Резюме від 30 травня 2024 PRO

Надія

Фахівець з навчання персоналу, HR-менеджер, рекрутер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 10.2023 по 05.2024 (7 місяців)
Компанія з роздрібної торгівлі, Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Рекрутинг, кадрове діловодство, військовий облік.

Фахівець з кадрів

з 08.2007 по 03.2016 (8 років 7 місяців)
Shell Ukraine, Черкаси (Автобізнес та автосервіс)

• ведення обліку особового складу підрозділів підприємства, згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
• оформлення прийомів, переводів і звільнення працівників, дисциплінарних стягнень, процедури преміювання, визначення страхового стажу працівників, пошук персоналу; підтримка процедур страхування;
• супровід керівників структурних підрозділів у сфері трудового законодавства та охорони праці, інспектування кадрових процедур в структурних підрозділах;
• розслідування фактів розкрадання матеріальних цінностей;
• ведення обліку і зберігання трудових книжок, особових справ працівників;
• табелювання, складання графіків робочого часу, облік відпусток, та листків непрацездатності працівників, ведення військового обліку.
• створення наказів з основної діяльності, наказів на відпустку, заміщення тощо;
• розробка посадових інструкцій працівників.

В Shell (квітень 2016-вересень 2022) на посаді Інженер з охорони праці:
• підготовка технічних завдань до тендерів, проведення тендерів, укладання договорів, робота з первинними бухгалтерськими документами; контроль господарської діяльності відділу охорони праці;
• фінансове управління у сфері охорони праці, планування і розробка бюджету на витрати охорони праці;
• організація та супровід експертиз на отримання дозволів на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки та роботи підвищеної небезпеки;
• проходження перевірок Держпраці, усунення порушень за приписами; співпраця з органами державної влади, співпраця з адвокатами;
• розслідування нещасних випадків на виробництві;
• інспекція робіт підвищеної небезпеки у вибухопожежонебезпечних зонах (зачистка, дефектоскопія, калібрування ємностей з нафтопродуктами, ЗВГ);
• розробка інструкцій та положень з охорони праці, розробка процедур проведення інструктажів, контролю знань, ведення журналів інструктажів,
• організація медичних оглядів: укладання договорів з медичними закладами, погодження об’єму медичних досліджень та затвердження документів в Держпраці;
• організація та супровід процедури атестації робочих місць;
• організація навчання персоналу з професійної підготовки та перевірки знань з охорони праці для працівників, що задіяні на роботах підвищеної небезпеки; перевірка знань внутрішньою комісією;
• організація робіт по дератизації, дезінфекції, дезінсекції;

Освіта

Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет»,

«Менеджмент організацій і адміністрування», Черкаси
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Vision International University, 2014 р.

Master of Thelogical Studies., Ramona, USA
Вища, з 2000 по 2014 (14 років)

Теологічна (богословська) освіта у сфері релігійних віровчень та душеопікунства.

Додаткова освіта та сертифікати

ISO 31010:2019 Ризик-менеджмент-Методи оцінювання ризиків; ISO. 26000:2010 Керівництво з соціальної відповідальності;

2021

Знання і навички

Аналітичне мислення Креативність Відповідальність Екологічність в комунікаціях

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Ткаченко Віталій Геннадійович

Ткаченко Віталій Геннадійович

Директор, Навчально-курсовий комбінат АТВТ «ТРЕСТ «ПІВДЕНАТОМЕНЕРГОБУД»

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Маю досвід у сфері викладання, розробки навчальних програм.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: