Резюме від 17 травня 2024 PRO

Вікторія

Керівник відділу закупівель, ЗЕД, логістики, СЕО, СОО, 110 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу закупівель та логістики

з 08.2023 по нині (10 місяців)
Квадро Інтернешнл, Київ (Машинобудування)

Контроль та здійснення закупівель товару, пошук нових постачальників, розвиток відносин із існуючими постачальниками. Планування довгострокове та короткострокове закупівель із урахуванням плану виробництва та планування витрат на закупівлі та логістику, контроль витрат та пошуки шляхів оптимізації бюджетів закупівлі та логістики.Побудова та контроль процесу закупівель, розробка ТЗ для автоматизації процесів закупівлі та впровадження автоматизації на рівні відділу та підприємства в цілому. Контроль та участь у вирішенні рекламацій та отримання компенсацій від постачальників.
Управління командою: підбір, розвиток, мотивація команди, в тому числі розробка та впровадження об'єктивної системи КРІ для співробітників.
Контроль правильності та своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу тощо.

Керівник відділу логістики

з 12.2022 по 08.2023 (8 місяців)
Вінго, Київ (Транспорт, логістика)

Організація та контроль безперебійності та продуктивності щоденної роботи відділу логістики. Оцінка та аналіз процедур, аналіз тенденцій за термінами та вартістю логістичних послуг. Оцінка та аналіз продуктивності операцій з логістики. Оцінка та аналіз витрат робочого часу на виконання операцій. Оптимізація процесів логістики, контролю над виконанням процесів, контроль безперебійності виконання поставок, своєчасності подання інформації супутнім відділам. Планування бюджету відділу, планування обсягу навантаження відділу та термінів постачання, контроль за виконанням планів. Контроль та облік взаєморозрахунків з контрагентами тощо.

Написання ТЗ та впровадження автоматизації процесів, розробка та впровадження системи мотивації з урахуванням аналізу показників минулих періодів, виявлення слабких точок, оптимізації операційних процесів компанії тощо) та звітності за системою мотивації, розробка, впровадження та контроль виконання бізнес-процесів та процедур.

Керівник відділу логістики (та закупівль)

з 11.2020 по 11.2022 (2 роки)
Делфаст, Київ (Машинобудування)

Організація та контроль логістичних процесів компанії (у тому числі пошук нових контрагентів та альтернативних варіантів доставок (міжнародних та локальних по США), планування та контроль закупівель комплектуючих відповідно до розробленого плану продажу та плану виробництва, ведення та оптимізація ЗЕД діяльності компанії як в Україні, і у США.

Оптимізація собівартості виробництва шляхом співробітництва із тех. Відділом та оптимізації ланцюга закупівель, аналітика продажів та планування поставок та закупівель відповідно до сезонності та планів компанії.

Організація складу та складського зберігання. Керування роботою складу та в тому числі контроль складських запасів, організація відвантажень та доставок.

Розробка та впровадження бізнес-процесів та процедур, контроль їх виконання, написання ТЗ для автоматизації процесів.

Керівник відділу ЗЕД

з 12.2019 по 12.2020 (1 рік)
УкрАрматура, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи відділу у сфері закупівль, ЗЕД та логістики. Переговори з урахуванням поточного та подальшого співробітництва з партнерами/постачальниками/транспортними компаніями, у тому числі робота з рекламаціями та вирішення спірних питань (повернення грошей по рекламаціям, облік та статистика рекламацій тощо), підготовка замовлень для постачальників та подальша їх реалізація, в т.ч. підготовка всіх документів для митниці та отримання всіх необхідних сертифікатів та документів у строк для дотримання чинного законодавства.

Контроль над виконанням відповідних процедур документообігу.

Пошук нових постачальників з урахуванням аналізу ринку та ціноутворення. Проведення оцінки постачальників та створення пулу постачальників із градацією надійності.

Контроль та аналіз залишків на складі та оборотності товару для прогнозування закупівель та поповнення складу. Оптимізація складських запасів.

Спеціаліст по ЗЕД, закупівлям та логістиці / бізнес-консалтинг / кризовий менеджмент

з 11.2016 по 12.2022 (6 років 1 місяць)
ТОВ ТК ВУЛИК, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Надання послуг із закупівлі обладнання/товарів/сировини «під ключ» (контракт постачання з українською компанією) або у вигляді віддаленого співробітника.

Надання бізнес консультацій та проведення тренінгів та навчання у сфері оптимізації бізнес-процесів та налагодження структурних та працюючих схем роботи підприємства/компанії, розвитку навичок продажу у персоналу, планування продажів, організація та планування закупівель та логістики, оптимізація ланцюга закупівель, діяльності з імпорту / експорту (зокрема, оптимізації логістики та діяльності FEA), організації ефективних робочих процесів, розподілу обов'язків / сфер відповідальності для збільшення прибутку, а також скорочення витрат часу та трудовитрат, розробки та впровадження мотиваційних та управлінських схем для співробітників, особисте управління часом та мотивацією тощо .

Виконавчий директор

з 08.2016 по 01.2017 (5 місяців)
Пиргос, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управління та організація діяльності підприємства. Переговори та контроль співпраці з партнерами/постачальниками/транспортними компаніями, контроль своєчасності закупівель, постачання та відвантаження клієнтам. Переговори та листування з урахуванням поточних відносин із клієнтами. Планування та контроль виконання стратегії та планів компанії.

Контроль за виконанням відповідних процедур документообігу та ведення первинної бухгалтерії. Контроль виплати податків та інших платежів тощо. Оптимізація складських запасів, організація складського зберігання та систем обліку, впровадження процедур операційної діяльності, пошук та найм персоналу, постановка та контроль виконання плану продажу та виробництва, контроль виконання робіт бригадами. Розробка та впровадження стратегії розвитку компанії, включаючи переведення більшої частини діяльності роботи з B2C на B2B.

Розробка та впровадження бізнес-процесів та процедур, контроль їх виконання. Розробка та впровадження системи мотивації для співробітників, контроль її виконання

Менеджер ЗЕД(+логістика)

з 06.2013 по 06.2016 (3 роки)
Орбиталь, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Переговори з урахуванням поточного та подальшого співробітництва, оптимізація умов співробітництва та підписання відповідних договорів та дод. угод. з партнерами / постачальниками / транспортними компаніями, у тому числі робота з рекламаціями та вирішення спірних питань (створення системи компенсацій, ведення обліку поданих та компенсованих рекламацій, оптимізація заборгованості шляхом реструктуризації боргу перед постачальниками за рахунок рекламацій тощо), підготовка замовлень для постачальників та подальша їх реалізація, включаючи підготовку та перевірку документів для митниці. Контроль над виконанням відповідних процедур документообігу. Виконання різних релевантних завдань мого безпосереднього начальства та генерального директора компанії.

Облік залишків на складі, аналіз продажу та оборотності товарів на складі для створення моделі автоматичного прогнозування поповнення складу з урахуванням сезонності та інших факторів та підтримання достатнього запасу товарів для майбутніх періодів, контроль товарного запасу на складі для своєчасного розміщення замовлень, щоб уникнути дефіциту товару.

Розробка автоматизованих систем розрахунку залишків та прогнозування замовлень, аналіз оборотності товарів та впровадження показників для прогнозування системи закупівель та строків поставок. Контроль та оптимізація складських процесів.

Керівник відділу маркетингу (по факту керівник відділів ЗЕД, закупівлі та маркетингу)

з 06.2010 по 07.2013 (3 роки 1 місяць)
Самсон Техникал Маркет, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Проведення переговорів з партнерами та клієнтами спільно з СЕО та власником щодо майбутнього співробітництва, складання, обговорення та підписання контрактів з вигідними для компанії умовами. Складання комерційних пропозицій, каталогів, опис обладнання. Розробка нових напрямків та пошук нових партнерів та укладання угод про співпрацю, оптимізація закупівель шляхом зменшення логістичного плеча та отриманням кращих умов від постачальників, розробка маркетингових та рекламних стратегій та матеріалів. Проведення переговорів із клієнтами (з урахуванням умов співробітництва та вирішення всіх суперечливих питань).

Управління та планування відряджень співробітників компанії, підбір персоналу та управління відділом ЗЕД та відділом маркетингу. Складання плану продажу та плану маркетингового просування товарів та послуг компанії. Організація внутрішніх та міжнародних перевезень, у т.ч. взаємодія з перевізниками, підготовка всіх документів для митниці тощо. Пошук, аналіз перспектив та правових вимог, пов'язаних з розширенням бізнесу та їх подальшим розвитком та управлінням. Організація з "0" складу та складської програми товарів (планування та облік запасів, аналіз оборотності для оптимізації закупівель), організація та контроль роботи сервісної служби та власного виробництва.

Розробка та впровадження бізнес-процесів та процедур та контроль за їх виконанням. Контроль та аналіз роботи виробництва, впровадження операційних процедур та процесів та контроль їх виконання, у тому числі ведення звітності та аналізу показників результативності.

Впровадження системи мотивації співробітників усієї компанії та контроль її виконання. Ведення аналізу результатів та звітності роботи компанії (фінансові показники, побудова та виконання планів, результативність маркетингових стратегій, результативність запровадження нової продукції та послуг тощо)

Менеджер з продажів

з 03.2009 по 01.2010 (10 місяців)
NHM Limited, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Пошук нових клієнтів, переговори з клієнтами про постачання пакувального обладнання, супровід іноземних партнерів під час їх відвідувань, організація їх розміщення та транспортування, планування зустрічей та синхронний переклад (англо-російська, російська-англійська), складання комерційних пропозицій, каталогів, описів обладнання.

Розсилка та листування з клієнтами та партнерами. Організація внутрішніх та міжнародних перевезень, у т.ч. взаємодія з перевізниками, підготовка всіх документів для митниці та отримання всіх необхідних сертифікатів та документів у строк для дотримання чинного законодавства

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Факультет міжнародна економіка, ступінь магістр – міжнародна економіка, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Київський національний університет технологій та дизайну

Факультет дизайну, спеціальність художник-модельєр – ступінь бакалавра., Київ
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)

Знання і навички

Управлінські навички Комунікабельність MS Excel Ведення переговорів з постачальниками Самостійне прийняття рішень Ведення переговорів Уміння аналізувати Імпортні операції Користувач 1С Укладання угод Інвентаризація Закупівля товарів Знання складської логістики Ведення складського обліку Фінансове планування Управління персоналом Уміння швидко засвоювати нову інформацію Уміння домовлятися Адаптивність Креативність Аналітичне мислення Складання аналітичних звітів Планування бюджету Контроль відвантажень Контроль залишків Контроль оформлення документів Організація логістики Управління транспортною логістикою Організація міжнародних перевезень Уміння організувати свій робочий день Стратегічне планування Тайм-менеджмент Бізнес-планування Ведення ділових переговорів Оптимізація бізнес-процесів Управління процесами ЗЕД Впровадження системи KPI

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Додаткова інформація
Я цілеспрямована, амбітна, ініціативна та наполеглива людина з величезним бажанням працювати та прагненням до постійного саморозвитку та самоосвіти. Маю відмінні комунікативні навички і легко налагоджую контакти практично з усіма людьми, легко і успішно поєдную аналітичний розум з творчим підходом до будь-якої ситуації. Вмію працювати з великим обсягом інформації і в стресових ситуаціях не «втрачаю голову», а зберігаю холоднокровність і розважливість, організована та володію хорошими навичками «тайм-менеджменту» і тому млжу ефективно спланувати виконання завдань, враховуючи їхню пріоритетність та оцінюючи всі можливі наслідки.

Я не боюся відповідальності та труднощів. Я дійсно вважаю, що всі проблеми, які мені зустрілися і які я вирішила, зробили мене краще, тому я зустрічаю труднощі та виклики з явним інтересом та прагненням до їх вирішення якнайкраще. Завдяки досвіду роботи з компаніями та людьми у всьому світі враховую національні та особистісні особливості при налагодженні контактів та веденні переговорів. Маю неабиякий досвід у складанні та підписанні контрактів та вирішенні спірних питань щодо рекламацій, знижок, термінів та умов постачання тощо.

Я ефективна і багатозадачна і не люблю «створювати видимість роботи» і «пускати пилюку в очі» - волію оперувати фактами, надавати реальні результати та досягнення. Також відрізняюся такими якостями, як порядність і чесність і чекаю того ж і від своїх партнерів/роботодавців.

Навички
Маю не малий досвід роботи з рекламаціями та проблемними ситуаціями, у тому числі є досвід ведення судових розглядів з клієнтами та митницею (з позитивним рішенням на користь компанії, що представляється). Маю досить базові знання ведення бухгалтерського та управлінського обліку, документообігу і т.д. Маю навички фінансового планування, у тому числі оптимізації податкового навантаження на підприємства шляхом оптимізації та планування закупівель та витрат тощо. Знайома зі складською логістикою та володію навичками оптимізації складських запасів та оптимізації складського зберігання. Є досвід пошуку та підбору персоналу, створення та впровадження системи звітності та системи мотивації співробітників.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: