Резюме від 27 травня 2024 PRO

Катерина

HR-менеджер, рекрутер, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Інші країни, Київ, Львів, Одеса, Харків, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 06.2022 по 12.2023 (1 рік 6 місяців)
Раск. Ін-Агро, ПП, Черкаси (IT)

РЕКРУТИНГ:
- приймала заявки на підбір персоналу від керівників відділів;
- здійснювала пошук кандидатів за допомогою xray-пошуку, соц.мереж (зокрема Facebook, LinkеdІn), а також headhunting;
- проводила телефонні, онлайн та живі співбесіди з кандидатами;
- закривала вакансії Tech/Non-tech (Dev, Analyst, Sales Managers, Accountant, Economist);
- формувала кадровий резерв компанії
- сформувала команду під нове направлення компанії (6 осіб).

HR:
- займалась онбордингом та адаптацією нових співробітників компанії;
- проводила 1to1 з керівниками відділів та співробітниками;
- організовувала процес утримання та проведення exit інтерв'ю для працівників;
- нараховувала оплату праці для працівників одного із відділів компанії (6 осіб);
- розробляла програми матеріальної та не матеріальної мотивації персоналу;
- організовувала курси та навчання для співробітників;
- формувала та управляла бюджетом місяць/рік;
- повністю самостійно організовувала event-и та заходи в компанії;
- систематизувала кадрову документацію та вела на постійній основі кадровий облік компанії;
- створювала пакет бенефітів, замовляла подарунки;
- адмініструвала HR процеси в 1C8 та BAS Зарплата і кадри.

Провідний HR-менеджер

з 08.2021 по 06.2022 (10 місяців)
ТОВ "Мокавто", Черкаси (Машинобудування)

РЕКРУТИНГ:
- приймала заявки на підбір персоналу від керівників направлень;
- формувала HR стратегію щодо якісного та кількісного підбору персоналу;
- займалась масовим рекрутингом та підбором лінійного персоналу, ТОП-менеджменту;
- здійснювала пошук кандидатів за допомогою executive search та xray-пошук, соц.мережі (зокрема Facebook, LinkеdІn), а також headhunting;
- проводила телефонні, онлайн та живі співбесіди з кандидатами;
- працювала з рекламою вакансій та компанії, розміщенням оголошень щодо пошуку персоналу на різних джерелах;
- формувала кадровий резерв компанії.

РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ:
- займалась онбордингом та адаптацією нових співробітників компанії;
- організовувала процес утримання та проведення exit інтерв'ю працівників;
- займалась моніторингом ринку праці та аналізом компаній конкурентів;
- формувала та створювала політики та регламенти;
- розробляла посадові інструкції;
- формувала фінансову політику оплати праці та приймала участь в розробці систем оплати праці для працівників різних відділів;
- розробляла програми не матеріальної мотивації персоналу;
- організовувала курси з англійської мови для співробітників;
- активно розвивала корпоративну культуру компанії.

КЕРІВНИЦТВО:
- контролювала роботу відділу кадрів: у прямому підпорядкуванні 4 особи (інспектор з кадрів, рекрутер, 2 тех.працівника);
- здійснювала контроль відвідування працівників на виробництві, щоденний кадровий контроль цехів;
- щотижневе звітувала керівництву щодо функціонування відділу та виконання планів.

Фахівець з обслуговування фізичних осіб

з 01.2020 по 02.2021 (1 рік 1 місяць)
АТ Сбербанк, Сміла (Фінанси, банки, страхування)

- обслуговування фізичних осіб у відділеннях товариства
- касове обслуговування
- операції по валютним переказам
- продаж фінансових операцій продуктів
- телефонні продажі (холодні дзвінки)
- підготовка та обробка документації
- контроль відправок пошти

Менеджер з кредитування

з 12.2016 по 01.2020 (3 роки 1 місяць)
ТОВ "KF.UA", Сміла (Фінанси, банки, страхування)

- прийом резюме,участь у співбесідах з керівником
- прийом кандидатів на посаду, навчання стажерів
- адаптація
- оформлення кадрових документів (заповнення карток П-2,
біографій)
- контроль оформлення та відправка важливих документів
в центральний офіс та архів
- організація корпоративних заходів
- замовлення необхідної канцелярії для офісу
- своєчасний ремонт та заміна офісної техніки
- обробка великої кількості клієнтських баз даних компанії
- ведення статичних звітів згідно продажів регіону
- формування пакету документів по операціям клієнтів
- ведення касової звітності

Отримання кваліфікації "старший менеджер з продажів"
Отримання кваліфікації "провідний менеджер з продажів"

Освіта

Харківський Національний Університет ім.Н.Є.Жуковського "ХАІ"

Факультет радіотехнічних систем літальних апаратів, спеціаліст з телекомунікацій, Харків
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ШКОЛА ПО ПІДГОТОВЦІ HR МЕНЕДЖЕРІВ ТА РЕКРУТЕРІВ Черкаси Лектори: Оксана Трипольська и Олена Тихонова

2018, 2 місяца

Тренінг "Эфективні продажі"

2017

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint Adobe Photoshop MS Visio WordPress Adobe 1С ЗУП Користувач BAS ERP Odoo Google Sheets Google Docs Google Drive Google Meet Hurma Підбір виробничого персоналу Підбір керівного персоналу Онбординг персоналу Ведення кадрового обліку Аналітичне мислення

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Готова до відряджень. Знаходжусь у Польщі (Вроцлав).
Віддаю перевагу починати справи і доводити їх до успішного завершення.
Бажаний тип зв'язку - телеграм @kathi_grch
Розглядаю виключно дистанційне працевлаштування

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: