Резюме від 29 травня 2024 PRO

Галина

Керівник відділу оренди, управління нерухомістю, керуючий ТРЦ, БЦ

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
56 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник з розвитку та оренди роздрібної мережі

з 08.2013 по 02.2024 (10 років 6 місяців)
Мережа магазинів одягу та взуття КОНФІСКАТ, Україна, Київ (Нерухомість)

• Контроль та координація роботи всіх підрозділів департаменту розвитку (розвиток, оренда, відділ експлуатації, відділ реклами).
• Проведення переговорів із орендодавцями про умови оренди.
• Пошук нових приміщень для розміщення торгових точок, оцінка ефективності вкладень.
• Погодження обсягів, термінів та кошторисів на виконання ремонтних робіт.
• Контроль за дотриманням термінів та якості рем. робот разом із керівником будівельного відділу.
• Контроль та координація робіт щодо повернення об'єктів оренди при розірванні договорів оренди (суборенди)
• Узгодження умов розміщення реклами, макетів та кошторисів на монтаж та виготовлення.
• Контроль над виконанням умов договорів оренди (суборенди) .
• Ведення поточних переговорів із діючими орендодавцями щодо діючих об'єктів оренди (суборенди).
• Складання планів розвитку підрозділів
• Контроль та координація робіт з дотримання термінів реалізації планів розвитку мережі
• Складання графіків відкриття нових об'єктів
• Організація, контроль та координація робіт підрозділів компанії щодо виконання графіків відкриття нових об'єктів.
Створення відділу розвитку "з нуля" (менеджери з оренди, бухгалтерський облік, експлуатація приміщень, рекламне оформлення магазинів).
Розробка концепції нового торгівельного обладнання мережі, розробка брендбуку мережі.
За період роботи у компанії організовано відкриття понад 200 магазинів мережі.
Організація взаємодії з орендодавцями, обслуговування та експлуатація одночасно понад 100 діючих магазинів мережі.

Керівник відділу оренди

з 12.2005 по 09.2012 (6 років 9 місяців)
ТОВ ТС ОБЖОРА, Донецьк (Нерухомість)

Керівництво відділом оренди власника ТК;
• Організація та контроль здачі в оренду площ ТК;
• Організація припливу нових орендарів, ведення переговорів щодо оформлення договорів оренди площ;
• Організація обліку вільних площ;
• Упорядкування орендних планів. Складання звітності по об'єктах для керівництва.
• Аналіз попиту та пропозицій. Аналіз ціноутворення;
• Контроль платежів за договорами оренди;
• Контроль за утриманням приміщень відповідно до правил торгівлі;
• Організація контролю за виконанням орендарями договірних зобов'язань;
• Вирішення організаційних та адміністративних питань;
• Бюджетування.
Створення відділу оренди "з нуля".
Відкриття 5 торгових комплексів (розробка концепції, планування, підбір орендарів).
Загальне керівництво 9 торговими комплексами мережі (координація роботи служб обслуговування ТК, підбір орендарів, робота з діючими орендарями-260-270 діючих орендарів).

Головний бухгалтер, фінансовий директор

з 06.2004 по 10.2005 (1 рік 4 місяці)
Донецький філіал Торгової компанії,, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтерський, податковий облік
Робота в 1С
Клієнт-банк
Фінансова звітність філії для головного підприємства
Складання бюджету філії
Контроль за виконанням бюджету, аналіз економічних показників роботи
Підготовка договорів купівлі-продажу, консигнації, оренди обладнання
Контроль за роботою торгових відділів (4 відділи)
Підбір персоналу
Виконання обов'язків директора філії за його відсутності

Головний бухгалтер

з 04.2002 по 05.2004 (2 роки 1 місяць)
приватне підприємство, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтерський, податковий облік
Робота в 1С
Клієнт-банк
Оформлення первинної документації, робота з клієнтами
Підготовка договорів

Головний бухгалтер

з 09.1991 по 03.2002 (10 років 6 місяців)
приватне підприємство, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Співзасновник підприємства.
Бухгалтерський, податковий облік
Договірна робота
Робота з клієнтами, підготовка та укладання договорів

Освіта

Донецький політехнічний інститут Донецьк

Хіміко-технологічний, інженер-механік, Донецьк
Вища, з 1984 по 1992 (8 років)

Знання і навички

Досвід створення нової структури "з нуля" Досвід ведення переговорів Уміння аналізувати Управлінські навички Управління персоналом Стратегічне планування Високий рівень юридичної та фінансової грамотності Знання основ експлуатації комерційної нерухомості

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Досвід ведення переговорів з партнерами різного рівня повноважень (вланики бізнесу, ТОП менеджери компаній, керівники підрозділів, менеджери напрямків).
Досвід у пошуку та навчанні працівників в свої підрозділи (менеджери з оренди, адміністратори ТК, бухгалтера).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: