Резюме від 5 червня 2024 PRO

Олена

Керівник з маркетингу, 120 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бренд-менеджер

з 08.2023 по 02.2024 (6 місяців)
Стиль та краса, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

- створення стратегії розвитку компанії
- аналіз рекламних показників та впровадження нових напрямків реклами для підвищення продажів
- аналіз конкурентів та відстеження їх розвитку
- повноцінне управління сайтом: налаштування зовнішнього вигляду сайту, згідно із зручністю поведінки користувачів, створення та налаштування email-розсилок, аналітика маркетингових показників продажів
- створення SMM-стратегії для розвитку існуючих платформ та вихід у нові соц.мережі
- співпраця з дизайнерами (створення упаковки товарів та маркетингових posm)
- налаштування нових внутрішніх бізнес-процесів компанії

Researcher Amazon

з 03.2022 по нині (2 роки 3 місяці)
Нова компанія, Віддалено (Роздрібна торгівля)

- дослідження ринку в цілому та маркетплейсів
- створення нових товарів під власним брендом
- пошук потенційно розвиваючих категорій товарів, робота з Helium10, Keepa
- аналіз конкурентів з метою створення кращого товару
- створення маркетингових рекомендації щодо створення нового товару (аналіз характеристик, переваг, лістингів, відгуків)
- налагодження бізнес-процесів компаніі з метою упорядкування роботи всіх співробітників

Керівник відділу маркетингу

з 08.2021 по нині (2 роки 10 місяців)
Капс-Трейд ТОВ, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- маркетингові дослідження та розробка стратегії розвитку бренду
- аналіз конкурентів, виявлення споживчих переваг
- створення та виведення на ринок продуктів нових категорій

Керівник відділу маркетингу

з 06.2020 по 07.2021 (1 рік 1 місяць)
Сталекс ТОВ, Харків (Краса, фітнес, спорт)

- дослідження ринку, аналіз тенденцій розвитку
- створення нових товарів з нуля
- розвиток компанії у нових товарних сегментах ринку
- аналіз конкурентів, виявлення споживчих переваг
- розробка та впровадження стратегії розвитку компанії
- створення нових продуктів, маркетингова підтримка
- організація роботи департаменту та управління командою
- участь у проектах, пов'язаних з оптимізацією розвитком компанії, сайту та розробкою рекламних лендингів

Керівник відділу маркетингу (проект)

з 11.2019 по 06.2020 (7 місяців)
Золота Миля ТД, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- розробка та впровадження стратегії розвитку компанії
- створення та просування нових продуктів
- запровадження маркетингових заходів з метою поліпшення лояльності клієнтів
- оптимізація асортименту компанії з метою зменшення витрат компаніі

Керівник відділу маркетингу та контенту

з 12.2018 по 06.2020 (1 рік 6 місяців)
КМТ-Опт ТОВ, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- розробка та впровадження стратегії розвитку та просування товарів та послуг, в результаті – збільшення товарообігу компанії на 60%
- створення власних брендів товарів з нуля та їх просування на ринку оптової торгівлі, в результаті – підвищення лояльності клієнтів до компанії
- ребрендінг веб-сайту компанії, в результаті – збільшення середнього чека на 30%
- комунікації з дизайнерами, фотографами, копірайтерами, в результаті – створення понад 1000 іміджевих карток товарів для інтернет-магазину

Керівник відділу маркетингу (проект)

з 06.2018 по 10.2018 (4 місяці)
Тайфун-2000 ТОВ, Харків (Харчова промисловість)

- маркетингові дослідження та підготовка стратегії розвитку бренду з метою збільшення долі ринку
- створення бізнес-процесів системи управління проектами з метою упорядкування процессів та контроля якості виконання робіт
- виведення на ринок товарів нових категорій
- ребрендінг веб-сайтів компанії

Керівник відділу маркетингу

з 10.2015 по 06.2018 (2 роки 8 місяців)
BIGSUN Ювелірний Дім, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- дослідження ринку та створення стратегії розвитку компанії
- реалізація 10 проектів з організації участі у профільних виставках, в результаті – укладання договорів із понад 50 новими клієнтами
- управління маркетинговим бюджетом, в результаті – збільшення прибутку компанії на 20%
- створення, підтримка та просування веб-сайту компанії, в результаті – збільшення online-продажів на 25%
- створення презентацій та курсів для співробітників та проведення навчання

Бренд-менеджер

з 01.2014 по 09.2014 (8 місяців)
Косметик-Сервіс ТОВ, Киів (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- дослідження ринку, аналіз конкурентів та реалізація стратегії розвитку компанії
- управління трьома брендами, в результаті - підписання нових контрактів з іноземними партнерами
- оптимізація асортименту, в результаті - збільшення товарообігу компанії на 30%
- створення нової лінійки товарів, в результаті - збільшення долі ринку на 12%
- створення, підтримка та просування веб-сайту компанії

Молодший бренд-менеджер

з 03.2013 по 11.2013 (8 місяців)
Максус Україна ТОВ, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- створення презентацій та проведення навчальних тренінгів про нові товари для торгових команд
- проведення трейд-маркетингових заходів для споживачів, в результаті - збільшення товарообігу категорії на 20%
- керування залишками товарів, в результаті - зниження запасів профіцитів на 70%

Маркетолог

з 04.2012 по 12.2012 (8 місяців)
Біосфера Корпорація ТОВ, Дніпро (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- оновлення асортименту, в результаті - збільшення товарообігу категорії на 25%
- проведення трейд-маркетингових заходів для споживачів, в результаті - збільшення товарообігу на 40%
- створення та виготовлення POSm для просування товарів на ринку з метою покращення лояльності споживача до бренду

Трейд-Маркетолог

з 03.2011 по 03.2012 (1 рік)
Біосфера Україна ТОВ, Дніпро (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- реалізація проектів щодо збільшення представленості товару в торгівельних точках на 30%
- створення маркетингових досліджень та презентацій для керівника
- планування, організація, контроль та аналіз ефективності проведення трейд-маркетингових заходів для споживачів, в результаті - збільшення товарообігу на 70%

Освіта

Український державний хіміко-технологічний университет

Факультет післядипломної освіти, економіст, Дніпро
Вища, з 2005 по 2007 (2 роки)

Український державний хіміко-технологічний университет

Технологія високомолекулярних речовин, інженер-технолог, Дніпро
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Ціноутворення нових продуктів (тренінг), Київ

2013 рік, 2 дня

Планування продажів (тренінг), Харків

2013 рік, 2 дня

Знання і навички

Adobe Adobe After Effects Adobe Photoshop Amazon Asana MS Excel Adobe Illustrator Keepa Moho MS Office MS PowerPoint Роздрібна торгівля MS Word

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

В якості цінностей та вміння підкреслю наступне:
- перфекціоніст: все повинно бути упорядковано, чітко, зрозуміло та зі смаком
- маркетолог: покупцям максимально важливо та необхідно знати про переваги товарів та їх відмінності від конкурентів, а також всім потрібні товари, що спрощують життя
- дизайнер: світ потребує креативної візуалізації будь-якого товару, а не просто у класичному його прояві
- управлінець: робочий час необхідно використовувати ефективно, розклавши всі процеси по полицям
- людина: відносини цінуються діями

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: