Резюме від 3 червня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7336393

Керівник, заступник керівника відділу кадрів, служби персоналу, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Конотоп
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Конотоп

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з управління персоналом

з 02.2019 по нині (5 років 4 місяці)
Машинобудування

Основні обов’язки:
- організація роботи служби персоналу підприємства (в кількості 2-х підлеглих працівників);
- ведення добору персоналу необхідних підприємству професій, спеціальностей і кваліфікацій (від робітничих до керівних);
- організація роботи з обліку персоналу, ведення документації з питань персоналу та кадрового діловодства;
- організація процесу випробування та адаптації новоприйнятих працівників;
- формування та ротація кадрового резерву;
- управління розробленням системи мотивації працівників (KPI) та контроль за відповідністю засобів мотивації результатам роботи працівників;
- участь у формуванні штатного розпису, розробленні положень про структурні підрозділи та посадових (робочих) інструкцій;
- участь в створенні корпоративної культури організації;
- організація професійного навчання, підвищення кваліфікації персоналу;
- вирішення трудових спорів і конфліктів в юридичному полі;
- надання консультацій з питань трудового законодавства та розвитку персоналу;
- забезпечення додержання режиму конфіденційності в організації.

Досягнення:
- створення служби персоналу з нуля, в т.ч. аудит обов’язкової кадрової документації організації, розроблення положення про структурний підрозділ та посадових інструкцій працівників підрозділу;
- впровадження автоматизованої системи пропускного режиму (ZKTime.Net 3.0) на виробничому підрозділі підприємства;
- розробка та затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, участь в розробленні оновленого колективного договору;
- ініціювання розроблення та активна участь в розробленні Положення про комерційну таємницю та Положення про порядок обробки та захисту персональних даних працівників та контрагентів;
- більше 100 закритих вакансій.

Помічник начальника відділення з кадрових питань

з 06.2007 по 05.2017 (9 років 11 місяців)
АТ "Укрзалізниця", Харьков (Транспорт, логістика)

Основні обов’язки:
- організація роботи кадрової служби підприємства (в кількості 3-х підлеглих працівників);
- ведення добору персоналу необхідних підприємству професій, спеціальностей і кваліфікацій (від робітничих до керівних);
- ведення кадрового діловодства (номенклатура справ, особові справи, особові картки П-2, трудові книжки, накази з кадрових питань, журнали реєстрації кадрових документів);
- оформлення прийняття на роботу, переведення і звільнення працівників;
- оформлення надання всіх видів відпусток працівникам;
- оформлення, відміна та продовження відряджень;
- застосування заохочень та дисциплінарних стягнень (оголошення та документування);
- підготовка відповідної кадрової звітності;
- документальне оформлення роботи комісії із соціального страхування на підприємстві;
- ведення обліку військовозобов’язаних;
- організація добровільного медичного страхування працівників;
- організація професійного навчання, підвищення кваліфікації персоналу;
- організація проведення атестації керівних, інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів;
- участь у формуванні штатного розпису, розробленні положень про структурні підрозділи та посадових (робочих) інструкцій;
- вирішення трудових спорів і конфліктів в юридичному полі;
- надання консультацій з питань трудового законодавства;
- проведення соціальної роботи на підприємстві.

Досягнення:
- створення кадрової служби з нуля, в т.ч. обов’язкової кадрової документації, розроблення положення про структурний підрозділ та посадових інструкцій працівників підрозділу (до 2009 року кадрове діловодство велося тільки головним підприємством в м. Києві);
- розробка та затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, участь в розробленні оновленого колективного договору кожні 5 років;
- розроблення Положення про діловодство та активна участь в розробленні Положення про відділення (після реорганізації в 2015 році).

Освіта

ІПО Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди

Правознавство, Харьков
Вища, з 2009 по 2012 (3 роки)

кваліфікація - юрист

Українська державна академія залізничного транспорту

Організація перевезень та управління на транспорті (залізничний транспорт), Харьков
Вища, з 2003 по 2007 (4 роки)

кваліфікація - інженер з організації перевезень та управління на залізничному транспорті

Харківський технікум залізничного транспорту

Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, Харьков
Вища, з 1999 по 2003 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Програма "HRM - Strategic People Management" Business Consulting "Booster Development"

2023-2024

ІПО Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв (Київ); курс "Правове регулювання трудових відносин".

2013

Знання і навички

Кадрове діловодство АСУ Кадри M.E.Doc Управління персоналом Користувач 1С Стресостійкість ЛІГА:ЗАКОН

Додаткова інформація

Маю 13-річний досвід з управління людськими ресурсами та кадрового адміністрування на підприємствах виробничо-торгівельної та транспортно-логістичної сфери, досвід ведення добору персоналу різних професій (від робітничих до керівних), досвід вирішення трудових спорів та конфліктів (в т.ч. в судовому процесі). Маю релевантний досвід із загального діловодства, контролю виконання доручень та архівної справи.
Знаходжусь в ТОП-10 спільного проекту Цифрового видавництва Експертус та Державної служби з питань праці – Рейтинг кадровиків України (https://rating.expertus.com.ua/).
Працювала в 1С 8.3 УВП, АСУ «Кадри» та M.E.Doc.
Готова до відділеного або гібридного формату роботи, до релокації до м. Києва, до роботи з ненормованим робочим днем та відряджень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: