Резюме від 20 травня 2024 PRO

Інна

Керівник VIP-відділу, сектору

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший менеджер по роботі з VIP-Клієнтами

з 05.2019 по нині (5 років 1 місяць)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечення якісного, конфіденційного банківського сервісу власникам бізнесу та ТОП-менеджменту найбільших компаній України. Формування власної бази, залучення та побудова довгострокової співпраці з Vip-Клієнтами. Взаємодія із внутрішніми та зовнішніми службами відносно надання сервісів Vip-Клієнтам: фінансовий моніторинг, юридичний департамент, консʼєрж-сервіс, страхові та юридичні компанії. Виконання щомісячних планових показників понад 100%.

Менеджер по роботі з заможними клієнтами

з 08.2013 по 05.2019 (5 років 9 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Висококваліфікований супровід
Клієнтів у проведенні банківських операцій. Забезпечення високої якості обслуговування Клієнтів. Організація та проведення переговорів з потенційними Клієнтами щодо персонального банківського обслуговування.
Забезпечення продажів преміальних продуктів банку: преміум карти, депозити,депозитарні скриньки. Бездоганне виконання планових показників.

Бухгалтер

з 11.2011 по 08.2013 (1 рік 9 місяців)
ТОВ ЮК «Укрінвест», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку (підприємство платник ПДВ, та підприємство - платник ЄП), проведення банківських операцій підприємства, ведення кадрової документації, оплата праці (з/п, відпускні, розрахунок при звільненні, лікарняні), контроль документації з контрагентами, аналіз поточного бухгалтерського обліку , податкового, трудового законодавства. Забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами, контроль трудової дисципліни, складання та аналіз фінансових звітів щодо роботи підприємства.

Заступник керівника/в.о. керівника відділу обслуговування фізичних осіб

з 06.2010 по 11.2011 (1 рік 5 місяців)
Укргазбанк, АБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Раціональний розподіл обов'язків у відділі та контроль їх виконання, забезпечення виконання запланованих показників відділу – контроль обсягу та якості продажів (у підпорядкуванні 5 осіб). Залучення нових клієнтів (зустрічі, презентації), робота з проблемною заборгованістю – переговори щодо повернення, проведення реструктуризації боргу.Контроль витрат та доходів відділу, навчання нових співробітників. Супровід VIP клієнтів відділення. Успішний досвід роботи з автосалонами та агенствами нерухомості.

Менеджер обслуговування фізичних осіб/в.о. керівника відділу з обслуговування фізичних осіб

з 08.2008 по 06.2010 (1 рік 10 місяців)
Укргазбанк, АБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Залучення на обслуговування клієнтів до банку – дзвінки, презентації; видача та супровід кредитів (споживчі, авто, іпотека) для фізичних осіб – від збору пакета документів до повного погашення кредиту (контроль пролонгації договорів страхування заставного майна, страхування життя позичальника, огляд застав). Відкриття, супровід, поточних та депозитних рахунків – контроль пролонгації, робота з нерезидентами, організація депозитарної діяльності – укладання договорів оренди депозитарних скриньок, супровід клієнтів депозитарію, здійснення грошових переказів (рахунки та МПС). Супровід VIP-клієнтів відділення. Організація та контроль роботи відділу.

Спеціаліст

з 01.2007 по 08.2008 (1 рік 7 місяців)
Universal Credit Group collection, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Зустріч клієнтів відділення, первинна консультація, розподіл телефонних дзвінків. Ведення діловодства та табеля відділення банку.

Освіта

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

Правознавство, Київ
Вища, з 2011 по 2015 (4 роки)

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

Міжнародна економіка та банківська справа
Вища, з 2004 по 2010 (6 років)

Знання і навички

Стресостійкість Управління персоналом Ведення переговорів Уміння аналізувати 1С:Підприємство Самостійне прийняття рішень Ведення бухгалтерського обліку

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Французька — початковий
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: