Резюме від 21 травня 2024 Файл

Lyudmila

Працівник для будь-якої роботи

Вік:
52 роки
Місто проживання:
Обухів
Готовий працювати:
Київ, Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Людмила Іщенко

Дата народження:
19 Бер 1972

Регіон:
Обухів

Можливість переїзду:

Телефон (и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Розгляну всі пропозиції

(оновлено 19 Тра 2024)
    Ключова інформація


Вміння працювати в команді, аналітичний склад ума, комунікабельність, наполегливість, ініціативність, організованість та оперативність в прийнятті важливих рішень, здатна до швидкого реагування на нестандартні ситуації, швидко навчаюся. Вільний користувач ПК.

Досвід роботи


Начальник центру обслуговування клієнтів ДТЕК КРЕМ
Жов 2022 - Тра 2024 (1 рік 8 міс)
ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ, ПрАТ
Енергетика та Енергоносії       
Основним напрямком роботи забезпечення та організація роботи Центрів обслуговування клієнтів з надання споживачам усіх видів послуг:
- реєстрація звернень споживачів,
- розгляд скарг,
- консультація споживачів зі всіх питань стосовно послуг Компанії,
- платні та безкоштовні послуги, формування рахунків,
- видача рахунків юридичним клієнтам,
- коригування та звірка показників та обсягів споживання побутових клієнтів,
- залучення фахівців інших структурних підрозділів до вирішення питання споживача,
- укладання та переукладання від імені Компанії договорів та угод, підписання документів в межах виданих довіреностей.
Контроль дотримання працівниками центру існуючих правил, стандартів, наказів, інструкцій, нормативів та інших керівних документів, що діють у Компанії.

Провідний фахівець Центру обслуговування клієнтів ДТЕК КРЕМ
Січ 2020 - Жов 2022 (2 роки 10 міс)
ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ, ПрАТ
Енергетика та Енергоносії       
Реєстрація звернень клієнтів, консультація, формування рахунків на платні послуги, укладання/переукладання договорів на розподіл, реєстрація заяв на нові приєднання, зміна технічних параметрів при збільшенні потужності, і т. і.
Повний спектр обслуговування, для вирішення питання, з яким звернувся клієнт.

старший інженер електрозв"язку Служба управління інцедентами
Лип 2015 - Січ 2020 (4 роки 7 міс)
Укртелеком, АТ
Телекомунікації / Зв'язок       
Забезпечення безперервного контролю стану транспортної телекомунікаційної мережі, мережі передачі даних та телефонної мережі загального користування:
Взаємодія з підрозділами дирекцій Апарату управління, службами моніторингу мережі ТТМ та МПД, групою моніторингу ІТ, контакт-центрами м. Львів та м. Харків, філіями Макрорегінів та регіональними філіями компанії а також з національними/міжнародними операторами, споживачами/спецспоживачами при відпрацюванні аварій та проведенні ремонтних робіт на мережі ПАТ «Укртелеком» та на мережі міжнародних операторів.                             
Інформування керівництва Корпоративного центру, Апарату управління, зацікавлених підрозділів компанії та вживання необхідних заходів щодо організації аварійно-відновлювальних робіт та дотримання всіх нормативних строків при відпрацюванні інцидентів згідно інструкцій, алгоритмів, меморандумів та технологічних карт.                              Інформування керівництва Корпоративного центру, Апарату управління, зацікавлених підрозділів компанії при виникненні надзвичайних ситуацій (нещасних випадків на виробництві, ДТП, мінування, пожежа, тощо), крадіжки обладнання/кабелю.                            Вирішення проблем/інцидентів бізнес-споживачів ескальованих на керівництво, перевірка працездатності обладнання компанії та абонентського обладнання.                                Організація ремонтно–налагоджувальних робіт на телекомунікаційних мережах ПАТ «Укртелеком» та на міжнародних прикордонних переходах.                                  Ведення та надання керівництву добових та тижневих звітів (в Word та Excel).                               
Робота з автоматизованими системами АСВБД, ДАС ТМ, АСУ ЕН, US ARM, АСКАТ Мапа, REMEDI, Мetrolog, Cacti, ServiceDesk, ServiceDesk Plus, CRM.                                 
Пошук ЗІП обладнання, організація доставки ЗІП для швидкого усунення пошкодження.

інженер електрозв’язку 2 кат. Оперативна диспетчерська служба
Кві 2008 - Чер 2015 (7 років 3 міс)
Укртелеком, АТ
Телекомунікації / Зв'язок       
Центр контролю та управління транспортною телекомунікаційною мережею Дирекції первинної мережі ПАТ «Укртелеком».

Інженер електрозв’язку 2 категорії Регіональний центр управління №3
Кві 2003 - Кві 2008 (5 років 1 міс)
Укртелеком, АТ
Телекомунікації / Зв'язок       
Регіональний центр управління №3 Центру первинної мережі №8 ДПМ ВАТ «Укртелеком» (м. Обухів).

Інженер електрозв’язку Лінійно-апаратний цех №801 Центру первинної мережі №8
Чер 1996 - Кві 2003 (6 років 11 міс)
Укртелеком, АТ
Телекомунікації / Зв'язок       
Лінійно-апаратний цех №801 Центру первинної мережі №8 ДПМ ВАТ «Укртелеком» (м. Обухів). Посада: Інженер електрозв’язку.

Освіта


Київський інститут зв’язку Української державної академії зв’язку ім. О.С.Попова (Київ)
рік закінчення 2001
Телекомунікаційні системи та мережі

Київський коледж зв'язку (Київ)
рік закінчення 1992
автоматизація та механізація підприємств зв’язку

Володіння мовами


Англійська - базовий
Російська - вільно
Українська - рідна

Курси, тренінги, сертифікати


“Побудова оптичних транспортних мереж”.(Київ)
рік закінчення 2013
"Школа резерву 1-го рівня” (змішаний дистанційний курс).(Львів)
рік закінчення 2006

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії