Резюме від 15 травня 2024

Ірина

Головний бухгалтер, фін. директор, керівник відділу, підприємства, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

СумДУ

Економічний факультет, спеціальність "Економіка підприємства", Суми
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Додаткова освіта: сертифікат про проходження навчання у сфері держ. закупівель, диплом практичного курсу "Фінансовий директор"

2017 г., 2 місяці, 2021 р. (1 місяць)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet M.E.Doc Клієнт-Банк

Додаткова інформація

Бондаренко Ірина Василівна

Дата народження: 16.07.1980г.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Ціль: застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на посаді головного бухгалтера, фінансового директора, фінансового менеджера.

Досвід работи:
вересень 2005 г.– березень 2007 г. (бухгалтер в аудиторській фірмі), березень 2007- травень 2008 г. (спеціаліст відділу відомості та контролю договірних цін у будівництві (держ. служба)),
травень 2008- вересень 2014 г. – головний бухгалтер ТОВ «Артмотор»,

вересень 2014 г. - січень 2016 г. головний бухгалтер ТОВ "Транс холод" (група компаній ТМ "Наша Ряба"),
лютий 2016 г.- листопад 2016 головний бухгалтер ТОВ "Сумська м'ясная компанія" (група компаній ТМ "Наша ряба"),

лютий 2017 г. - червень 2020 г. головний бухгалтер ТОВ "АС Трейд Компані",
червень 2020 г. - жовтень 2021 р. - заступник фінансового директора ТОВ "АС Трейд Компани",
жовтень 2021 р. - грудень 2021 р. - заступник директора фірми з питань логістики ТОВ "АС Трейд Компані".
травень 2022 р. - по согодняшній день - головний бухгалтер, ТОВ "АС Трейд Компані"

Сфера діяльності: оптова та роздрібна торгівля, виробництво, послуги бухгалтерії та аудит, надання послуг.

Функціональні обов'язки:
• ведення бухгалтерського, податкового обліку (юридичні особи, ФОП), ведення управлінського обліку;
• автоматизація бухгалтерського та управлінського обліку;
• робота з первинною документацією (рахунки-фактури, накладні, ТТН, маршрутні листи, податкові накладні, авансові звіти, подорожні листи, звіти);
• реєстрація податкових накладних у єдиному реєстрі отриманих та виданих податкових накладних;
• розблокування податкових накладних та розрахунків коригування;
• контроль взаєморозрахунків із покупцями та постачальниками;
• робота у системі Клієнт-Банк;
• знання касової дисципліни;
• облік нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних та інших обов'язкових виплат;
• ведення складського обліку, організація, контроль, та проведення інвентаризації;
• підготовка та подання звітності до податкових органів, органів статистики, фондів соціального страхування тощо, в т. ч. в електронній формі; управлінські звіти (Баланс, P&L, CashFlow);
• знання у сфері торгівлі підакцизними товарами;
• ліцензування;
• ціноутворення;
• управління складською та транспортною логістикою;
• аналіз складських залишків їх оборотність;
• аналіз економічної ефективності транспортної логістики;
• підбір кадрів у різні відділи підприємства (бухгалтерія, логістика, фінансовий відділ).

Знання бухгалтерського та податкового законодавства, великий досвід в управлінні відділами підприємства. Організація та налагодження роботи відділів з нуля.

Особисті якості: чесність, працьовитість, посидючість, уважність, уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: