Резюме від 28 травня 2024 PRO

Нінель

Менеджер по роботі з клієнтами, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Регіональний координатор відділу неформальної освіти

з 06.2014 по нині (10 років)
Філія «Сохнут- Україна», Одеса (Освіта, наука)

Підготовка та реалізація маленьких та великих розважальних заходів та виїзних семінарів для різної вікової категорії від 25 до 250 осіб.
Складання кошторисів, організація закупівель.
Ведення документації та забезпечення коректного документообігу.
Підготовка програми заходу та розподілення часу.
Проведення лекцій та виступів на аудиторію 5 -100 осіб.
Організація логістичних процесів.
Найм та підготовка нових працівників.
Ведення комунікації та чату підтримки з клієнтами компанії.
Прийом делегацій та спонсорів на англійській мові.

Головний спеціаліст відділу супроводження продажів

з 05.2011 по 12.2014 (3 роки 7 місяців)
ПАТ «ВТБ Банк», Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Ведення обліку операцій в системі.
Документальне супроводження кредитних угод.
Валютно - кредитні операції.
Документообіг

Освіта

Одеський державний економічний університет

Фінанси, Одеса
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

Економіка та підприємництво, Одесса
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Знання і навички

Прийом та обробка замовлень Забезпечення життєдіяльності офісу Підбір персоналу Ведення онлайн-чатів Онлайн-викладання Проведення зустрічей в Zoom Google Drive Google Docs Створення презентацій Робота з людьми Орієнтація на результат Уміння організувати свій робочий день Здатність до навчання Відповідальність Гнучкість Аналіз цільової аудиторії Водійські права кат. B Грамотна усна та письмова мова Організація роботи персоналу Організованість Організаторські здібності Користувач Safari Організація заходів Користувач ПК Уміння швидко засвоювати нову інформацію Організація логістики Уміння розставляти пріоритети Компʼютерна грамотність MS Office Водительские права кат. B Висока працездатність Комунікабельність Продаж банківських продуктів Стресостійкість Робота із запереченнями Прямий продаж Уміння аналізувати Управлінські навички MS Excel Саморозвиток Адаптивність Сумлінність Самомотивація

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Іврит — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: