Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Аліна

Помічник керівника, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 02.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
Aliance Dance Academy, Одеса (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- специалист ресепшн
- кассир
- менеджер по продажам
- контроль административно хозяйственной части

Експерт роботи з клієнтами

з 12.2017 по 12.2021 (4 роки)
А-Банк, АТ, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

- вхідна лінія, будь які запити
- help desk , рішення технічних питань через бізнес банку
- help desk online, допомога front office
- NPS , сектор лояльності, рішення проблемних кейсів, скарги НБУ
- anti fraud, виявлення шахрайства

Менеджер по роботі з клієнтами

з 03.2013 по 10.2016 (3 роки 7 місяців)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

- продаж послуг банку
- вхідна лінія
- call back відділ

Освіта

ДНУ

Облік і аудит, Дніпро
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

НЛП практик

1 рік

Знання і навички

SQL

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Мій пріоритет у роботі - Проявлення ефективності від своїх зусиль у команді компанії дорівнює реалізації себе та своїх амбіцій у житті.
Soft skills:
1)Досвід вирішувати конфлікти та їх направляти на ціль компанії, підтримуючи загальний гармонічний стан.
2) Вільно знаходжу спільну мову у будь якій команді, знаю як знайти підхід до людини через вияв її потреб.
3) Можу об’єктивно розглядати ситуацію з холодною головою.
4) Багатозадачність та можливість швидко переключатись на інший тип задач.

Вважаю, що від атмосфери у колективі залежить розвиток компанії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: