Резюме від 26 травня 2024 PRO

Ірина

Операційний, виконавчий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог-аналітик, керівник напрямку (припинення роботи у зв'язку з ракетною атакою)

з 09.2023 по 05.2024 (8 місяців)
ТОВ "Телекарт-Прилад", Одеса (Машинобудування)

1. Аналіз поточних можливостей обладнання підприємства та пошук ринкових можливостей по запуску нових напрямков (електротехніка, комплектуючі з сільгосп техніки, сендвіч-панелі зі склопластику (будівельний сектор) та модульне будівництво)
2. Відстеження трендів та новинок на українському та міжнародному ринках, аналіз конкурентів та розробка 4 P
3. Розробка маркетингової стратегії по продукту, його виводу на ринок, опис та підбір команди та інструментів, які потрібні для запуску продукта
4. Вибудовування каналів комунікацій з клієнтами
5. Розробка позиціонування ТМ + лозунги
6. Імплементація презентацій та КП (графічний дизайнер та 3-D дизайнер у підпорядкуванні)
7. Пошук постачальників, контроль закупки, взаємодія з технологами та конструкторами по продукту та матеріалам
8. Проведення технічних переговорів та переговорів стосовно продукту
9. Моніторинг поточної ситуації стосовно продукту конкурентів, взаємодія та контроль роботи відділу продажу по комунікаційним лініям (presale та скріпти)
10. Робота з собівартістю продукту та кінцевою відпускною ціною. Робота з ціноутворенням та комерційною складовою проекта, виходячи з завдань по маржі продукту
11. Створення корпоративного сайту: співпраця з розробниками сайту (концепт, структура, дизайн)
12. Формування тз: графічним, 3-D дизайнерам, та іншим
13. Контроль ведення корпоративного тг-каналу (візуал + текст з подальшою частотою розміщення)
14. Створення робочих груп та комунікації по технічним можливостям, термінам створення продукту та термінам переробки та доробки продукту
15. Визначення характеристик, переваг та вигод продукту для кінцевого споживача та подальше створення презентацій для навчання внутрішньої команди по продукту
16. Робота по візуальному оформленню підприємства та виробництва (тз графічному дизайнеру, контроль постачання банерів, тощо)
17. Співпраця з SEO-Партнерами та комунікації по SERM
18. Опрацьовування питання стосовно необхідності наявності Сертифікатів з органами по Сертифікації
19. Вибудовування роботи з тендерними майданчиками та контроль роботи відділу продажу
20. Опрацювання стратегії зі збуту складських залишків (кисневі концентратори, світлофори) та робота по маршруту з каналів комунікацій з клієнтами по продукту; тз відділу продажу (основний - майданчик Prom.ua та дірект-дзвінки існуючій базі клієнтів підприємства)

Аутсорс

з 09.2022 по 09.2023 (1 рік)
Фріланс, Дистанційно (Частные лица)

Аутсорс проекти:
проекти з маркетинг-стратегій,
управління командами по розвитку напрямків
(підбір інструментів та каналів комунікацій з клієнтами)

Керівник з розвитку

з 01.2022 по 05.2022 (4 місяці)
Мережа салонів краси - припинення роботи через війну, Одеса (Краса, фітнес, спорт)

робота по виявленню неліквідних послуг
- збільшення середнього чеку
- опрацювання трендів та новинок галузі
- робота з впізнаванністю мережі та лояльністю клієнтів
- CRM-система

Бренд-директор, маркетолог

з 09.2020 по 10.2021 (1 рік 1 місяць)
Виробничо-торгівельна компанія "Анні Текс" (ТМ "Наталі Болгар"), Одеcса (Легка промисловість)

I.Опис кейсу по упаковці бизнесу:
✔️Результат:
- стандартизація ТРЦ та підвищення рівня впізнаванності
- покращення оффлайн контенту та збільшення конверсії в ТТ на 15 %
- залучення додаткового продукту у період міжсезоння
- впровадження в нові колекції більш різноманітних кольорових гам

II. Опис стратегії розвитку напряму «корпоративний продаж»/формування пропозиції цінності продукту (B2B):
✔️Результат:
- формування напрямку
- отримання першого прибутку
- робота з випереджаючими та запізнюючими показниками

III. Опис ЦА та робота з цінністю продукту (B2C):
✔️Результат:
- покращення контенту по сезонам у соц. мережах
- збільшення конверсії сайту (з 1,5 % до 3 %) завдяки покращенню usability сайта
- збільшення продажу в B2C шляхом збільшення суми середнього чека
- створення єдиного стандарту в ТРЦ оффлайн:
мерчендайзинг, обслуговування, перебудова комунікацій з клієнтом (вайбер, e-mail розсилки, POS-матеріали)
- посилення зовнішньої PR стратегії (youtube канал, робота з лідерами думок)

Маркетолог-аналітик, заступник директора з питань маркетингу

з 08.2019 по 04.2020 (8 місяців)
Виробничо-торгівельна компанія ООО "Форес" (B2C), "Артена С.К." (ТМ "Крокус", B2B), Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Аналіз ціноутворення та вподобань споживача
2. Розрахунок рентабельності продажів, націнки, маржі та конкурентноспроможності продукта, P&L
3. Аналіз та запуск трейд-маркетингових активностей
4. Оцінка ефективності реклами
5. Аналіз асортименту компанії шляхом відстеження новинок та трендів на ринку галузі за допомоги ABC XYZ-аналізу
6. Вивчення перспективних ринків збуту з метою розширення: товарного асортименту, виходу на суміжні ринки
7. Розробка маркетингової стратегії
8. Робота з підрядниками по реструктурізації та SEO-оптимізації сайта
9. Оперативна робота з відділом продажу. Переговори з ключовими клієнтами

✔️Результат:
- мінімізація витрат (відмова від роботи зі збитковою продукцією після перерахунку ROI)
- запуск нових колекцій
- виведення неліквідної продукції
- зміна бонусної системи для дистриб'юторів
- підключення нових клієнтів

Операційний керівник, керівник з розвитку (запуск, супровід та розвиток бізнес-напрямку з нуля)

з 06.2013 по 05.2019 (5 років 11 місяців)
Виробничо-торгівельна корпорація "Дубаєв Продукт", Одеса (Сільське господарство, агробізнес)

1. Створення трьох ТМ (B2C) та виведення на ринок SKU (неймінг, фірмовий стиль ТМ, корпоративний стиль, дизайн, патентування).
2. Планування та прогнози з продажу та закупівлі (залишки, дефіцит) виходячи з життєдіяльності продукту
3. Аналітика ціноутворення, ринку та конкурентів; розрахунок собівартості нових SKU.
4. Управління, контроль закупівельних цін та відділів (маркетинг, постачання, склад).
5. Презентації нової продукції торговому відділу, стимулювання продажу (розробка та контроль запуску рекламних та маркетинг заходів).
6. Керування підрядниками та спеціалістами по створенню та просуванню digital-каналів ( дизайнери, копірайтери, веб-розробники, інтернет-маркетолог).
7. Тестування та запуск нової продукції на виробництві; робота з центрами стандартизації: нові ТУ та адаптація існуючих ТУ під нову продукцію (лабораторія)
8. Управління та контроль впровадження систем сертифікації (НАССР та інші). Оптимізація роботи складського та виробничого обладнання: автоматизація, мінімізація виробничих затрат.
9. Відвідування міжнародних виставок: WorldFood Istanbul 2016,2017,2018, Anuga FoodTec 2017,Dubai Gulfood 2018; вибудова взаємовідносин з іноземними партнерами, укладання домовленностей щодо закупівлі та обслуговування обладнання.
10. Робота з контрагентами різних напрямів.
11. Управління штатними та позаштатними фахівцями.

Освіта

ПНПУ ім. К.Д. Ушинського

Прикладна лінгвістика, Одеса
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

"Бізнес конструктор" - ефективний інтернет-маркетинг.

тренінг

Genius.Space - "Digital Marketing specialist"

7 місяців (з 28.09.23 - по 01.04.24)

Знання і навички

MS Excel MS Office MS PowerPoint

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

✔️Сильні сторони:
1. Організація та управління блоками компанії
2. Налагодження бізнес-процесів за циклом:
Виробництво - закупівля - маркетинг - продаж
3. Розвиток та управління продуктом
4. Оптимізація ресурсного потенціалу підприємства


✔️Особисті якості:
- комерційна орієнтованість
- рішучість та комунікабельність
- вміння структурувати та фокусуватися на головному
- здатність швидко навчатися, адаптуватися та занурюватися у бізнес

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: