував їх у поїздках до Європи
•Складав та представляв у встановлені терміни внутрішньокорпоративні національні звіти
•Формував та контролював виконання бюджету

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
•Розробив стандартну систему інформування клієнтів та покупців про різні аспекти застосування продукції Корпорації в Україні, активно виступав на національних та міжнародних конференціях лідерів думки
•Уклав 16 ексклюзивних довгострокових контрактів з клієнтами • Успішно вивів на український фармацевтичний ринок британські бренди Zoladex ($200/упак.), MERONEM ($600/упак.) та ін. регіону досягла 58 % - 82% продаж від усього українського ринку
•Набрав, навчив і контролював успішну роботу 17 осіб (РМ та МП)
•Підготував 26 виставок
•Організував дилерську мережу в Південному, згодом – у Східному та Західному регіонах України
•Підготував участь співробітників та виступаючих (13 осіб) у 15 національних та міжнародних конференціях, 132 рази виступив на профільних та спеціалізованих заходах з ЦА
•Підготував 21 презентацію з продукції
•Опублікував у ЗМІ 34 наукові публікації з використання продукції, 3-ти виступив на Національному телебаченні, підготував 2х рекламних ролика

Освіта

Британський відкритий університет (OU)

Бізнес Школа, маркетинг та менеджмент, Великобританія, Лондон
Вища, з 2001 по 2004 (3 роки)

Програма Школи Бізнесу (OUBS – АМВА, EQUIS, AACSB) складалася з 8 модулів.
Спеціалізація:ТОП - та криза-менеджмент; ефективне керівництво та просування продукції В2В/В2С; управління - дистрибуція, продажі, маркетинг, розвиток, логістика, організаційна структура, бізнес-процеси, бюджетування, фінансові потоки; виведення компаній, напрямів, торгових марок у лідери ринку.
Інші напрями:Результативність у продажах, системний підхід в управлінні продажами, технології просування, основні завдання менеджменту для керівників, криза-менеджмент у комплексі методів управління ризиками, формація лідера у бізнесі.

більше 30 навчальних програм та курсів/Західна Європа

Маркетинг, стратегічний та операційний менеджмент, управління проектами, інше, Європа
Вища, з 2000 по 2021 (21 рік)

Найбільш суттєві програми навчання - 20 років удосконалення

Знання і навички

Управління командою Управління проектами Брендінг Фінансова грамотність Управління проєктами Стратегічний розвиток Розробка стратегій та бізнес-планування Управління товарними та марочними портфелями Виведення нових продуктів Управління комплексом маркетингу Антикризисное управление

Знання мов

Англійська — вище середнього

Рекомендації

За запитом Власника

За запитом Власника

ТОП - менеджери, власники компаній, з будь-якої компанії, эа запитом

Контактні дані приховані

Інвалідність

Друга група.
без обмежень у роботі

Додаткова інформація

Я маю 20-річний підтверджений стаж роботи на різних управлінських посадах .
філій, організації рекламних компаній, відкриття нових напрямів бізнесу, формуванню портфелів компаній, управлінням повним комплексом оперативного і стратегічного маркетингу
Мої вміння:
•вміння визначати чіткі цілі,
•вміння визначати необхідні ресурси для їх досягнення,
•швидкість мислення разом з блискавичною реакцією на загрози,
•здатність працювати під великим тиском і в стресовій ситуації,
•навички керувати настроями підлеглих,
•здатності раціонально використовувати мінімальні ресурси можливостей
•методологічна та адміністративна підтримка функцій Департаменту розвитку
•розробка та реалізація планів, спрямованих на розвиток компанії
•оперативне управління діяльністю підприємства, контроль роботи підприємства•організація та запуск нових проектів
•ведення переговорів з державними структурами, фінансовими організаціями та ін.
•розробка та контроль виконання оперативних планів виробництва відповідно до прийнятої стратегії;
•оптимізація та контроль бізнес процесів у керуючій компанії та структурних одиницях з метою підвищення ефективності їх роботи;
•діагностика всіх виробничих та комерційних процесів;
•планування та забезпечення стратегічного розвитку компанії;
•захист прав та інтересів підприємства, представницькі функції;
•оцінка бізнес-процесів та розробка заходів з оптимізації;
•контроль бюджетного процесу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: