Резюме від 30 травня 2024 PRO

Юлія

Директор з маркетингу, 110 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 10.2023 по 04.2024 (6 місяців)
Ланетт Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Розробка та реалізація маркетингового плану
• Маркетингове бюджетування
• Ребрендинг власної торгової марки Effetto
• Розробка брендбуку: структура, айдентика, фірмовий стиль, носії, мокапи, POSM
• Організація участі в міжнародних виставках: оформлення стенду, друкована продукція, брендування, анонсування по всім рекламним каналам, фото- та відеозвіти (особиста участь на виставці в Парижі)
• Підготовка ланцюжка комунікації з міжнародними баєрами, написання скриптів
• Щомісячні контент-плани в Instagram (B2С-аудиторія: 2 акаунти @lanett.ua, @effettoitaliana) та Viber-спільноті (В2В-аудиторія): перевірка та корект плану, вичитка текстів, погодження фото- та відеоконтенту, нових рубрик
• Аналіз органічних показників по звітності від SMM-менеджерів, результатів по платним РК (таргетинг)
• Участь в створенні сайту компанії для В2С та В2В (постановка ТЗ, аналіз usability, тестування й формування переліку правок). Напрямок: мультидистриб'юція нижньої білизни www.lanett.ua
• Участь у створенні сайту для власного бренду (В2В-аудиторія + міжнародний ринок) www.effetto-lingerie.com
• Контроль просування сайту: семантичне ядро, SEO-оптимізація та просування, контекстна і контекстно-медійна реклама, наповнення сайту текстовим та фотоконтентом
• Аналіз ефективності просування сайту по основним метрикам за звітністю від інтернет-маркетолога
• Дослідження цільової аудиторії: розробка гіпотез, пошукових питань, анкетування, глибинне інтерв'ю
• Аналіз конкурентів (цінова політика, асортимент, активності з просування)
• Генерування механік активностей та акцій для стимулювання продажів
• Організація заходів для В2В-клієнтів, підготовка презентацій по новій колекції, анонсування і запрошення, модерація під час проведення
• Організація та модерація фото-, відеозйомок: концепт зйомки/референси, пошук/затвердження моделей і студії, робота зі стилістом, ретушером, контроль проведення, розрахунок з учасниками
• Розробка каталогів, lookbook, campaign
• Постановка ТЗ дизайнеру на розробку макетів для всіх носіїв рекламної інформації
• Ведення звітності по маркетинговим витратам, щомісячне надання звіту керівництву
• Пошук співробітників у відділ маркетингу, формування тестового, відбір кандидатів, проведення співбесід

Директор з маркетингу

з 01.2022 по 09.2023 (1 рік 8 місяців)
MEDHOME, Київ (Краса, фітнес, спорт)

• Розробка стратегії просування компанії, підбір інструментів реалізації (в т.ч. контроль реалізації, корегування та актуалізація);
• Розробка плану трейд-активностей/акцій (допомога з ідеями активностей/акцій, механіки та умов проведення, підбір інструментарію)
• Аналіз ефективності кожної трейд-активності/акції (результати й оцінка доцільності повторного проведення)
• Контроль складання контент-плану, генерація нових рубрик, корект тематик
• Допомога в складанні щомісячного SMM-плану (в т.ч. щотижнева актуалізація, корегування та щоденний контроль публікацій)
• Постановка/допомога в постановці ТЗ дизайнеру на розробку макетів для всіх носіїв рекламної інформації (соцмережі, розсилки, банери, outdoor-носії, POS-матеріали тощо)
• Контроль планування та проведення вебінарів/прямих ефірів (з наступним завантаженням на YouTube-канал/Instagram), аналіз звітності по факту проведення
• Контроль ведення сторінок компанії в соціальних мережах Instagram (2 акаунта: @twac.phillex і @appeex_peeling), Facebook, TikTok: вичитка текстів публікацій, дотримання виконання SMM-плану, затвердження ідей та креативу, контроль роботи з блогерами та інфлюенсерами, своєчасного запуску таргетингу, обробки повідомлень та коментарів
• Аналіз ефективності платної реклами в соцмережах (таргетингу) на основі звітності SMM-менеджера
• Робота по розробці нового сайту (пошук підрядників, постановка ТЗ, брифування робіт), створення лендінгу www.appeex.com
• Підбір співробітників в штат (складання тестового, відбір кандидатів по резюме, особиста співбесіда)
• Робота з продакшн-командою по відеозйомці (контроль запису спікерів, кейсів проведення процедур, відеозвітів участі в заходах, ретрансляцій, складання текстів та сценаріїв, контроль та корект монтажу)
• Організація та модерація фотозйомок (індивідуальні фотосесії спікерів, зйомки заходів, предметні зйомки продуктів)
• Макетування з дизайнером POS-матеріалів: каталоги (в т.ч. написання текстів для наповнення), ручки, сувенірна та брендована продукція
• Організація з бренд-менеджером event-заходів (к-сть учасників від 20 до 100 людей): локація, концепт, слоган, фотозона, інтертеймент, кейтеринг, програма, анонсування, допомога відділу продажу в «зборі» учасників, весь POS-маркетинг, контроль під час проведення заходів
• Контроль участі в виставках й конгресах (забудова стенду, POS-маркетинг, анонсування заходу по всім рекламним каналам)
• Виведення на ринок нового продукту та розробка стратегії просування
• Аналіз прямих продажів (щомісячні об’єми продажів у розрізі номенклатури)
• АВС-аналіз клієнтів/АВС-аналіз товарного портфелю
• Аналіз роботи дистриб’юторів (щомісячний/річний аналіз продажів, рекомендації щодо встановлення планів продажів)
• Складання фінансових звітів (прорахунок рентабельності продажів, доходу від реалізації, чистий прибуток)
• Організація та контроль роботи співробітників відділу маркетингу, розподіл задач, щотижневе планування

Керівник департаменту маркетингу та реклами

з 09.2020 по 08.2021 (11 місяців)
«Тревел Профешнл Груп» ТОВ, Київ (Туризм)

• Розробка маркетингових планів для просування кожної країни окремо (в т.ч. контроль виконання)
• Розробка планів просування країн в рамках співпраці з Міністерствами по туризму: підбір інструментарію, розподіл по термінам реалізації, бюджетування, перевірка договорів, контроль їх підписання, розподіл задач, контроль виконання, самостійне закриття ряду задач, звітність перед Міністерствами
• Запуск активностей на В2В-аудиторію, стимулюючих попит та активізацію/максимізацію продажів (генерація ідей, складання механік реалізації активності/акції, постановка ТЗ на макети, написання текстів для посадкових сторінок, розподіл інших задач)
• Перевірка та корегування щомісячного плану просування регіональних офісів
• Аналіз діяльності конкурентів (стратегії просування + товарні стратегії)
• Постановка ТЗ дизайнеру на розробку рекламних макетів (сайт компанії, email-розсилка, розсилки в месенджерах, соціальні мережі, POS-матеріали, сувенірна продукція, зовнішня реклама, банерна реклама на профільних порталах, брендволи тощо)
• Організація заходів, контроль проведення: погодження умов та таймінгу з партнерами (Міністерство, турборд, готель), заключення договорів, пошук локацій, взаємодія зі спікерами, бюджетування, постановка ТЗ дизайнеру, розподіл задач між співробітниками відділу та контроль їх виконання
• Аналіз нового сайту (для В2В-аудиторії: турагенти) на предмет помилок в реалізації, usability для користувача, складання переліку рекомендацій щодо вдосконалення перед запуском сайту
• Розробка нового сайту (для В2С-аудиторії: туристи): складання бізнес-вимог (разом з куратором проекту), «відмальовка» ТЗ на дизайн всіх сторінок нового сайту, опис логіки та навігації, перевірка створених розробниками прототипів сторінок, складання переліку правок за результатами проведеного тесту
• Робота над створенням мобільного додатку: складання опису логіки мобільного додатку, переліку обов’язкових функцій та сторінок
• Контроль проведення вебінарів (графіку проведення, своєчасного тестування зі спікером, анонсування, кількості учасників, виконання всіх задач співробітниками відділу)
• Контроль проведення email-розсилок (графіку проведення, тематики розсилок, коректності дизайну макету розсилок, своєчасності відправки по базі агентів)
• Контроль ведення діючого сайту www.tpg.ua (контроль наповнення: вибірковий зріз коректності банерів, своєчасного розміщення новин, постановка ТЗ дизайнеру на корект/створення банерів, постановка задач контент-менеджеру, складання текстів для посадкових сторінок/умов акцій)
• Контроль ведення сторінок компанії в соцмережах (Instagram, Facebook, Telegram, YouTube-канал): дотримання виконання SMM-плану, запуск таргетингу та контроль його результатів, попередня вичитка текстів публікацій
• Контроль роботи з тревел-блогерами/инфлюенсерами, аналіз ефективності
• Побудова та структуризація коректної роботи департаменту, взаємодії з іншими департаментами, розподіл задач серед співробітників та контроль їх виконання

Керівник з маркетингу

з 04.2019 по 04.2020 (1 рік)
Andre Tan, Київ (Роздрібна торгівля)

• Розробка річного маркетингового плану компанії, постійна актуалізація та контроль виконання
• Пропрацювання варіантів механік трейд-активностей, з подальшим аналізом ефективності
• Деталізація та затвердження бюджету кожної рекламної кампанії/заходу
• Аналіз ринку та діяльності конкурентів
• Затвердження медіа-плану рекламної кампанії та графіку трансляції на радіо
• Робота з партнерами в рамках колаборацій/крос-промо: розробка спільного плану заходів щодо просування продукту, контроль виконання, аналіз ефективності
• Постановка ТЗ дизайнерам на розробку рекламних макетів для всіх носіїв (банери/плакати/афіші/борди/вітрини магазинів/lookbook) + затвердження готової версії
• Участь в благодійності (запуск продукту, просування, аналіз продажів по продукту)
• Організація фотозйомок, контроль проведення: погодження умов та таймінгу, підбір локації/моделей/ фотографа/візажиста/стиліста, бюджетування, участь у відборі фотоматеріалів з арт-директором для подальшого використання)
• Запуск нового сайту (інтернет-магазину) www.andretan.ua (пошук підрядників, проведення тендеру, складання структури сайту, розробка ТЗ по навігації, інтеграції з 1С, usability сайту, організація зйомок для наповнення сайту фотоконтентом, постановка задач учасникам проекту)
• Пропрацювання семантики + визначення ключових категорій для SEO-просування сайту
• Підготовка щотижневих звітних презентацій щодо виконаної роботи відділом та подальших планів
• Організація ефективної роботи, розподіл обов’язків серед співробітників

Маркетолог

з 04.2016 по 07.2019 (3 роки 3 місяці)
«Агріко Україна» ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

• Щорічне планування маркетингового бюджету, контроль маркетингових витрат
• Робота з донорами USAID й EBRD, успішне виконання умов грантових контрактів (залученість на всіх етапах проектів, звітність за результатами виконання)
• Моніторинг конкурентного середовища, аналіз продукції конкурентів, каналів комунікації, цінової стратегії
• Розробка маркетингових та бізнес-планів розвитку компанії (разом з власником бізнесу)
• Виведення на ринок нового продукту (спільно з креативним агентством розроблена унікальна ТМ: назва, логотип, слоган, комунікаційна платформа, система айдентики, дизайн упаковки. Проведено патентний пошук, подано заявку на реєстрацію ТМ та її пріоритетного використання. Продукт представлено в торговій мережі преміум класу)
• Підвищення рівня впізнаваємості компанії, популяризація продукту, формування та утримання рівня лояльності постійних/потенційних клієнтів
• Організація та безпосередня участь в event-заходах (семінари, дні поля, виставки): розподіл задач для співробітників, анонсування, організація кейтерингу, підготовка роздаткового матеріалу, експозиція картоплі, дрес-код, робота зі ЗМІ, оцінка ефективності проведеного заходу
• Ведення сайту компанії: www.agrico.com.ua (написання текстів, контроль за SEO-просуванням)
• Ведення сторінки компанії в Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (написання постів/прес-релізів/анонсів/звітів, публікація дописів та сторіс)
• Планування розміщення реклами та статейного матеріалу в друкованих виданнях (перелік видань, періодичність, макети, вичитка матеріалу, умови співпраці тощо)
• Планування розміщення зовнішньої реклами (періодичність, рекламні макети)
• Розробка POS-матеріалів (каталоги продукції, листівки, бірки та етикетки для всіх видів фасування)
• Допомога відділу продажів в розробці КП, співпраці з дистриб’юторами, роботі з клієнтами, підготовці презентацій
• Вичитка договорів та ведення документообігу з підрядниками

Маркетолог

з 12.2013 по 02.2016 (2 роки 2 місяці)
«АІС-Автоцентр» ІП, Київ (Автобізнес та автосервіс)

• Розробка заходів, стимулюючих збут товарів (акції, event-заходи)
• Формування бюджету заходів для просування товарів на ринку
• Планування та реалізація заходів, що стимулюють збут сервісних послуг
• Підбір програм розміщення на зовнішніх носіях реклами, в пресі, на профільних платформах
• Ведення звітності по фактичним витратам на рекламну діяльність
• Щотижневе формування звіту продажів підприємства
• Щомісячний побрендовий розподіл витрат, згідно SPENDу підприємства
• Розміщення/оновлення прайсів, новин, акцій на сайтах, де розміщується інформація про підприємство
• Взаємодія з підрядниками по рекламі, документообіг по наданим послугам/продукції
• Аналіз економічної ефективності розміщення реклами на кожному ресурсі
• Ведення сторінки автосалону в соцмережі Facebook
• Контекстна реклама (Google AdWords), аналіз її ефективності (Google Analytics)

Маркетолог

з 09.2011 по 07.2013 (1 рік 10 місяців)
«Алай» ТОВ, Киев (Охорона, безпека)

• Моніторинг ринку, аналіз конкурентних стратегій (товарної, цінової)
• Формування цінової стратегії, системи знижок
• Розробка стратегій просування компанії
• Інформаційне наповнення сайту
• Участь у виставках, підготовка рекламно-інформаційних матеріалів
• Ведення переговорів з потенційними клієнтами, заключення договорів
• Ведення щомісячної звітності по роботі з корпоративними клієнтами
• Ведення квартальної/річної статистики по об’ємам реалізації
• Ведення баз даних по існуючим та потенційним клієнтам
• Вивчення профільної нормативної документації, з подальшим її використанням
• Складання комерційних пропозицій
• Розробка рекомендацій щодо комплексу маркетингу компанії

Освіта

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (КПІ)

Факультет менеджменту та маркетингу, спеціальність промисловий маркетинг, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Отримала рівень магістра з відзнакою

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Google Workspace Google Docs Google Sheets Google Meet Canva InShot Facebook Ads Manager Microsoft 365 MS Teams Користувач ChatGPT

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Побудова роботи відділу маркетингу з нуля, професійне маркетингове планування, максимізація продажів, популяризація продукту/компанії, виведення на ринок нових брендів, отримання грантів та робота з міжнародними донорами USAID|EBRD, розробка сайтів та інтернет-магазинів, великий пул маркетингових підрядників, досвід роботи як з В2С ринком, так і з В2В. В 2022 році створила свій власний сайт з надання маркетингових послуг та аудиту. Поза основною роботою - працюю з проєктами від замовників з різних галузей на аутсорсі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: