Резюме від 14 травня 2024 PRO

Віталій

Аналітик бізнес-процесів, фінансів, обліку, продажів, закупівель, виробництва, економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу фінансово-управлінського та оперативного обліку

з 05.2014 по 04.2024 (9 років 11 місяців)
ТОВ Частюля, ФОП, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)

- Створення та впровадження логічно закритої системи управлінського обліку, що враховує потреби у виробничих даних усіх підрозділів підприємства.
- Управління та контроль підрозділів комерційного напряму.
- Створення та впровадження системи мотивації співробітників компанії заснованої на виробничих процесах з урахуванням кількісних та якісних показників.
- Ведення фінансово-управлінського обліку.
- Розробка, впровадження та адміністрування систем обміну даними між підрозділами на базі ексель та 1С 8.3 Baf.
- Створення та впровадження системи обліку паливо-мастильних матеріалів на основі даних обліку та ліцензійних лімітованих умов.
- Створення та впровадження системи автоматизованого завантаження даних з виписки банку в 1С-BAF по надходженню коштів від замовників.
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення заходів щодо їх зменшення.
- Розробка та впровадження системи ведення, забезпечення та контролю маршруту за напрямами: тверді побутові та великогабаритні відходи.
- Складання короткострокового та довгострокового фінансового планування.
- Розробка, впровадження та складання звітів з чистого прибутку та руху грошових коштів, звіту з товарно-матеріальних цінностей та їхнього розподілу між підрозділами.
- Нарахування амортизації.
- Контроль за рухом підзвітних сум співробітникам компанії.
- Нарахування реалізації.
- Розробка та впровадження системи роботи з клієнтами.
- Підбір, навчання та введення в посаду менеджерів різних напрямків виробничих процесів, супровід та контроль виконання їх функціоналу.

Керівник відділення економіки та фінансів

з 07.2012 по 02.2014 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "ТК Автотренд", ФОП, Торгова мережа "Маршруткін Дім", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Складання та контроль виконання фінансової директиви компанії;
- Автоматизація всіх процесів фінансового планування;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, робота щодо її зменшення;
- розробка та впровадження нової системи оплати праці (індексний підхід, плаваючий оклад);
- розробка пов'язаних звітів, які дають змогу оперативно отримувати дані з різних підрозділів;
- робота з великою кількістю номенклатури;
- робота з оптимізації та раціональності проведення платежів та отримання коштів по організаціям підприємства;
- приведення елементів управлінського обліку до нових умов роботи компанії з фінансового планування та нової системи оплати праці;
- аналітика закупівель та продажів;
- формування звітів щодо руху товарно-матеріальних цінностей;
- планування та розподіл закупівель;
- проведення нарахувань, коригувань заборгованості з контрагентів;
- аналіз бухгалтерських даних за певний період діяльності підприємства;
- Складання щоденного звіту щодо руху грошових коштів;
- Контроль платежів підрозділів щодо рознесення витрат по статтям руху грошових коштів (СРГК) та статтям витрат (СВ);
- Проведення платежів по підрозділам;
- автоматизував процес обліку робочого часу та нарахування заробітної плати;
- підготовка звітів за певні періоди щодо витрат (за СРГК та СВ);
- контроль платіжного календаря щодо здійснення щодо нього платежів, ув'язування платіжних документів із нею;
- Проведення взаємозаліків за контрагентами;
- внесення до бази 1С первинної документації, проведення готівкових та безготівкових платежів;
- контроль, перевірка та проведення витрат за підзвітними особами;
- контроль, перевірка витрат на ПММ та знос транспортних засобів;
- адміністрування звітів щодо змін, які необхідні у процесі діяльності підприємства;
- автоматизував звіти підзвітних осіб щодо ПММ та інших витрат у відрядженні;
- інше.

Економіст з питань фінансової роботи

з 08.2011 по 07.2012 (11 місяців)
ТОВ «Алмі-Трейд», Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- складання щоденного звіту щодо руху коштів;
- підготовка, перенесення даних по касі та розрахунковий рахунок з бухгалтерської до управлінської бази та їх звірка;
- ведення управлінського обліку по ділянці податки, патенти, ліцензії, підзвіт, паливо, а також повний облік із закріплених відділень підприємства;
- Контроль та рознесення по центрам фінасової звітності платежів;
- аналіз та розшифрування фінансової звітності підприємства для подання до банків та інших фінансових установ;
- контроль та облік рухів бонусних виплат за відділами продажів;
- інше.

Економіст

з 09.2008 по 07.2011 (2 роки 10 місяців)
ВАТ «Чорноморська перлина», Одеса (Сільське господарство, агробізнес)

- Аналіз дебіторської, кредиторської заборгованості;
- підготовка та формування аналізу фінансового стану підприємства за певні періоди діяльності для внутрішніх та зовнішніх користувачів інформації;
- складання зведеного річного та зведених помісячних бюджетів з розбивкою по цехах, бригадах та інших виробничих одиниць підприємства, контроль за їх виконанням;
- робота з кредитними організаціями з аналітичного оформлення одержуваних позичкових коштів;
- Щоденний контроль фактичного використання коштів за статтями бюджетної класифікації видатків;
- Контроль та аналіз правильного визначенням економічної суті витрат та їх відповідність бюджету;
- складання, відповідно до заявок, реєстру платежів та визначення необхідності їх здійснення;
- інше.

Головний економіст

з 01.2008 по 05.2008 (4 місяці)
КП СПМК «Укрхліббуд», Кодима (Послуги для населення та бізнесу)

- розробка тарифів на роботи та послуги;
- підготовка та укладання договорів на надання послуг, виконання робіт;
- Складання звітів з праці та подання їх до державного органу статистики;
- Контроль за виконанням договорів;
- розробляв та впроваджував нові програми для автоматизованого обліку в Excel;
- інше.

Головний бухгалтер

з 10.2005 по 11.2007 (2 роки 1 місяць)
ДП „Писарівський спиртзавод”, Кодима (Харчова промисловість)

- Організація бухгалтерського обліку на підприємстві;
- розподіл обов'язків між бухгалтерами та контроль їх роботи;
- Контроль руху коштів;
- розробка та контроль обліку на складах, виробничих цехах;
- складання звітів, за результатами діяльності підприємства, до податкової інспекції (розрахунки: комунального податку, збору за забруднення навколишнього природного середовища, збору за використання водних ресурсів, податку з власників транспортних засобів, земельного податку, збору на розвиток садівництва та виноградарства, інші), статистичний відділ (баланс, звіт про фінансові результати, форми 1Б за дебіторами та кредиторами, за капітальними інвестиціями, 1 підприємництво, за житловим фондом, інші);
- контроль питань щодо акцизних марок та акцизного збору;
- щоденний контроль показників виробництва та їх відповідність даним бухгалтерського обліку та затвердженим нормативам;
- участь у переговорах із податковими та іншими державними контролюючими органами;
- Контроль процесів виконання договорів;
- участь в обговоренні та прийнятті рішень щодо діяльності підприємства;
- розробляв та впроваджував нові програми для автоматизованого обліку розроблені в Excel;
- інше.

Головний економіст

з 07.2002 по 09.2005 (3 роки 2 місяці)
Фінансове управління Кодимської райдержадміністрації, Кодима (Державні організації)

- складання проекту рішень районного бюджету та рішень щодо змін бюджету у процесі його виконання;
- контроль за виконанням бюджетів нижнього рівня (міський, селищний, сільські бюджети);
- контроль питань щодо здійснення виплат на заробітну плату та енергоносії з бюджетів району та звітував щодо даного контролю обласному фінансовому управлінню та керівництву району;
- проведення перевірок щодо цільового та ефективного використання бюджетних коштів головними розпорядниками;
- здійснення підготовки та складання квартальних, річних звітів щодо виконання бюджетів усіх рівнів;
- опрацювання пропозицій головних розпорядників бюджетних коштів щодо внесення змін до їх кошторису та підготовка пропозицій щодо цих змін до районної ради;
- внесення та опрацювання даних у комп'ютерній програмі ІАС „Місцеві бюджети” та контроль її роботи;
- інше.

Освіта

Одеський державний аграрний університет

Облік та аудит, Одеса
Вища, з 2002 по 2006 (4 роки)

Після закінчення навчання отримав диплом спеціаліста з кваліфікації економіст з бухгалтерського обліку

Брацлавський державний сільськогосподарський технікум

Фінанси, Брацлав смт, Вінницька обл.
Середня спеціальна, з 1998 по 2001 (3 роки)

Після закінчення навчання отримав диплом молодшого спеціаліста з відзнакою з кваліфікації бухгалтер-фінансист

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК Пользователь ПК Безконфліктність

Додаткова інформація

Варшавський Віталій Миколайович
01.10.1983 року народження,
тел.093.461.07.53
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Додаткові відомості:
Чудово знаю та працюю в Excel.
Досвідчений користувач ПК, Internet

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: