Резюме від 30 травня 2024 PRO

Вікторія

Маркетолог

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог

з 08.2023 по 05.2024 (9 місяців)
Справжній шашшлик (ресторан доставка мангальної продукції), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Розробка стратегії маркетингу: Створення цільової стратегії маркетингу, яка відображає унікальність ресторану, його цільову аудиторію та конкурентні переваги. Розробка стратегії просування із залучення нових та утримання старих гостей (клієнтів);

• Онлайн присутність: Розробка та підтримка веб-сайту ресторану, створення привабливих фотографій страв та регулярне оновлення меню. Створення і просування мобільного додатку;

• Email маркетинг та програми лояльності: Розробка ефективних email-кампаній зі спеціальними пропозиціями для клієнтів. Розробка і запуск програм лояльності,реферальної і бонусної програм, що стимулюють повторні відвідування та замовлення;

• Впровадження програми для ведення обліку у ресторанах Syrve (iiko - айко).


ДОСЯГНЕННЯ:

Збільшення обсягу продажів;
Розширення клієнтської бази;
Покращення ефективності комунікації і аналітики;
Підвищення рівня задоволеності клієнтів за рахунок вдосконалення сервісу та спілкування.

Маркетолог

з 11.2018 по 12.2023 (5 років 1 місяць)
Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Стратегічне планування розвитку медичного центру (аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку);
• Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
• Робота з персоналом: підбір кадрів з урахуванням потреб підприємства, навчання, адаптація нових співробітників, участь
у формуванні ефективної команди, проведення нарад, зборів, робота з адміністраторами (розробка стандартів роботи
адміністраторів, скриптів телефонних розмов);
• Просування послуг медичного центру: розробка сайту компанії, рекламно-інформаційної продукції, робота з підрядниками,
контроль ефективності роботи соціальних мереж та сайту (SEO, SMM, Google AdWords);
• Формування партнерських відносин: проведення презентацій, укладання договорів із компаніями-партнерами Doc.ua.,
Licarni.com, страхові компанії та ін;
• Робота з формування іміджу медичного центру (контроль рівня сервісу та якості надання послуг);
• Участь у акредитації підприємства (підготовка пакету документів).

Керівник відділу маркетингу

з 10.2016 по 03.2022 (5 років 5 місяців)
ТОВ «ЧЕЛТОН», м.Київ (офіційний представник ТМ «CHELTON» (чай) в Україні), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Постановка роботи відділу з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
•Безпосереднє керівництво колективом із 4-5 працівників, дистанційна організація роботи 15-20 регіональних представників;
•Планування річного рекламного бюджету підприємства;
•Розробка маркетингової стратегії просування торгової марки; контроль використання та оцінка ефективності запланованих
витрат;
•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
•Впровадження дослідницьких програм: сегментація ринку та аналіз сегментів ринку; визначення потреб покупців;
•Аналіз конкурентного середовища;
• Проведені ефективні заходи щодо стимулювання збуту;
•Проведення переговорів із торговельними мережами, підписання маркетингових річних договорів, планування та контроль
їх виконання;
•Розробка концепції та методів мерчандайзингу всередині торгової мережі, контроль розміщення рекламних матеріалів;
•Розробка, підтримка та просування веб-сайту компанії, сторінок в соціальних мережах;
•Робота з РА та PR - агентствами;
•Робота з торговими представниками по Україні (телефонна, поштова, e-mail);
•Методичне керівництво дилерською службою та її забезпечення всієї необхідною рекламною документацією.

Керівник відділу маркетингу

з 05.2016 по 12.2016 (7 місяців)
Громадська організація «Халом», м.Київ (Єврейський культурно-освітній центр для всієї родини) проектна робота, Київ (Освіта, наука)

• Аналіз ринку конкурентів, субринків;
• Розробка та затвердження напрямків діяльності, набір викладачів;
• Розробка позиціонування, ціноутворення, неймінгу, логотипу, бренду бука, сайту;
• Складання маркетингового плану та бюджету (PR&Marketing);
• Організація та проведення Дня відкритих дверей (концепція, бюджет, програма);
• Запуск PR компанії (SMM, SEO, зовнішня/радіореклама);
• Розробка поліграфічної та сувенірної продукції;
• Розробка повного циклу відвідування клієнтом центру (цілі та задачі блоків Arts & Crafts + Sport & Dance);
• Маркетингове супроводження роботи ресепшіоністів, дитячих/дорослих заходів.

Керівник відділу маркетингу

з 07.2009 по 05.2016 (6 років 10 місяців)
ТОВ «Белактріс груп», м. Київ (офіційний представник ТМ «HYLEYS» (чай)) в Украіні), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ціноутворення продукту та управління асортиментом на ринках України та Польщі;
• Розробка нової рекламної стратегії позиціонування ТМ;
• Організація та проведення масштабної рекламної ТВ кампанії (Україна);
• Формування маркетингового та PR-бюджетів;
• Організація, проведення, контроль та аналіз маркетингових та PR-заходів;
• Розробка та контроль проведення трейд-маркетингових проектів, циклу виробництва рекламно-сувенірної продукції, упаковки
ДОСЯГНЕННЯ:
• було проведено аналіз (у тому числі за засобвми web-аналітики) ефективності рекламних та іміджевих кампаній;
• підвищення впізнаваності бренду на 15%; показників споживання та переваги на 7 та 4% відповідно;
• розроблено місію компанії, фірмовий стиль, брендбук;
• проведено редизайн сайту;
• оптимізовано рекламний бюджет, витрати якого скоротилися на 15-20%;
• за підсумками проведених консультацій з директорським складом компанії, було впроваджено ефективні мотиваційні інструменти у роботі з персоналом;
• розроблено та впроваджено проект просування продукту у місцях продажу (СВРП).

Керівник відділу реклами

з 07.2008 по 05.2009 (10 місяців)
ТОВ «Фора», м. Київ (національна мережа дискаутерів “Фора”), Київ (Роздрібна торгівля)

• Контроль та організація виробничого ланцюжка випуску корпоративних рекламних газет, а саме: планування тем та наповнення видань, збирання текстових матеріалів, редактура текстів, підбір ілюстрацій, організація фотозйомок для видань, контроль термінів проектів; розробка концепції поширення та контроль ефективності поширення;
• Розробка та координування програми лояльності, аналіз результативності, пропозиції щодо вдосконалення;
• Розробка та реалізація Event-заходів (відкриття нових магазинів), бюджетування, прогноз результатів та оцінка ефективності, контроль ходу заходу, підготовка та контроль роботи промоутерів та іншого задіяного персоналу;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції.

Керівник відділу реклами (медичний напрямок)

з 07.2008 по 07.2009 (1 рік)
ТОВ «РА «Каскад-Медікал», м. Київ (фармацевтична компанія, представник ТМ "Heel" в Україні), Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

• Вивчення ринку збуту та купівельного попиту; збирання інформації для бази даних;
• Складання маркетингово-рекламних планів щодо просування продукції;
• Планування та управління річним маркетинговим бюджетом. Контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
• Розробка рекламно-маркетингової стратегії просування торгової марки;
• Керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних компаній у медичних, аптечних установах;
• Організація проведення семінарів, симпозіумів, підготовка до участі у виставці;
• Створення презентацій для медичних представників;
• Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотний зв'язок;
• Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг;
• Координування розробки упаковки, виведення на ринок нових мед.препаратів і БАД;
• Розробка концепції та координування випуску корпоративної газети, написання та редагування статей;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції, координування замовлень, пов'язаних із виробництвом усіх видів поліграфічної, POS та сувенірної продукції.

Освіта

МАУП

Міжнародний маркетинг та реклама, Київ
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Магістр

Київське медичне училище №3

Медсестринська справа, Київ
Середня спеціальна, з 1988 по 1991 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

Пользователь Internet Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Outlook Express 1С:Підприємство CorelDRAW Adobe Illustrator Express Креативність Уміння аналізувати Зйомка stories Canva Створення Reels Розробка контент-плану Налаштування таргетованої реклами Ведення соціальних мереж Проведення розіграшів Google Analytics Ремаркетинг MS Excel Проведення промокампаній Комунікабельність Facebook Ads Manager

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Я - маркетолог-стратег з досвідом роботи.
З 2008 по 2016 рік працювала керівником відділу маркетингу в торговій компанії і ресторанному бізнесі.
2016-2022 рік також активно займаюсь медичним маркетингом. Маю декілька успішних проектів в цьому напрямку діяльності.
Вела кілька цікавих проектів, про які є що розповісти.
Я буду корисна для компаній, які хочуть розвиватися, підвищувати доходи або є бажання діджіталізуватися.
Я буду корисна в:
- складанні комплексної стратегії розвитку, яка веде, як до продажів тут і зараз, так і до побудови свого бренду в майбутньому;
- поліпшення показників по рекламним каналам Facebook і Google (таргетинг, банерна, контекстна реклама);
- поліпшення ефективності окремих або аутсорс підрядників.

З радістю допоможу в вирішенні задач, пов'язаних зі складанням маркетинг-кит для клієнтів, концепції бренду, рекламної стратегії.
Буду рада цікавій пропозиції, після чого вишлю повне резюме.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: