Резюме від 21 травня 2024 Файл

Іван

Керівник відділу постачання виробництва

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Святний Іван Олександрович
д.н. 23.07.1980
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта Начало формы
Конец формы
Вища з 09.2002 до 05.2007 Національний авіаційний університет, м.Київ
Факультет Інформаційних Технологій

Досвід роботи:

1.03.2017– 1.10.2023 "Адванс 777" "Славпартнер"
Директор з розвитку

• оптовий продаж харчових інгредієнтів для підприємств, що працюють на ринку продуктів харчування;
• пошук та постачання сировини на виробництво "Адванс 777";"Славпартнер"
• пошук клієнтів, презентації, зразки, укладання угод, договорів, контроль своєчасності постачання;
• проведення результативних переговорів з відділом закупівель, технологами підприємств;
• аналіз фінансового результату роботи підприємства;
• постійна аналітика митних баз;
• пошук та успішні переговори з китайськими виробниками інгредієнтів для продуктів харчування;
• 50% робочого часу – відрядження;
• аналіз ринку ЗЕД у будь-яких сферах.

10.05.2015 – 1.02.2017 ТД Продтовари ЛВК Білоцерківський молокозавод
Заступник директора з розвитку
• відкриття торгового дому від виробника "з нуля";
• розробка стратегії розвитку напряму (пряма дистрибуція);
• оптимізація процесів фінансово-господарської діяльності;
• формування кваліфікованої команди підприємства;
• розробка та реалізація комплексних заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи підприємства, оптимізація бізнес-процесів;
• розробка плану заходів щодо досягнення позитивного фінансового результату роботи підприємства;
• формування та контроль виконання планових показників;
• розробка та впровадження системи мотивації персоналу.

20.12.2013 – 01.05.2015 ТД «Гармонія» ТМ Гармонія “Лубенський молокозавод».
Заступник директора

• відкриття торгового дому від виробника "з нуля";
• розробка стратегії розвитку напряму (пряма дистрибуція);
• оптимізація процесів фінансово-господарської діяльності;
• формування кваліфікованої команди підприємства;
• розробка та реалізація комплексних заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи підприємства, оптимізація бізнес-процесів;
• розробка плану заходів щодо досягнення позитивного фінансового результату роботи підприємства;
• формування та контроль виконання планових показників;
• розробка та впровадження системи мотивації персоналу.

01.05.2012 – 01.07.2013 ТОВ «Геотранс» Дистриб'ютор ТМ Гармонія Лубенський молокозавод.
Начальник тендерного відділу, VIP-відділу

• організація тендерного відділу;
• збір та підготовка тендерної документації (виграні тендери – Київпастранс, Метрополітен, Укренерго);
• реорганізація роботи VIP-відділу;
• укладання договорів із супермаркетами, контроль дебіторської заборгованості, управління торговими представниками;
• виконання поставлених планів, розвиток напряму.

02.08.2010 – 01.02.2012 ТОВ «Нордінгредієнтс»
Начальник відділу продажів

• реструктуризація чинної системи продажів та оптимізація витрат з операційної діяльності;
• побудова нової системи продажів на базі виробничих підприємств "з нуля":
◦ підбір та навчання персоналу;
◦ стандартизація бізнес-процесів, систем взаємодії між підрозділами підприємств та департаментом продажів;
◦ виконання планових показників з продажу.
• фінансовий контроль та аналіз діяльності підприємства;
• ведення тендерного напрямку;
• організація співробітництва та ведення переговорів з партнерами та підрядниками;
• відрядження по Україні з метою впровадження нових продуктів на харчових виробництвах.

01.04.2009 – 31.07.2010 НВПП «Анег»
Начальник відділу постачання
(найбільший виробник меблів)

• Контроль виробництва:
• планування обсягів запасів продукції, контроль закупівель, зберігання, доставки на віддалені об'єкти;
• управління невеликим відділом логістики;
• взаємодія з контрагентами: пошук, вибір, розробка схем взаємодії, укладання договорів;
• управління персоналом: підбір, стимулювання та мотивація, регулярна оцінка, навчання та розвиток;
• досвід пошуку та вибору оптимальних постачальників, організації тендерів, доставки, зберігання та ін.

22.02.2007 – 31.10.2008 ТОВ «Еко Лайн»
Начальник відділу продажів. Начальник відділу збуту

• відкриття цегельного заводу "з нуля"
• управління та організація відділу збуту, оптові та роздрібні продажі;
• управління та організація відділу постачання;
• підбір, розвиток та навчання персоналу;
• розробка та реалізація стратегії продажів;
• аналіз продажів, пошук нових клієнтів;
• відстеження роботи конкурентів;
• проведення рекламних компаній та їх оцінка;
• складська та транспортна логістика;

Професійні навички та знання:
1) українська, російська мови – вільно.
2) 1C, МS Office 2007, Internet – впевнений користувач
3) Водійські права категорії А, В, С, D, наявність легкового автомобіля

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість у досягненні мети, швидке навчання, оптимізм, доброзичливість, творчий підхід до роботи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: