Резюме від 28 травня 2024 PRO

Юлія

Головний бухгалтер, фінансовий директор, 50 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер, фінансовий директор

з 05.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
ТОВ "ЛІМіК, Київ (фесіліті менеджмент, виробництво та продаж теплової енергії, газо- тепло- водопостачання, будівництво житлових та промислових об’єктів)

Організація та супровід роботи фінансової служби підприємства в рамках бухгалтерського обліку (повний цикл від первинки до звітності); зміна принципів роботи працівників відділу, налагодження та повний контроль роботи.
Аудит бухгалтерського обліку воєнного періоду, відновлення втрачених первинних документів, відновлення точності відображення у відповідних періодах, повна інвентаризація ОЗ, ТМЦ... також ревізія нарахувань та виплат по авансовим звітам, розрахунків з лізингодавцем, розрахунків резерву відпусток, індексацій ЗП, списання ТМЦ, обліку ПММ тощо; формування та подача звітності та аудит розрахунків з ДПС з усіх податків.
Постановка управлінського обліку з "нуля", фінансовий аналіз діяльності підприємства, автоматизація деяких процесів та налагодження управлінського обліку витрат в цілому.
Формування управлінської звітності CF, P&L, розробка механізму розрахунку точки беззбитковості у воєнний період, прийняття участі у розробках стратегії перепрофілювання діяльності підприємства на "захід".
Активне налагодження роботи кадрової служби (дистанційні процеси); робота з дебіторською заборгованістю, автоматизація формування та надсилання актів звіряння з усіма контрагентами, розробка графіків розрахунків; перегляд цін та формування концепції ціноутворення;
Розробка платіжного календаря з урахуванням специфіки підприємства;
Розробка та впровадження механізму бюджетування на місячній основі;
Впровадження електронного документообігу;
Ревізія договорів, зменшення ризиків та стратегії роботи з урахуванням військових дій... тощо

Фінансовий директор, Керівник фінансового відділу

з 10.2019 по 09.2021 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Райське Джерело", Київ (Виробництво / Роздрібна торгівля / Retail)

Керівництво фінансовим відділом( бухгалтерія + кадри), юридичним департаментом, відділом документообігу, та відділом організації роботи з клієнтами з дебіторської заборгованості.
* повний контроль бухгалтерського/управлінського обліку групи підприємств;
* розробка облікової політики підприємства та контроль за її дотриманням;
* щомісячне бюджетування;
* розробка, впровадження та контроль фінансових потоків групи підприємств;
* планування та затвердження календаря платежів з прогнозами надходжень на день/тиждень/місяць (операційний cash flow);
* моніторинг та контроль фінансових показників;
* розробка та впровадження щомісячної/щоденної управлінської звітності CF, P&L;
* взаємодія з ІТ відділом з питань розробки та налагодження бухгалтерського/управлінського обліку 1С УПП/УТП/ЗУП/Excel;
* повний внутрішній аудит, інвентаризація активів;
* прийняття рішень з ціноутворення;
* активна договірна робота на предмет фінансових ризиків;
* робота з нерезидентами;
* ревізія клієнтських договорів;
* супровід роботи з банками, відкриття/закриття рахунків, рознесення платежів в обліку, валюто-обмінні операції, дивіденди тощо;
* ведення роботи з ДФС, в т.ч. розблокування податкових накладних;
* планування та оптимізація ПДВ, податку на прибуток на постійній основі групи підприємств;
* впровадження електронного документообігу з використанням ЕЦП в М.Е.DOC,
* повний контроль та супровід нових проектів;
* ризик-менеджмент, оцінка карти ризиковості;
* податкові перевірки контролюючими органами (попередня червень 2021 року);
* проходження зовнішніх аудитів;
* due dilidiligence;
* адміністративні питання, підбір кадрів, адаптація та інше...

Робота з дебіторською заборгованістю, оцінка методів управління, точки впливу, автоматизація функцій та розрахунків CRM в розрізах дебіторської заборгованості; щоденний план/фактний аналіз; щотижневе планування надходжень, касові розриви; програми лояльності, розробка скриптів, впровадження претензій на відшкодування заборгованості, робота з безнадійною заборгованістю; претензії, судові стягнення, керівництво відділом, впровадження та супровід супутніх проектів зі збереженням клієнтської бази...

Заступник директора (з фінансових питань)

з 06.2018 по 09.2019 (1 рік 3 місяці)
ТОВ «ФІБО ПЛЮС», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація та керівництво фінансовою службою підприємства, фінансовий аналіз діяльності підприємства, автоматизація бухгалтерського обліку з «нуля» (перехід з 1С 7.7 на 8.2), автоматизація та налагодження управлінського обліку витрат, робота з кадрами, організація та супровід роботи з банками; ведення роботи з ДФС; електронний документообіг, дебіторська/кредиторська заборгованість; налагодження роботи кадрової служби; управлінська звітність CF, P&L, BL; навики роботи з ціноутворення, адміністративні питання, інше...м

Консультант аудитор

з 03.2016 по нині (8 років 3 місяці)
Діяльність як ФОП, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Проведення консультування (аудиту) з питань управлінського та бухгалтерського обліку для юридичних осіб на загальній системі оподаткування, єдиний податок для ФОП 2 та 3 групи, тощо. Введення та впровадження наданих рекомендацій в щоденний облік підприємств, в тому числі впровадження та підтримка касової дисципліни, встановлення РРО. Надання рекомендацій з питань оподаткування (ПДВ, податок на прибуток, єдиний податок, ЄСВ, ВЗ, ПДФО тощо) Навчання персоналу, екзаменування, перекваліфікація. Налагодження та супровід бізнес процесів.

Фінансовий директор, заступник фінансового директора

з 09.2012 по 06.2018 (5 років 9 місяців)
Група компаній Webmoney, Київ (IT - розробка ПО/емісія електронних грошей, кіберваюта)

Забезпечення постійної та безперервної операційної діяльності, робота з великою кількістю різних клієнт-банків, в прямому підпорядкуванні 4 операціоніста; планування, нагляд та аналіз обігу грошових коштів, уникнення «касових розривів»; налагодження та підтримка електронного документообігу; організація та супровід роботи з банками (овернайт, овердрафт, кредит, депозит); контроль та звітування; підбір та проф.навчання кадрів, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, автоматизація бухгалтерського та управлінського обліку в 1С, постійна робота з програмістами щодо вдосконалення додаткових програмних продуктів; проходження перевірок, ведення роботи з ДФС та фондами; контроль та управління фінансовими ресурсами, щоденне складання та аналіз Cash Flow, прорахунок емісії, власних коштів та повний контроль. Консолідація управлінської звітності Р&L, BL; оптимізація питань оподаткування; вирішення адміністративних питань; тощо...

А також паралельне ведення бухгалтерського обліку як головний бухгалтер на кількох підприємствах із загальною системою оподаткування та ФОП (ЄП 3 група).

Бухгалтер, головний бухгалтер

з 01.2005 по 08.2012 (7 років 7 місяців)
Група компаній Webmoney, Київ (IT - розробка ПО/емісія електронних грошей, кіберваюта)

Операційна діяльність, банк, ОЗ, ТМЦ, дебіторська/кредиторська заборгованість, документообіг, інформаційна підтримка клієнтів, ведення бухгалтерського, податкового обліку одночасно на кількох підприємствах, загальна система та єдиний податок, ведення ФОП, робота з великими масивами даних;

Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну

Бухгалтерський облік і аудит. Спеціаліст, Київ
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Відмінний ПК: 1С-Бухгалтерія версії 7.7; 8.2; 8.3; УТП; УПП, високий рівень Excel(зведені таблиці, формули, графіки), Power Point, Google Docs, Клієнт-Банк, Арт-Звіт, М.E.doc, ЄДР, Електронний кабінет платника податків, РРО, Вчасно - документообіг, ЛИГАзакон та багато інших.
Легко орієнтуюсь в додаткових програмних продуктах.
Вмію нестандартно мислити, проти "шаблонів".
Зараз здобуваю міжнародний сертифікат МСФЗ ACCA DiPIFR.

Зараз працюю за основним місцем роботи, маю можливість працювати неповний день за сумісництвом.
Деталі телефоном або особисто.
Розгляну пропозиції щодо роботи повний день в перспективі, після випробного терміну, або Ваші умови.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: