Вікторія
Маркетолог
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6908704
Досвід роботи
Маркетолог
з 08.2023 по 05.2024
(9 місяців)
Справжній шашшлик (ресторан доставка мангальної продукції), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
• Розробка стратегії маркетингу: Створення цільової стратегії маркетингу, яка відображає унікальність ресторану, його цільову аудиторію та конкурентні переваги. Розробка стратегії просування із залучення нових та утримання старих гостей (клієнтів);
• Онлайн присутність: Розробка та підтримка веб-сайту ресторану, створення привабливих фотографій страв та регулярне оновлення меню. Створення і просування мобільного додатку;
• Email маркетинг та програми лояльності: Розробка ефективних email-кампаній зі спеціальними пропозиціями для клієнтів. Розробка і запуск програм лояльності,реферальної і бонусної програм, що стимулюють повторні відвідування та замовлення;
• Впровадження програми для ведення обліку у ресторанах Syrve (iiko - айко).
ДОСЯГНЕННЯ:
Збільшення обсягу продажів;
Розширення клієнтської бази;
Покращення ефективності комунікації і аналітики;
Підвищення рівня задоволеності клієнтів за рахунок вдосконалення сервісу та спілкування.
Маркетолог
з 11.2018 по 12.2023
(5 років 1 місяць)
Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Стратегічне планування розвитку медичного центру (аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку);
• Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
• Робота з персоналом: підбір кадрів з урахуванням потреб підприємства, навчання, адаптація нових співробітників, участь
у формуванні ефективної команди, проведення нарад, зборів, робота з адміністраторами (розробка стандартів роботи
адміністраторів, скриптів телефонних розмов);
• Просування послуг медичного центру: розробка сайту компанії, рекламно-інформаційної продукції, робота з підрядниками,
контроль ефективності роботи соціальних мереж та сайту (SEO, SMM, Google AdWords);
• Формування партнерських відносин: проведення презентацій, укладання договорів із компаніями-партнерами Doc.ua.,
Licarni.com, страхові компанії та ін;
• Робота з формування іміджу медичного центру (контроль рівня сервісу та якості надання послуг);
• Участь у акредитації підприємства (підготовка пакету документів).
Керівник відділу маркетингу
з 10.2016 по 03.2022
(5 років 5 місяців)
ТОВ «ЧЕЛТОН», м.Київ (офіційний представник ТМ «CHELTON» (чай) в Україні), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
•Постановка роботи відділу з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
•Безпосереднє керівництво колективом із 4-5 працівників, дистанційна організація роботи 15-20 регіональних представників;
•Планування річного рекламного бюджету підприємства;
•Розробка маркетингової стратегії просування торгової марки; контроль використання та оцінка ефективності запланованих
витрат;
•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
•Впровадження дослідницьких програм: сегментація ринку та аналіз сегментів ринку; визначення потреб покупців;
•Аналіз конкурентного середовища;
• Проведені ефективні заходи щодо стимулювання збуту;
•Проведення переговорів із торговельними мережами, підписання маркетингових річних договорів, планування та контроль
їх виконання;
•Розробка концепції та методів мерчандайзингу всередині торгової мережі, контроль розміщення рекламних матеріалів;
•Розробка, підтримка та просування веб-сайту компанії, сторінок в соціальних мережах;
•Робота з РА та PR - агентствами;
•Робота з торговими представниками по Україні (телефонна, поштова, e-mail);
•Методичне керівництво дилерською службою та її забезпечення всієї необхідною рекламною документацією.
Керівник відділу маркетингу
з 05.2016 по 12.2016
(7 місяців)
Громадська організація «Халом», м.Київ (Єврейський культурно-освітній центр для всієї родини) проектна робота, Київ (Освіта, наука)
• Аналіз ринку конкурентів, субринків;
• Розробка та затвердження напрямків діяльності, набір викладачів;
• Розробка позиціонування, ціноутворення, неймінгу, логотипу, бренду бука, сайту;
• Складання маркетингового плану та бюджету (PR&Marketing);
• Організація та проведення Дня відкритих дверей (концепція, бюджет, програма);
• Запуск PR компанії (SMM, SEO, зовнішня/радіореклама);
• Розробка поліграфічної та сувенірної продукції;
• Розробка повного циклу відвідування клієнтом центру (цілі та задачі блоків Arts & Crafts + Sport & Dance);
• Маркетингове супроводження роботи ресепшіоністів, дитячих/дорослих заходів.
Керівник відділу маркетингу
з 07.2009 по 05.2016
(6 років 10 місяців)
ТОВ «Белактріс груп», м. Київ (офіційний представник ТМ «HYLEYS» (чай)) в Украіні), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Ціноутворення продукту та управління асортиментом на ринках України та Польщі;
• Розробка нової рекламної стратегії позиціонування ТМ;
• Організація та проведення масштабної рекламної ТВ кампанії (Україна);
• Формування маркетингового та PR-бюджетів;
• Організація, проведення, контроль та аналіз маркетингових та PR-заходів;
• Розробка та контроль проведення трейд-маркетингових проектів, циклу виробництва рекламно-сувенірної продукції, упаковки
ДОСЯГНЕННЯ:
• було проведено аналіз (у тому числі за засобвми web-аналітики) ефективності рекламних та іміджевих кампаній;
• підвищення впізнаваності бренду на 15%; показників споживання та переваги на 7 та 4% відповідно;
• розроблено місію компанії, фірмовий стиль, брендбук;
• проведено редизайн сайту;
• оптимізовано рекламний бюджет, витрати якого скоротилися на 15-20%;
• за підсумками проведених консультацій з директорським складом компанії, було впроваджено ефективні мотиваційні інструменти у роботі з персоналом;
• розроблено та впроваджено проект просування продукту у місцях продажу (СВРП).
Керівник відділу реклами
з 07.2008 по 05.2009
(10 місяців)
ТОВ «Фора», м. Київ (національна мережа дискаутерів “Фора”), Київ (Роздрібна торгівля)
• Контроль та організація виробничого ланцюжка випуску корпоративних рекламних газет, а саме: планування тем та наповнення видань, збирання текстових матеріалів, редактура текстів, підбір ілюстрацій, організація фотозйомок для видань, контроль термінів проектів; розробка концепції поширення та контроль ефективності поширення;
• Розробка та координування програми лояльності, аналіз результативності, пропозиції щодо вдосконалення;
• Розробка та реалізація Event-заходів (відкриття нових магазинів), бюджетування, прогноз результатів та оцінка ефективності, контроль ходу заходу, підготовка та контроль роботи промоутерів та іншого задіяного персоналу;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції.
Керівник відділу реклами (медичний напрямок)
з 07.2008 по 07.2009
(1 рік)
ТОВ «РА «Каскад-Медікал», м. Київ (фармацевтична компанія, представник ТМ "Heel" в Україні), Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
• Вивчення ринку збуту та купівельного попиту; збирання інформації для бази даних;
• Складання маркетингово-рекламних планів щодо просування продукції;
• Планування та управління річним маркетинговим бюджетом. Контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
• Розробка рекламно-маркетингової стратегії просування торгової марки;
• Керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних компаній у медичних, аптечних установах;
• Організація проведення семінарів, симпозіумів, підготовка до участі у виставці;
• Створення презентацій для медичних представників;
• Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотний зв'язок;
• Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг;
• Координування розробки упаковки, виведення на ринок нових мед.препаратів і БАД;
• Розробка концепції та координування випуску корпоративної газети, написання та редагування статей;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції, координування замовлень, пов'язаних із виробництвом усіх видів поліграфічної, POS та сувенірної продукції.
Освіта
МАУП
Міжнародний маркетинг та реклама, Київ
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)
Магістр
Київське медичне училище №3
Медсестринська справа, Київ
Середня спеціальна, з 1988 по 1991 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертифікат
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертифікат
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Я - маркетолог-стратег з досвідом роботи.
З 2008 по 2016 рік працювала керівником відділу маркетингу в торговій компанії і ресторанному бізнесі.
2016-2022 рік також активно займаюсь медичним маркетингом. Маю декілька успішних проектів в цьому напрямку діяльності.
Вела кілька цікавих проектів, про які є що розповісти.
Я буду корисна для компаній, які хочуть розвиватися, підвищувати доходи або є бажання діджіталізуватися.
Я буду корисна в:
- складанні комплексної стратегії розвитку, яка веде, як до продажів тут і зараз, так і до побудови свого бренду в майбутньому;
- поліпшення показників по рекламним каналам Facebook і Google (таргетинг, банерна, контекстна реклама);
- поліпшення ефективності окремих або аутсорс підрядників.
З радістю допоможу в вирішенні задач, пов'язаних зі складанням маркетинг-кит для клієнтів, концепції бренду, рекламної стратегії.
Буду рада цікавій пропозиції, після чого вишлю повне резюме.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
Освіта: 09.2006 - 07.2009: Міжнародний маркетинг і реклама (МАУП, Київ)....
Київ
- SMM-менеджер, ТОВ "Ікура" ресторан-доставка-франшиза, 1 рік 10 місяців
Схожі кандидати
Маркетолог
Київ
Маркетолог
Київ
Бренд-менеджер, помічник керівника, адміністратор рецепції
Київ
Маркетолог
25000 грн, Київ
Маркетолог
Київ
Маркетолог
Київ, Дистанційно