Резюме від 28 травня 2024 Файл

Андрій

Project manager

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Андрій Титенко

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

(Telegram/WhatsApp/Viber)

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійні навички:

- Досвід співпраці з іноземними командами, замовниками(Європа, Азія, Африка)
- Знання та практичне володіння основними методологіями та фреймворками управління
проєктами: Waterfall, Agile (Scrum, Kanban)
- Володіння інструментами управління проєктами: Jira, Confluence, Microsoft Office
- Знання та розуміння життєвого циклу ІТ-проєкту та SDLC.
- Управління командами та реалізація проєктів.
- Створення та редагування політик компанії
- Створення та контроль плану заходів по перевірці безпеки
- Досвід Change management
- Досвід Risk management
- Досвід Data Analyst(SQL, MS Excel, Tableau)
- Досвід успішного проходження сертифікації PCI SLC, PCI DSS, PCI SSS, PCI MPoC
- Рівень англійської B1(intermediate)
- Офіцер запасу(молодший лейтенант)
- Посвідчення водія, категорія B

Досвід:

Вересень 2022 – зараз ТОВ «ТРАНСПЛАТ»

Посада: IT Project Manager

Відповідальність:

- Систематизація, оптимізація та керування процесами реалізації проєктів.
- Управління декількома проєктами одночасно з впровадження ПЗ( в Україні, Молдові)
- Контроль за виконанням проєктів, моніторинг та звітування про хід проєктів, дотримання
термінів та бюджету.
- Забезпечення співпраці між внутрішніми та зовнішніми членами команди для досягнення
оптимальних рішень.
- Організація та проведення щоденних зустрічей для забезпечення ефективної комунікації
та координації в команді.
- Прийняття управлінських рішень для досягнення своєчасного та якісного результату
проєкту.
- Оцінка впливу змін на проєкт та управління пріоритетами.
- Відстеження та задоволення потреб, інтересів й запитів зацікавлених сторін проєктів
- Дата аналітика основних бізнес показників продукту, прогнозування цих показників
Вересень 2021 – Вересень 2022 vivo(ТОВ «ВЕЙВО Юкрейн»)

Посада: Support Service Manager

Відповідальність:

- Комунікація зі штаб квартирою(Китай), звітність та побудова співпраці з різними
департаментами компанії
- Координація відділу сервісного забезпечення(Сервісний Центр, Контакт-Центр)
- Контроль якості та термінів виконання робіт
- Глибоке вивчення проблем та їх причин
- Професійний розвиток персоналу
- Звітність про статистику виникнення та вирішення проблем
- Прогнозування використання запасних частин, які використовуються для обслуговування
продукту, і своєчасне замовлення їх із заводу(Китай)
- Збір інформації, створення кейсів про помилки пристрою, обробка зворотного зв'язку в
системі, звітування про створені кейсах
- Своєчасна доставка файлів/документів, необхідних для обслуговування пристроїв vivo
(для сервісного центру)

Грудень 2020 – серпень 2021: Cut Me

Посада: Support Service Manager

Відповідальність:

- Координація та керівництво відділом сервісного забезпечення
- Ведення переговорів
- Реалізація та супровід B2B проектів, постійна комунікація з клієнтами
- Контроль якості та термінів виконання робіт
- Підготовка технічної специфікації, контроль якості
- Професійний розвиток персоналу

Травень 2015 - листопад 2020: FasadKiev

Посада: Project Manager

Відповідальність:

- Ведення переговорів, постійне спілкування з клієнтами та контрагентами
- Продаж послуг і супутніх матеріалів компанії
- Робота з документами (комерційні пропозиції, договори, специфікації)
- Контроль якості та термінів роботи бригад (і підрядників)
- Підготовка технічних умов для бригад і підрядників
- Професійний розвиток персоналу
- Управління створенням, контентом і просуванням (SEO, контекст) сайтів з продажу послуг
і будівельних матеріалів

Квітень 2011 - травень 2015: LG Electronics Ukraine

Посада: Інженер вищого рівня(Engineer Advanced)

Відповідальність:

- обслуговування обладнання профільного напрямку (GSM, ноутбук, планшет)
- ремонт, тестування, тестування ПЗ
- встановлення, налаштування програмного забезпечення
- відстеження серійних дефектів
- взаємодія з розробниками для ремонту та тестування нових моделей
- комунікація з клієнтами СЦ по претензіях, власна сервісна звітність, контроль ремонтів
- проведення тренінгів для нових співробітників

Грудень 2008 - Лютий 2011 ТОВ «К-Трейд ЛТД»

Посада: Інженер сервісного центру(DSC Engineering Advanced)

Відповідальність:

- прийняття продукції підприємства в ремонт
- консультування клієнтів з питань модернізації персональних комп'ютерів
- вирішення конфліктних питань, пов'язаних з ремонтом продукції підприємства
- наповнення облікової бази служби ремонту ПК та комплектуючих
- ремонт, модернізація ПК
- встановлення та налаштування програмного забезпечення
- сервісна підтримка корпоративних клієнтів (на території клієнта)

Освіта:

Вересень 2002 р. – березень 2008 р.

Національний технічний університет України

"Київський політехнічний інститут"

Інститут енергозбереження та енергоменеджменту

Кафедра інженерної екології

Спеціаліст

Кафедра військової підготовки Національного технічного університету України «Київський
політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Молодший Лейтенант

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: