Резюме від 21 травня 2024 Файл

Дмитро

Менеджер з продажу

Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Коваль Дмитро Романович
05.05.1995 р.
М. Київ, Деснянський район
вул.Сулеймана Стальського, буд. 14
моб.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:

2017 – 2022 р. “ПІІ МакДональдз Юкрейн ЛТД”
Менеджер (коучинг, контроль виконання процедур з продукцією для забезпечення якості та безпеки, розробка та втілення інноваційних проектів направлених на збільшення прибутковості, покращення досвіду гостя та працівників, робота з обладненням в ресторані та сервісними компаніями для його обслуговування, навики щодо інвентаризації продукції ресторану, залученність в розробку та підтримку мотивуючих заходів для працівників для досягнення поставлених цілей, планування та виконання цілей, щоквартально, для досягнення операційних пріорітетів корпарації, встановлених на поточний рік, навики роботи з клієнтами в кризових ситуаціях.)

28.02.22 – 11.07.22 ТОВ “Омега” (VARUS)
Заступник керуючого магазином в торговий зал супермаркету
• Керування діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення процесу обслуговування покупців.
• Оформлення заявок на поставку товарів, контроль ритмічності надходження товарів та їх відповідність поданим заявкам.
• Перевірка наявності супровідних документів, сертифікатів відповідності, посвідчень про якість та відповідність товарів чинним стандартам та вимогам.
• Контроль додержування працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил і культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями, оформлення цінників на товари з урахуванням реквізитів.
• Вживання заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат.
• Контроль своєчасного відвантаження тари.
• Організація вивчення попиту на види товарів та послуг, які задовольняють потреби споживачів.
• Впровадження прогресивних форм торгівлі та методів продажу товарів.
• Забезпечення умов для одержання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та споживчі властивості.
• Оперативний розгляд скарг покупців і вживання заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі працівників магазину.
• Раціональне використання торговельної площі та забезпечення торговельним і технологічним обладнанням відповідно до рекомендованих норм та вимог щодо охорони праці, захисту навколишнього середовища, протипожежного захисту, санітарних правил.
• Забезпечення працівників магазину форменим та спеціальним одягом, що відповідає санітарним та естетичним вимогам
• Забезпечення розміщення працівників з урахуванням раціонального розподілу праці, кваліфікації та їх психофізіологічних особливостей.
• Організація атестації та раціоналізації робочих місць.
• Створення сприятливих умов для виявлення творчої ініціативи працівників, досягнення високих результатів роботи та підвищення продуктивності праці.
• Організація підвищення кваліфікації персоналу.
• Контроль санітарно-технічного стану торговельних та складських приміщень відповідно до вимог санітарних норм і правил, впорядкованість і чистоту прилеглої території.
• Створення умов для забезпечення зберігання товарно-матеріальних цінностей, грошей у касах, торгово-технологічного устаткування та обладнання.
• Приймання пропозицій та розробка заходів щодо поліпшення комерційної та фінансово-господарської діяльності, раціонального використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
• Виконання зобов'язання та забезпечення додержання умов колективного договору.
• Організація належного відпочинку працівників під час перерв у роботі.
• Оцінка ефективності трудової діяльності працівників та вирішення питань щодо матеріального та морального їх заохочення.
• Оформлення обліково-звітну, статистичну та іншу встановлену документацію, контроль складання звітності та своєчасне її подання працівниками магазину.
• Контроль додержання працівниками підприємства правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни, своєчасне проходження ними в установленому порядку медичного огляду.
• Знання, розуміння і застосовання діючих нормативних документів.
• Знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримання норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.

Освіта:
01.08.2011 – 31.01.2015 рр. Технологічний коледж Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету
Спеціальність – Зберігання і переробка зерна.

01.09.2015 – 30.06.2017 рр. Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет.
Бакалавр, харчові технології та інженерія, інженер-технолог із харчової інженерії.

01.09.2017 – 29.12.2018 рр. Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет.
Магістр харчових технологій, Інженер- технолог із харчових технологій.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Менеджер з продажу
Дистанційно

IT Sales Manager
26000 грн, Дистанційно

Менеджер з продажу
Львів, Дистанційно

Онлайн-консультант
Івано-Франківськ, Дистанційно

Онлайн-консультант
Київ

Менеджер з продажу
10000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: