Резюме від 17 травня 2024 PRO

Юлія

Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, оператор 1С, обліковець, касир, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник бухгалтера по обробці і обліку первинної документціїЇ

з 08.2021 по нині (2 роки 10 місяців)
ТОВ "Алькор-Ексім", Узин (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення, обробка первинної документації бухгалтерського обліку підприємства.

Виписка відвантажувальних документів по реалізації ТМЦ ( рахунок-фактура, р/н, ТТН)

Ведення та рознесення в програму розрахункових операцій по контрагентам (постачальники, перевізники, акти виконаних робіт)

Обробка та внесення в програму прибуткових накладних від постачальників. Націнка товару.

Ведення та контроль подорожніх листів, ГСМ та звітність по ним. Звірка взаєморозрахунків з постачальниками, та покупцями.

Ведення табеля виходу на роботу працівників підприємства. Робота з кореспонденцією. Архівація документів. Виконання доручення головного бухгалтера.

Бухгалтер, касир

з 07.2019 по 07.2021 (2 роки)
Торговий холдинг Партнер, Біла Церква (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Ведення та перевірка залишку каси (готівка) за попередній день
2. Прийняття коштів, правильність підрахунку та звітів розвозів водіїв-експедиторів за попередній день
3. Внесення данних розвозів, а саме сума розвозу, росходу (якщо є) та перевірка км водіїв-ескпедиторів
4. Внесення ПКО суми по покупцях даного розвозу,
5. Внесення РКО по затратах філіалу
6. Перевірка документації приходів та внесення в програму
7. Внесення нових покупців та реєстрування договорів.
8. Перевірка кількості за рєстром р/н по 1 формі
9. Заміна р/н після розвозу по кількості, не довозів і т.д,
10. Розрахунок готівкою з поставщиками
11. Корегування заявок від т/п (заміна кількості, внесення боргу в розписний)
12. Прийняття коштів, перевірка правильності їх
13. Заповнення титульного листа по касі
14. Перерахування готівки в кінці робочого дня
15. Внесення сум від покупців по 1 формі через банк
16. Інкасація суми через представника
17. Внесення фактових данних по інвентаризації 1 раз у місяць

Освіта

КТОП

Технолог, Київ
Вища, з 1996 по 1999 (2 роки 5 місяців)

Технолог організує технологічний процес виготовляння та реалізації продукції в закладах харчування.Організує розроблення та затвердження нових рецептур та технологій приготування страв та виробів; норм відходів та витрат у процесі кулінарної обробки нових видів сировини; раціональних норм харчування з урахуванням запитів різних груп населення, фірмових, дієтичних страв та виробів за спеціальними формулами та рецептами, бере участь у складанні меню.Бере участь у роботі атестаційних комісій з підвищення професійного рівня працівників, розробленні організаційно-технологічних заходів щодо поліпшення організації праці, підвищення якості продукції та культури обслуговування споживачів.
Керує роботою технологічного персоналу закладу харчування.

Додаткова освіта та сертифікати

ПТУ-13, Бугалтерські курси

1989-1990

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

Англійська — початковий

Рекомендації

Домашевський Валерій Вікторович

Домашевський Валерій Вікторович

Керівник торгового відділу, Торговий холдинг Партнер

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості: Стресостійкість, орієнтування на результат, організаторські здібності, вміння працювати в команді, чесність, комунікабельність, вміння чітко і понятно доносить інформацію.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: