Резюме від 21 травня 2024 Файл

Валерия

Помічник керівника

Вік:
38 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Грінченко Валерія Валеріївна,
27.05.1986 р.н.
Україна, Одеса
м.т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
• ОНУ ім. І.І.Мечникова, політологія.
Кваліфікація-політолог.
Диплом спеціаліста 2003 - 2008р.р.

Досвід роботи
2006- АН «Діалог» (помічник директора)
2007-2009 – Типографія «Идеал принт» ( менеджер по работі з клієнтами)
2010-2011- приватний готель «Особняк» (адміністратор)
2012-2015 – приватна школа «СВЕТОЧ» (помічник директора та бухгалтера)
2016- 2021 -Фахівець із соціальної роботи 1-ої категорії Центру соціальних служб Одеської міської ради ( Центр соціальних послуг) .
◦ Відділ діловодства, робота з вхідною та вихідною кореспонденццією, контроль за виконанням усіх документів, ведення квартальних, місячних, щотижневих звітів, ведення статистичного звіту з урахуванням специфіки роботи. Ведення календарного графіку звітів та зібрань директора та начальника відділа.
◦ Участь у створенні та відкритті Центрів інтегрованих соціальних послуг. (Малиновський район,вул. Косовська, 2д , Київський район, вул.Ак.Корольова, 9,Приморський район, вул. Армійська,9). Працювала головним адміністратором Центрів інтегрованих соціальних послуг.
◦ Участь у створенні та відкритті Центру допомоги жінкам (жінкам з дітьми) постраждалим від домашнього насильства та денного центру соціально-психологічної реабілітації «Розірви коло».
◦ Контроль за виконанням будівельних та ремонтних робіт, формування та підписання повних пакетів документів з комунальними службами міста. Взаємодія з суб’єктами соціальної роботи, розробка та ведення належної документації. 6 місяців відпрацювала адміністраторам.
◦ Підготовка звітів, щодо технічного стану приміщення, пакету документів, необхідних для введення центру в експлуатацію, контроль найманих робітників, безпосередня участь у формуванні та графіка роботи центра.
◦ Підготовка багатофункціональних звітів для керівництва, презентацій, документації. Написання та складання кошториса на закупівлю необхідного обладнання для партнерів по співпраці, а саме, для учасників пілотного проекту UNFPA Country Office in Ukraine (Фонд Народонаселення ООН в Україні). Ведення бухгалтерських звітів, тощо.

2022-2023, реєстратор медичний, КНП « КДЦ № 20» ОМР, фактично виконую обов’язки інспектора відділу кадрів.
• приймала участь у створенні нової системи роботи відділу кадрів згідно діючому законодавству, фактично з початку.

Ведення електронного реєстру штату робітників у програмі
МЕДИЧНІ КАДРИ, ХЕЛСІ ТА ХЕЛСІ РЕФОРМА.
Формування квартальних, піврічних та інших звітів.
Контроль за своєчасне внесення до електронного реєстру інформації
про звільнених або прийнятих робітників, зміну власних данних.
Додаткова інформація
• Посвідчення №4006/18 від 2018р. о підвищенні кваліфікації на курсах цільового призначення за навчальним напрямком « Підготовка спеціалістів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо соціального супроводу сімей, які опинились у складних життєвих обставинах».

• Сертифікати про підвищення кваліфікації та отримання додаткових знань на теми:

• «Особливості роботи з постраждалими від домашнього насильства та насильства за ознакою статті»;
• «Розбудова потенціалу працівників притулків та кризових центрів щодо надання комплексних послуг постраждалим від домашнього насильства та насильства за ознакою статі»;
• Сертифікат у 3-годинному навчальному семінарі «Сімейна медіація як соціальна послуга»
Школа инновационного образования «Планета первых»
Сертификат за прохождение тренинга на тему :
«Как создать свой проект?»
«Продажи по-Одесски»
Вивчала основи тайм-менеджменту, психологію політичного лідерства, ефективного керування колективом.
Проходила навчання на курсах з англійської мови.
Володіння мовами

• Українська (вільно), російська(вільно), англійська (розмовний рівень)

Додаткові навички
• Вільне володіння ПК, програмами (Excel,Word , Power Point, email)
Ділові якості
• Чесність, стресостійкість, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, вміння працювати в команді на результат, здібність до швидкого навчання, старанність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: